SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.
En het resultaat in 1 jaar tijd: 103 +/- kg > 80.4 kg.
En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
- Einddoel voor nu: 70 kg
Wow, wat netjes!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.
En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
De foto's ga ik nu even bijknippen en uopoaden.
Ik sluit me bij je aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, wat netjes!!
Ik ga vanaf vandaag dus weer meedoen. Poging 57838.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
Absoluut!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
Zo zwaar had ik je op je begin foto echt niet gegevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Patoshik het volgende:
Dankjewel allemaal. Ik word er helemaal verlegen en blij van.
Why? jij bent toch ook goed bezig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!
en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf![]()
*boks geeft*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!
en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
En de volgende mijlpalen doelen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
Voor/na:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's graag even verwijderen uit de quote, wil ze graag weer kunnen weghalen.![]()
Wat goed! En wat mooi!![]()
Foreverfattiesclubquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*boks geeft*
Echt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik dit soort foto's zie...
Ja, met ups en downs de verkeerde kant opquote:
Heel logisch hoor. Kleding, houding, lichtinval, kapsel, make-up, schoenen... echt alles maakt verschil in hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Foreverfattiesclub.
Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is.
Een stapje achteruit, twee stapjes naar voren:)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met ups en downs de verkeerde kant op
Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou. Daar ben ik weer.
Begin dit jaar had ik het over een bult op me hoofd (geen idee of jullie dat nog weten), het ziekenhuis heeft toen gezegd "ophoping van ontstekingen, maar we laten het nog wel verder onderzoeken..". vorige maand moest ik voor een laatste controle, de bult was weg. Echter moesten ze me toen een nieuwe diagnose geven. Uit de verdere onderzoeken is gebleken dat het een vorm van lymfeklierkanker is.. Een tegenvaller dus.
Uit verdere onderzoeken blijkt dat de plek op m'n hoofd het enige is, wat dus positief is! Gister begonnen met de eerste bestraling van de 15 die ik in totaal krijg. 17 juni de laatste, dus dat gaat lekker snel![]()
Na de eerste 2 weken na het nieuws 3 kilo afgevallen te zijn, ben ik in de weken daarna weer 5 aangekomen.. Eten door stress. De hoofdmaaltijden gewoon normaal, maar enorm veel snaaien.
Sinds gister weet ik dus dat het verder goed zit, dus dat geeft wel moed. Deze week mezelf weer naar de sportschool slepen. Ik vind het nu belangrijker dan ooit om gezond te zijn.. Denk dat ik even in moet komen weer, want merk wel dat het beetje conditie wat ik opgebouwd had in de maand voor die uitslag, weer totaal verdwenen is.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje Patrique!Dat is even schrikken!
Fijn dat het maar 1 plek is, maar toch hey...
Wel heel goed van je dat je door gaat met sporten. Hopelijk is het een beetje vol te houden!
Dank. Ook al voel ik me niet echt ziek ofzoquote:
Dank. Die bestralingen stellen niks voor vind ik. Ik lig er 15 á 20 seconden onder, dan is het al weer voorbij, merk je niks van dus. Maar inderdaad, elke dag op en neer naar het ziekenhuis, confrontatie met andere patiënten en het mentale gedeelte (ik ben er in m'n hoofd heel veel mee bezig, helaas) zuigt heel veel energie uit me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.
Weten ze ook hoe het komt dat de bult nu weg was?
Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nķg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Foreverfattiesclub.
Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is.
Zelf je foto's maken? Zelfde spiegel/whatever zelfde poses zelfde camera zelfde instellingen.. Kan allemaal nogal verschil in zittenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Foreverfattiesclub.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Patoshik het volgende:
Heftig zeg Patrique! Veel 'beterschap' (ook al voel je je niet ziek wat je zelf zegt).
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:36 schreef Ruby88 het volgende:
Heftig trouwens, PatriQue! Goed voor jezelf zorgen lijkt me nu inderdaad extra belangrijk, maar ook een beetje aardig zijn voor jezelf en rustig aan doen.
Dank allen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Patrique, heel veel sterkte. Ik hoop dat het met de bestralingen goed blijft gaan, en het ook voldoende is. Gigantisch klote, maar wel "fijn" dat ze het wat verder onderzocht hebben.
Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet benquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben
Had mijn verhaal kunnen zijn haha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank.En dan besef je wel dat je een beetje een raar beeld hebt van jezelf. Dus nu denk ik ook steeds van 'nou, ik zal wel dikker zijn dan in m'n hoofd zit' (zeg maar) dus nu voel ik mezelf steeds heel dik terwijl ik weet dat ik dat al niet meer ben.
M'n vriend word er ook gek van want telkens als we dan iemand zien lopen die een beetje mijn figuur heeft vraag ik of ik er ook zo uit zie (of dikker/dunner). Gewoon. Om het zeker te weten.
-warverhaal-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |