SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.
En het resultaat in 1 jaar tijd: 103 +/- kg > 80.4 kg.
En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
- Einddoel voor nu: 70 kg
Wow, wat netjes!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.
En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
De foto's ga ik nu even bijknippen en uopoaden.
Ik sluit me bij je aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, wat netjes!!
Ik ga vanaf vandaag dus weer meedoen. Poging 57838.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
Absoluut!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
Zo zwaar had ik je op je begin foto echt niet gegevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Patoshik het volgende:
Dankjewel allemaal. Ik word er helemaal verlegen en blij van.
Why? jij bent toch ook goed bezig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!
en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf![]()
*boks geeft*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!
en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
En de volgende mijlpalen doelen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
Voor/na:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's graag even verwijderen uit de quote, wil ze graag weer kunnen weghalen.![]()
Wat goed! En wat mooi!![]()
Foreverfattiesclubquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*boks geeft*
Echt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik dit soort foto's zie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |