abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 19:57:08 #1
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140397065
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_140397132
Klinkt herkenbaar,
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 27 mei 2014 @ 06:35:23 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140414434
Pfft. Klotemug. Amper geslapen. Gelukkig nog maar een dagje werken en dan lekker lang weekend.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140421381
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.

En het resultaat in 1 jaar tijd: 103 +/- kg > 80.4 kg.

En de volgende mijlpalen doelen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
- Einddoel voor nu: 70 kg

Voor/na:
-weg-

Foto's graag even verwijderen uit de quote, wil ze graag weer kunnen weghalen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Patoshik op 27-05-2014 14:39:37 ]
pi_140421490
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.

En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
_O_
pi_140421530
quote:

En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)

De foto's ga ik nu even bijknippen en uopoaden. :P
Wow, wat netjes!!

Ik ga vanaf vandaag dus weer meedoen. Poging 57838 *O*.
pi_140421614
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wow, wat netjes!!

Ik ga vanaf vandaag dus weer meedoen. Poging 57838 *O*.
Ik sluit me bij je aan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_140421666
Succes C_C en Lonaa! Jullie kunnen het! :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:25:39 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140421757
Goed bezig patoshik! *O*

Hier ook eindelijk weer beweging op de weegschaal (de goeie kant op). Het weer iets strenger naar mijn eten kijken heeft daar vast wel wat mee te maken, dus maar even op die manier doorgaan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140422352
Ik hoop het patoshik. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:57:43 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140422890
Wauw Patoshik! _O_ Wat ongelofelijk knap zeg!

(En damn wat ben ik jaloers dat ik niet gewoon door kan zetten als ik op de 90 zit zeg... Ik heb daar nu twee keer op gezeten en twee keer weer omhoog laten gaan. Echt te stom voor woorden...
Momenteel lijk ik wel echt onder de 100 te zitten weer, nu een week of 2, maar dan nu ook weer verder zien te gaan. Het gaat maar heel erg matig langzaam.
Natuurlijk is dat goed, maar toch...

WB Clums! En ook deze keer: you can do it chick! En ik doe mee! ;)

Lonaa, wat een stap zeg! Wat houdt dat eigenlijk in?
pi_140422958
Dat houdt in dat ik over 2 weken een advies gesprek krijg voor wat zij denken dat voor mij een goede behandeling zal zijn.

Dat zal waarschijnlijk eerst 3 maanden/6 maanden een traject zijn met het krijgen van inzicht in wat er mis is, hoe dat komt enz. En daarna mogelijk nog een jaar intensieve behandeling.

Het is wel allemaal ambulant, dus ik hoef nergens klinisch te zitten. :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:42:18 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140424381
Pfft, ik had hier het hele 'middenindenachtnaardehuisartsenpost'-verhaal nog niet verteld, maar het kwam erop neer dat ze niks kunnen vinden dat mijn bizarre buikpijn kan verklaren. Was van zondag op maandag en ik ben vandaag weer aan het werk, maar voel me nog steeds een beetje wobbelig.

Maaaaar, donderdag komt wel mijn zusje logeren samen met het pleegkindje van mijn moeder. Ben benieuwd, een puberdame en een verwend prinsesje van twee over de vloer. We gaan iig naar de Primark, gezellig paardrijden en lekker filmpje kijken met chippies enzo, maar ik ga het niet als excuus gebruiken om te snaaien. Heb er wel echt zo'n zin in! Sowieso nog maar een uurtje of drie werken tot mijn weekend van vijf dagen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140424658
Geweldig mooi verschil patoshik!
My salvation lies in your love..
pi_140424715
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
pi_140424810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Vind ik ook! :Y
En gewoon ruim 20kg in een jaar tijd. Netjes hoor. *O*
pi_140424885
En *O* voor het resultaat inderdaad.

Ik ben afgelopen jaar 'maar' 6 kilo afgevallen.
Achja beter dan weer aankomen :D
pi_140424889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Absoluut!

en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140424959
Dankjewel allemaal. Ik word er helemaal verlegen en blij van. O+
pi_140425562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Patoshik het volgende:
Dankjewel allemaal. Ik word er helemaal verlegen en blij van. O+
Zo zwaar had ik je op je begin foto echt niet gegeven ^O^ Goed gedaan!
pi_140425606
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Absoluut!

Why? jij bent toch ook goed bezig?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:12:31 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140425680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Absoluut!

*boks geeft*
Echt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik dit soort foto's zie...
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:17:37 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140425918
Zo! Wat ben jij mooi! Zowel voor als na. Respect
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:20:14 #24
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140426055
quote:

En de volgende mijlpalen doelen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)

Voor/na:
SPOILER
Foto's graag even verwijderen uit de quote, wil ze graag weer kunnen weghalen.
Wow _O_
Wat goed! En wat mooi! :D
pi_140426514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*boks geeft*
Echt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik dit soort foto's zie...
Foreverfattiesclub O+.

Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 14:33:13 ]
pi_140426951
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Sarabi het volgende:

Why? jij bent toch ook goed bezig?
Ja, met ups en downs de verkeerde kant op *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:51:09 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140427424
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Foreverfattiesclub O+.

Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is :').
Heel logisch hoor. Kleding, houding, lichtinval, kapsel, make-up, schoenen... echt alles maakt verschil in hoe je eruit ziet.

Ik voel me blwuagh... Maar ga toch echt nog even doorbikkelen aan twee grote artikelen voor ik naar huis mag. Gelukkig is het al bijna drie uur.
pi_140430876
Nou. Daar ben ik weer.

Begin dit jaar had ik het over een bult op me hoofd (geen idee of jullie dat nog weten :P ), het ziekenhuis heeft toen gezegd "ophoping van ontstekingen, maar we laten het nog wel verder onderzoeken..". vorige maand moest ik voor een laatste controle, de bult was weg. Echter moesten ze me toen een nieuwe diagnose geven. Uit de verdere onderzoeken is gebleken dat het een vorm van lymfeklierkanker is.. Een tegenvaller dus.

Uit verdere onderzoeken blijkt dat de plek op m'n hoofd het enige is, wat dus positief is! Gister begonnen met de eerste bestraling van de 15 die ik in totaal krijg. 17 juni de laatste, dus dat gaat lekker snel :Y

Na de eerste 2 weken na het nieuws 3 kilo afgevallen te zijn, ben ik in de weken daarna weer 5 aangekomen.. Eten door stress :Y . De hoofdmaaltijden gewoon normaal, maar enorm veel snaaien.

Sinds gister weet ik dus dat het verder goed zit, dus dat geeft wel moed. Deze week mezelf weer naar de sportschool slepen. Ik vind het nu belangrijker dan ooit om gezond te zijn.. Denk dat ik even in moet komen weer, want merk wel dat het beetje conditie wat ik opgebouwd had in de maand voor die uitslag, weer totaal verdwenen is.
pi_140431040
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, met ups en downs de verkeerde kant op *)
Een stapje achteruit, twee stapjes naar voren:)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:18:53 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140431072
Jeutje Patrique! :o Dat is even schrikken! -O- Fijn dat het maar 1 plek is, maar toch hey...
Wel heel goed van je dat je door gaat met sporten. Hopelijk is het een beetje vol te houden!
pi_140431082
Wow schrikken Patrique
Beterschap!
pi_140431086
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou. Daar ben ik weer.

Begin dit jaar had ik het over een bult op me hoofd (geen idee of jullie dat nog weten :P ), het ziekenhuis heeft toen gezegd "ophoping van ontstekingen, maar we laten het nog wel verder onderzoeken..". vorige maand moest ik voor een laatste controle, de bult was weg. Echter moesten ze me toen een nieuwe diagnose geven. Uit de verdere onderzoeken is gebleken dat het een vorm van lymfeklierkanker is.. Een tegenvaller dus.

Uit verdere onderzoeken blijkt dat de plek op m'n hoofd het enige is, wat dus positief is! Gister begonnen met de eerste bestraling van de 15 die ik in totaal krijg. 17 juni de laatste, dus dat gaat lekker snel :Y

Na de eerste 2 weken na het nieuws 3 kilo afgevallen te zijn, ben ik in de weken daarna weer 5 aangekomen.. Eten door stress :Y . De hoofdmaaltijden gewoon normaal, maar enorm veel snaaien.

Sinds gister weet ik dus dat het verder goed zit, dus dat geeft wel moed. Deze week mezelf weer naar de sportschool slepen. Ik vind het nu belangrijker dan ooit om gezond te zijn.. Denk dat ik even in moet komen weer, want merk wel dat het beetje conditie wat ik opgebouwd had in de maand voor die uitslag, weer totaal verdwenen is.
Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.

Weten ze ook hoe het komt dat de bult nu weg was?
pi_140431282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje Patrique! :o Dat is even schrikken! -O- Fijn dat het maar 1 plek is, maar toch hey...
Wel heel goed van je dat je door gaat met sporten. Hopelijk is het een beetje vol te houden!
:) Ik ga het gewoon rustig opbouwen. Sowieso de eerste 3 weken, want ik heb ook nog eens examens. Lekkere timing allemaal, hehe :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Wow schrikken Patrique
Beterschap!
Dank. Ook al voel ik me niet echt ziek ofzo :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.

Weten ze ook hoe het komt dat de bult nu weg was?
Dank. Die bestralingen stellen niks voor vind ik. Ik lig er 15 á 20 seconden onder, dan is het al weer voorbij, merk je niks van dus. Maar inderdaad, elke dag op en neer naar het ziekenhuis, confrontatie met andere patiënten en het mentale gedeelte (ik ben er in m'n hoofd heel veel mee bezig, helaas) zuigt heel veel energie uit me.

En de bult is weg doordat ze die hebben ingespoten met prednison.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:32:17 #34
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140431569
Sterkte patrique!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140432864
Net dag 2 van Jillian's 30 day shred gedaan *O*
Uit ervaring weet ik dat dit de ergste dag qua spierpijn is dus nu alleen nog volhouden.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:09:49 #36
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140433216
Damn Patrique! Sterkte!!!
A grand adventure has begun.
pi_140434767
Heftig zeg Patrique! Veel 'beterschap' (ook al voel je je niet ziek wat je zelf zegt). :*
pi_140435897
quote:

[..]

Foreverfattiesclub O+.

Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nķg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee. :?
pi_140436043
quote:

[..]

Foreverfattiesclub O+.

Zelf je foto's maken? Zelfde spiegel/whatever zelfde poses zelfde camera zelfde instellingen.. Kan allemaal nogal verschil in zitten :)
pi_140436163
Verschillende poses kunnen ook veel uitmaken :Y
Hoe heb ik een paar weken geleden een foto gemaakt waarop ik echt slank lijk, maar goed dat komt alleen door de pose :D
pi_140436395
Heftig trouwens, PatriQue! Goed voor jezelf zorgen lijkt me nu inderdaad extra belangrijk, maar ook een beetje aardig zijn voor jezelf en rustig aan doen. :Y
pi_140436497
Patrique, heel veel sterkte. Ik hoop dat het met de bestralingen goed blijft gaan, en het ook voldoende is. Gigantisch klote, maar wel "fijn" dat ze het wat verder onderzocht hebben.
pi_140436515
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
pi_140436659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterkte patrique!
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:09 schreef Keshet het volgende:
Damn Patrique! Sterkte!!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Patoshik het volgende:
Heftig zeg Patrique! Veel 'beterschap' (ook al voel je je niet ziek wat je zelf zegt). :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:36 schreef Ruby88 het volgende:
Heftig trouwens, PatriQue! Goed voor jezelf zorgen lijkt me nu inderdaad extra belangrijk, maar ook een beetje aardig zijn voor jezelf en rustig aan doen. :Y
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Patrique, heel veel sterkte. Ik hoop dat het met de bestralingen goed blijft gaan, en het ook voldoende is. Gigantisch klote, maar wel "fijn" dat ze het wat verder onderzocht hebben.
Dank allen! :*
pi_140437105
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank. :P En dan besef je wel dat je een beetje een raar beeld hebt van jezelf. Dus nu denk ik ook steeds van 'nou, ik zal wel dikker zijn dan in m'n hoofd zit' (zeg maar) dus nu voel ik mezelf steeds heel dik terwijl ik weet dat ik dat al niet meer ben.

M'n vriend word er ook gek van want telkens als we dan iemand zien lopen die een beetje mijn figuur heeft vraag ik of ik er ook zo uit zie (of dikker/dunner). Gewoon. Om het zeker te weten.

-warverhaal :P-
pi_140437410
Patrique, sterkte joh.

Ik denk dat ik mijzelf altijd wat slanker inschat, tot ik mijzelf in een spiegel zie. DAn schrik ik. Op foto's valt het soms mee, soms tegen.

Ik was hier even wat afweziger. Ik baalde zo van mijn beenblessure, en toen ik het rustiger aan deed begonnen mijn knieen ook nog zeer te doen. Dus maar even de extra beweging wat stopzetten en dan weer langzaam oppakken.
pi_140438480
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben :'(
pi_140438529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben :'(
:Y :Y :Y

:@

Ik heb ooit een interview gelezen van een bekende Nederlander die dat omgekeerde anorexia noemde :+
pi_140438742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank. :P En dan besef je wel dat je een beetje een raar beeld hebt van jezelf. Dus nu denk ik ook steeds van 'nou, ik zal wel dikker zijn dan in m'n hoofd zit' (zeg maar) dus nu voel ik mezelf steeds heel dik terwijl ik weet dat ik dat al niet meer ben.

M'n vriend word er ook gek van want telkens als we dan iemand zien lopen die een beetje mijn figuur heeft vraag ik of ik er ook zo uit zie (of dikker/dunner). Gewoon. Om het zeker te weten.

-warverhaal :P-
Had mijn verhaal kunnen zijn haha.
pi_140438768
Oh, dan weet ik het ook niet meer :'). Ik weet alleen dat ik mezelf echt absoluut niet in kan schatten, en op straat ook geen mensen aan kan wijzen die hetzelfde figuur hebben. En het is niet dat ik te aardige vrienden heb, ze zouden het niet laten om te zeggen dat ik dikker ben dan degene die ik aanwijs :'). Aan de andere kant zie ik dan patiënten met een gelijk gewicht als de mijne en denk ik "jezus, zie ik er ook zo uit?". Ik heb gewoon zware botten denk ik. :').
pi_140438783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie mezelf ook veel slanker :Y
Nouja zolang je geen foto's tegenkomt is dat niet erg natuurlijk
pi_140438858
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nķg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee. :?
Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzo :') Bestellen en thuis passen O+

@Patrique, jeetje, sterkte! Hopelijk gaat het met de behandelingen allemaal prima en kan je het een plekje geven.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:17 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140439018
En dan zie ik de foto van patoshik en dan denk ik 'godverdegodver, ik wil dat ook! Ik kan dat ook! Ik ga dat ook doen!' en vervolgens stop ik toch weer dingen in mijn mik alsof ik een willoze kleuter ben... :{

Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: 200gr edamame, 100 gr huttenkase
L: 3 boterhammen m kipfilet, bakje linzensalade
T: 4 bonbons
D: 3 broodjes met kikkererwtenburgers, 3 madeleines

Dus... -O-
pi_140441413
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, dan weet ik het ook niet meer :'). Ik weet alleen dat ik mezelf echt absoluut niet in kan schatten, en op straat ook geen mensen aan kan wijzen die hetzelfde figuur hebben. En het is niet dat ik te aardige vrienden heb, ze zouden het niet laten om te zeggen dat ik dikker ben dan degene die ik aanwijs :'). Aan de andere kant zie ik dan patiënten met een gelijk gewicht als de mijne en denk ik "jezus, zie ik er ook zo uit?". Ik heb gewoon zware botten denk ik. :').
Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogen :'( Maar ja, ze had al haar vetopslag in haar buik en bij mij zit het meeste in mijn kont, heupen en (boven)benen. Dat geeft wel een heel ander beeld.
pi_140441611
Ik ben overigens naar fitnesstrackers aan het kijken en deze leek me wel wat voor mij: Basis Health Tracker for Fitness, Sleep & Stress (2014 Ed.) maar die kan je volgens mij niet in Nederland krijgen. Wel oerlelijk overigens. Maar werkt een beetje met 'achievements' en dat is precies iets voor mij :')
pi_140441940
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogen :'( Maar ja, ze had al haar vetopslag in haar buik en bij mij zit het meeste in mijn kont, heupen en (boven)benen. Dat geeft wel een heel ander beeld.
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taille :'). Ook zoiets, ik heb me dus om experimentele redenen ingeschreven op een datingsite, maar wat vul je dan in godsnaam bij 'figuur' in? Overweight klinkt zo... mja :'). Ben ik, maar ik heb wel soort van een figuur. Ik heb het maar op fully figured gegooid, maar het wel gemeld voor dates :+. Ik háát het hele 'jezelf leuker voordoen dan je bent'-gebeuren.
pi_140442172
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taille :'). Ook zoiets, ik heb me dus om experimentele redenen ingeschreven op een datingsite, maar wat vul je dan in godsnaam bij 'figuur' in? Overweight klinkt zo... mja :'). Ben ik, maar ik heb wel soort van een figuur. Ik heb het maar op fully figured gegooid, maar het wel gemeld voor dates :+. Ik háát het hele 'jezelf leuker voordoen dan je bent'-gebeuren.
:D ik hoef ook geen man die een vrouw al direct afwijst op een beetje chubby figure.
pi_140442327
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik hoef ook geen man die een vrouw al direct afwijst op een beetje chubby figure.
Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijn :+. Ik weet dat ik een leuke vriendin zou zijn, prima ben in bed, en best wel mooi op mijn manier, maar ik'heb ķķk overgewicht. Als iemand dat niet ziet zitten hoef ik er niet mee te daten :P.
pi_140443116
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
En dan zie ik de foto van patoshik en dan denk ik 'godverdegodver, ik wil dat ook! Ik kan dat ook! Ik ga dat ook doen!' en vervolgens stop ik toch weer dingen in mijn mik alsof ik een willoze kleuter ben... :{

Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: 200gr edamame, 100 gr huttenkase
L: 3 boterhammen m kipfilet, bakje linzensalade
T: 4 bonbons
D: 3 broodjes met kikkererwtenburgers, 3 madeleines

Dus... -O-
We kunnen elkaar een hand geven. En ik was zo verrekte goed bezig /zwakkeling -O-
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:03:53 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140443258
BE, kan je een reden geven?
Het lijkt erop dat jij jezelf "straft" met meukvoer

(CC leest het vast als neukvoer) :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140443575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Niet alleen CC :')

Ik wil een fitbitachtig gadget van mijn vakantiegeld, maar ik kan niet kiezen }:| Ik stap morgen Runners' World maar binnen om te kijken of ze daar wat hebben en hoe ze er uitzien.
pi_140443810
Neukvoer :9.

Ik begin me toch enigszins zorgen te maken over m'n imago. Gisteren ging m'n hele facebook tekeer over een foto waar ik 'ongewoon lief' op keek. Ik ben braaf en lief mensen!
pi_140443874
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Neukvoer :9.

Ik begin me toch enigszins zorgen te maken over m'n imago. Gisteren ging m'n hele facebook tekeer over een foto waar ik 'ongewoon lief' op keek. Ik ben braaf en lief mensen!
Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en lief O-)
pi_140444059
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en lief O-)
Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.
pi_140444495
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:

Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.
First Impressions huh
pi_140444989
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijn :+. Ik weet dat ik een leuke vriendin zou zijn, prima ben in bed, en best wel mooi op mijn manier, maar ik'heb ķķk overgewicht. Als iemand dat niet ziet zitten hoef ik er niet mee te daten :P.
Ik kijk @ fitness liever naar ''wat meer'' dan naar de grassprietjes :')..

Net wat progress foto's gemaakt en niet ontevreden met waar ik eerst was en waar ik nu ben, maar kan nog wel ff doorgaan :+
pi_140445078
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Holyme het volgende:

[..]

Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzo :') Bestellen en thuis passen O+

Eigenlijk toch gek. Die winkels hebben er best baat bij dat kleren net wat leuker lijken te staan. :D
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:48:40 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140445853
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie. :')

Maar op andere momenten... Het voelt meestal toch het meest als die kleuter die 'ik wil het' roept, ongeacht stemmetjes in mijn hoofd die zeggen dat ik het beter niet kan doen. Fuck it, denk ik dan.
Echt onvoorstelbaar eigenlijk, 38 jaar en jezelf niet de baas zijn... :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:54:48 #69
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140446208
Eten is het ergste wat er is. Dat kan je jezelf niet ontzeggen want je MOET eten. Stoppen met iets wat niet per se hoeft is veel makkelijker....

Ik heb een strandjurkje aan dat ik meestal als nachthemd draag maar ik denk dat ik het morgen als jurkje aandoe naar school. Vestje erover, mooie hakjes, klaar. Kan best, vind ik. En het verhult mijn buik (daar zit bij mij het probleem). Nog een half dagje, dan heul lang weekend, jeuj!
Prrrrr
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:55:08 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140446232
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie. :')

Maar op andere momenten... Het voelt meestal toch het meest als die kleuter die 'ik wil het' roept, ongeacht stemmetjes in mijn hoofd die zeggen dat ik het beter niet kan doen. Fuck it, denk ik dan.
Echt onvoorstelbaar eigenlijk, 38 jaar en jezelf niet de baas zijn... :')
Stom he? Eigenlijk heb je alles! Mooie kindjes vooral... En dan nog............. dan gaat het ergens mis.
zo kut dat je niet tevreden met jezelf kan zijn.
Weet ook echt niet hoe het allemaal werkt
En 38 is alsof je 16 bent,soms :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:28:15 #71
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140447967
Ik heb het allang opgegeven mezelf de baas te willen zijn. Volgens mij is er iets ernstig mis met mensen die dat wel zijn. :-p

Verder ben ik wel blij met mezelf, ook al ben ik overal een zooitje van aan het maken. Ik kan er alleen beter niks over zeggen, anders maak ik er misschien een nog groter zooitje van.

Ik sport braaf drie keer per week en ik eet best gezond (al val ik niet echt heel erg af, maar ik kom in ieder geval ook niet aan). Veel minder suiker en ik heb ook gewoon niet echt trek meer in snoep, behalve een plakje ontbijtkoek of pure chocola. En ik kan tegenwoordig gewoon repen chocola in huis hebben en ze niet allemaal opeten.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_140454272
Had vandaag ipv BBQ gourmet... Ik ga hier morgen zo'n spijt van hebben... :')
pi_140458372
Het zal wel tussen mijn oren zitten maar ik heb het idee dat ik het effect van 2 dagen Jillian al in de spiegel zie.....
pi_140458387
Wie kan dit uitleggen?

Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140458398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?

Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
Hoe veel tijd zit er tussen?
pi_140458408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe veel tijd zit er tussen?
Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer' :P
Maximaal een halve minuut
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140458412
Maar als ik nu terug zou lopen (kwartiertje) is ie ook hoger hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:48:51 #78
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140458418
quote:
Wie kan dit uitleggen?

Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.
Kwak
pi_140458429
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.
Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtend

En het is echt een groot verschil hoor (vind ik dan) vandaag 600 gram

Maar goed, het zou kunnen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140458441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer' :P
Maximaal een halve minuut
Hmm dan weet ik niet, bij mij is het juist andersom
pi_140459339
quote:
Wie kan dit uitleggen?

Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijn :{
Mijn weegschaal verschilt 3 kilo als ik hem 20 cm verplaats _O- (gewoon beide plekken in de keuken, zelfde ondergrond)
pi_140459374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtend

En het is echt een groot verschil hoor (vind ik dan) vandaag 600 gram

Maar goed, het zou kunnen
Is hier ook altijd. Opstarten noem ik het altijd maar haha.
  woensdag 28 mei 2014 @ 09:50:06 #83
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140459548
quote:
Wie kan dit uitleggen?

Ik weeg mezelf altijd standaard 2x, omdat ik de eerste meting niet vertrouw :')
En meestal geven ze bij mij hetzelfde aan en dan geloof ik het wel, maar soms zijn ze inderdaad verschillend en dan sta ik er nog een derde keer op voor de zekerheid...
  woensdag 28 mei 2014 @ 09:55:47 #84
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140459681
Mijn weegschaal was vanochtend weer eens lief voor mij, ondanks dat ik gisteren wel 2 roze koeken op heb 's middags :@ Maar de rest van het lijstje was volgens mij wel redelijk ok:

O: 2 volkoren crackers met linera smeerpate en slankie smeerkaas; beker melk
L: grote kom tomatensoep met ballen (uit blik) en 1 getoaste volkoren boterham erbij
T: 2 roze koeken dus :@
D: Spinazieschotel met ei, alleen dan met zelf voorgekookte aardappels ipv diepvriesschijfjes en zelfgemaakte bechamelsaus :9

Planning voor vandaag:
O: optimel yoghurt met een appel
T: banaan
L: grote kom tomatensoep met ballen (uit blik) en 1 getoaste volkoren boterham erbij
D: Italiaanse risotto van Knorr
T: ?
pi_140459751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijn :{
Mijn weegschaal verschilt 3 kilo als ik hem 20 cm verplaats _O- (gewoon beide plekken in de keuken, zelfde ondergrond)
Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaad
Maar ja, je moet toch ergens op af gaan?
Op kledingmaat gaat zo langzaam ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140459810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:

Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaad
Maar ja, je moet toch ergens op af gaan?
Op kledingmaat gaat zo langzaam ;(
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zo :Y Dat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:09:17 #87
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140459992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zo :Y Dat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
Een centimeter is denk ik de meest handige manier ja :Y
En na een tijdje merk je wellicht ook dat bepaalde kleding losser gaat zitten.

Ik wil ook zo graag weer die motivatie vinden, ik was vorig jaar zo goed bezig! Ik at doordeweeks gewoon normaal mijn maaltijden en fruit tussendoor, ook gewoon een ovenschotel met kaas of iets als avondeten als we daar zin in hadden maar dan gewoon met mate. En dan 1 dag per week was de 'zondigdag', dan kon ik friet halen, of snacken op een feestje, whatever. Per week flexibel in te delen. Manlief deed ook mee, alleen had hij zijn zondigdag bijna standaard op vrijdag met pizza en bier :P Daarbij dan elke dag op de fiets naar het station, 1x per week een groepsles cardio core in het sportcentrum van de TU en liefst nog 2x hardlopen.

En toen had ik geen baan meer, geen regelmaat, hoefde ik niet meer te fietsen, kon ik niet meer naar dat sportcentrum en kreeg ik een pees-/slijmbeursontsteking. En ik pas in principe nog wel in de kleren die ik vorig jaar nieuw gekocht heb, maar het strakkere is er af, mijn buik begint weer te ploffen en sommige broeken zitten toch minder lekker. En dan zit ik thuis, en dan pak ik toch weer naar een koek. Ik moet mezelf gewoon weer heel hard schoppen denk ik. Ik wil wel, maar de knop is nog niet 100% om. -O- Ik hoop heel erg dat ik dat ritme weer terug ga vinden als ik in juli inderdaad weer aan het werk kan...
pi_140460071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Een centimeter is denk ik de meest handige manier ja :Y
En na een tijdje merk je wellicht ook dat bepaalde kleding losser gaat zitten.

Ik wil ook zo graag weer die motivatie vinden, ik was vorig jaar zo goed bezig! Ik at doordeweeks gewoon normaal mijn maaltijden en fruit tussendoor, ook gewoon een ovenschotel met kaas of iets als avondeten als we daar zin in hadden maar dan gewoon met mate. En dan 1 dag per week was de 'zondigdag', dan kon ik friet halen, of snacken op een feestje, whatever. Per week flexibel in te delen. Manlief deed ook mee, alleen had hij zijn zondigdag bijna standaard op vrijdag met pizza en bier :P Daarbij dan elke dag op de fiets naar het station, 1x per week een groepsles cardio core in het sportcentrum van de TU en liefst nog 2x hardlopen.

En toen had ik geen baan meer, geen regelmaat, hoefde ik niet meer te fietsen, kon ik niet meer naar dat sportcentrum en kreeg ik een pees-/slijmbeursontsteking. En ik pas in principe nog wel in de kleren die ik vorig jaar nieuw gekocht heb, maar het strakkere is er af, mijn buik begint weer te ploffen en sommige broeken zitten toch minder lekker. En dan zit ik thuis, en dan pak ik toch weer naar een koek. Ik moet mezelf gewoon weer heel hard schoppen denk ik. Ik wil wel, maar de knop is nog niet 100% om. -O- Ik hoop heel erg dat ik dat ritme weer terug ga vinden als ik in juli inderdaad weer aan het werk kan...
Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder weg :)
pi_140460111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaal
Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde ;(
Volgens mij zelfs meer dan een jaar geleden

Ik zal het zo nog eens proberen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:15:21 #90
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460145
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder weg :)
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite' 8)7 Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen :P
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:16:42 #91
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde ;(

Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?
pi_140460191
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite' 8)7 Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen :P
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
pi_140460208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?
Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuze
Als hij een hoog cijfer aangeeft kan het nog wel eens 2 kanten op :P (daarom ga ik vaak alleen er op als ik een goed voorgevoel heb O-) )

Over een maat kleiner doe ik echt wel maanden hoor
Dat is niet genoeg beloning op de korte termijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140460226
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
Inderdaad
En anders leert manlief maar bakken en schiet hij snel de keuken in met een pak suiker en een pak bloem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140460227
quote:

[..]

Lastig ja. Maar dan maar idd dingen meenemen die je zelf niet lekker vind ofzo haha.
pi_140460234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat was bij mij ook zo vreemd, heel lang taille van 79 cm gemeten (vanaf feb ongeveer). Geen zin meer om te meten want stom dus 3 maanden niet gedaan. Nu van de week ineens 76cm gemeten :') awesome
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:21:16 #97
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460270
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar dat is iets wat manlief van thuis uit mee heeft gekregen, bij zijn ouders is er ook altijd wel iets in huis voor het geval dat mensen ineens langs komen. Bij mijn pa thuis is er ook altijd van alles, maar dat is eigenlijk vooral zodat ze zelf nooit misgrijpen :P
Ik ben er sowieso geen fan van als mensen onaangekondigd voor de deur staan eigenlijk :@ Schoonvader doet dat nogal eens, op vrijdagavond als ie vanuit de kroeg naar huis rijdt, want dan komt hij letterlijk langs ons. Hij weet inmiddels dat ie dan bij mij alleen lauw bier treft, want dat heb ik ook nooit standaard koud liggen als ik niemand verwacht. En toch blijft ie langskomen :P
Dus wie weet krijg ik die koeken er ook nog wel eens uit bij mijn man...
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:23:49 #98
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuze
Als hij een hoog cijfer aangeeft kan het nog wel eens 2 kanten op :P (daarom ga ik vaak alleen er op als ik een goed voorgevoel heb O-) )

Over een maat kleiner doe ik echt wel maanden hoor
Dat is niet genoeg beloning op de korte termijn
Die redenatie snap ik dan ook weer wel ja :Y Dat werkt voor mij hetzelfde met sporten, als ik op een dag al hardgelopen heb of zo, dan wil ik dat ook niet verneuken met slechte rotzooi kanen.
Als ik, zoals nu, al een hele tijd niet heb (mogen) (ge)sport(en), dan is die stok achter de deur een beetje weg en dan krijgt een 'wat maakt dat ene koekje nou toch uit, ik word toch wel dik' gedachte weer de overhand. Alleen zou ik dat laatste gewoon niet moeten denken :')
pi_140460400
quote:

[..]

Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt? :P
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:30:40 #100
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt? :P
Ja nu wel ja :D
Die gedachtegang van B stamt nog uit de tijd dat we die supermarkt niet zo dichtbij hadden :P

En weet je wat er nog dichterbij zit dan die supermarkt? Een ijssalon met goddelijk lekker ambachtelijk gemaakt ijs :'( :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')