abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140696479
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je valt ook af dat zeg je net zelf. Soms werkt een weegschaal niet mee maar als je het zelf merkt is het ook goed toch :)
Ja das waar maar er moeten ook gewoon kilo's af ;)
pi_140696481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Omg de weegschaal twijfelt bij mij tussen 73.5 en 73.6. Waarschijnlijk al het vocht kwijt.
Kijk daar heb ik het over *O*
pi_140696531
Had gisteren al het vermoeden want moest zoveel plassen :D

En dan volgende week op vakantie en alles er weer aanvreten :')
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 4 juni 2014 @ 08:20:30 #254
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140696593
Hallo :W

Ik heb een baan!!! *O* Per 1 juli beginnen *O*

En wat eten betreft is de knop weer wat verder om. Mede dankzij manlief die voor zichzelf heeft besloten dat hij ook wel weer wat meer mag opletten. Dus normaal eten gedurende de dag en niet meer snacken 's avonds. Gisteravond lagen we in bed en toen hoorde ik een zucht naast me, gevolgd door '....en dat was dag 2 zonder snacks....' _O-

Alleen heb ik vanavond dus wel een BBQ vanuit de vakgroep waar ik nog heel even deel van uitmaak en dat vind ik toch wel heel gezellig, aangezien ik iedereen straks niet meer (zo vaak) zal zien. Geen idee wat ze precies hebben aan eten, maar ik ben wel van plan om er geen schranspartij van te maken. Rest van het lijstje voor vandaag:

O: volkoren cracker slankie smeerkaas; schaaltje optimel yoghurt; beker melk
T: kersen :9
L: 3 volkoren bth; 2 sandwichspread + tomaat, 1 eisalade; kopje soep uit de kantine
T: banaan
D: BBQ :9
pi_140696654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

En wat eten betreft is de knop weer wat verder om. Mede dankzij manlief die voor zichzelf heeft besloten dat hij ook wel weer wat meer mag opletten. Dus normaal eten gedurende de dag en niet meer snacken 's avonds. Gisteravond lagen we in bed en toen hoorde ik een zucht naast me, gevolgd door '....en dat was dag 2 zonder snacks....' _O-

Alleen heb ik vanavond dus wel een BBQ vanuit de vakgroep waar ik nog heel even deel van uitmaak en dat vind ik toch wel heel gezellig, aangezien ik iedereen straks niet meer (zo vaak) zal zien. Geen idee wat ze precies hebben aan eten, maar ik ben wel van plan om er geen schranspartij van te maken. Rest van het lijstje voor vandaag:

L: 3 volkoren bth; 2 sandwichspread + tomaat, 1 eisalade; kopje soep uit de kantine
Gefeliciteerd met je baan *O*

Mijn vriend doet idd ook mee en die kan ook zo heerlijk liggen te zuchten en de steunen haha.

Edit: fijn dat de knop wat beter om staat :)
pi_140696981
Gefeliciteerd met die baan! *O*

En welkom LilDutchPrincess en Aspergermeisje!

Lijstje voor vandaag:

O: Beetje havermout (zak was bijna leeg) en een volkoren boterham met ei
T: Appel
L: Vier boterhammen (paté, grilworst)
T: Banaan, wortelen
D: Tomatensoep, weer twee kip/groente-spiesjes en een berg sla
pi_140697161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

Gefeliciteerd met je baan *O*
pi_140697167
En dat was level 1 van Jillian's 30 day shred *O*
Morgen level 2, spannend :D
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:24:02 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140697513
Gefeliciteerd Miss_C! *O*
pi_140698172
Gefeliciteerd Miss_Congeniality *O*
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:28:10 #261
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140698859
Gefeliciteerd *O*

Ik blijf een kilo of 3 boven m'n atl hangen en er zijn zo veel verleidingen deze week... Logeerpartijtjes, bbq's, lange werkdagen, enorm veel treinvertragingen. Ik voel me een beetje een mislukking, maar ik wil ook wel echt weer de teugels aantrekken.

Lijstjes maken helpt altijd wel, dus bij deze:
O: 2 volkoren met aardbeien en een tl suiker. 200 ml lv yoghurt, klein handje cruesli.
T: 2 blokjes extra pure chocolade met amandelen.
L: Groentesoep van het tentje op de hoek. 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas.
T: 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas en een stuk komkommer. Ik denk dat ik de bth's schrap, maar dan wordt het wel een groot gat tussen L en D.
D: AGV. Krielaardappeltjes uit de airfryer, een stukje vis of vlees en komkommer.
S: Uur paardrijden. Ben nog aan het overwegen om twee uur te doen, dan kan ik echt even afschakelen, maar dan ben ik morgenvroeg wrs doodmoe, dus doe het maar niet.

Ik weet dat ik weinig fruit heb, dat de tl suiker vanochtend niet nodig was en dat cruesli niet de beste keus is, maar op dit moment ben ik vooral bezig met damage control. Alles wat enigszins een normaal lijstje is en niet resulteert in kilo's vet en suiker is eventjes goed genoeg...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:34:11 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140698997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:53 schreef Ruby88 het volgende:
Gefeliciteerd met die baan! *O*

En welkom LilDutchPrincess en Aspergermeisje!

Lijstje voor vandaag:

O: Beetje havermout (zak was bijna leeg) en een volkoren boterham met ei
T: Appel
L: Vier boterhammen (paté, grilworst)
T: Banaan, wortelen
D: Tomatensoep, weer twee kip/groente-spiesjes en een berg sla
Mooi lijstje, maar waarom paté en grilworst op je brood? Als je een alternatief zoekt: Er is ook linerapaté, die bevat echt veel minder kcals dan gewone paté en smaakt voor mij hetzelfde. Grilworst kun je vast ook in een verantwoordere variant vinden. Aan de andere kant: als het in je kcals per dag past en je wordt er blij van, vooral doen ^O^
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:39:57 #263
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mooi lijstje, maar waarom paté en grilworst op je brood? Als je een alternatief zoekt: Er is ook linerapaté, die bevat echt veel minder kcals dan gewone paté en smaakt voor mij hetzelfde. Grilworst kun je vast ook in een verantwoordere variant vinden. Aan de andere kant: als het in je kcals per dag past en je wordt er blij van, vooral doen ^O^
Die linera pate eet ik ook regelmatig en ik vind hem qua smaak ook redelijk gelijk aan gewone pate. :Y
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:40:14 #264
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699148
En dankjewel allemaal!
Baan O+
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:42:48 #265
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:28 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Ik blijf een kilo of 3 boven m'n atl hangen en er zijn zo veel verleidingen deze week... Logeerpartijtjes, bbq's, lange werkdagen, enorm veel treinvertragingen. Ik voel me een beetje een mislukking, maar ik wil ook wel echt weer de teugels aantrekken.

Lijstjes maken helpt altijd wel, dus bij deze:
O: 2 volkoren met aardbeien en een tl suiker. 200 ml lv yoghurt, klein handje cruesli.
T: 2 blokjes extra pure chocolade met amandelen.
L: Groentesoep van het tentje op de hoek. 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas.
T: 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas en een stuk komkommer. Ik denk dat ik de bth's schrap, maar dan wordt het wel een groot gat tussen L en D.
D: AGV. Krielaardappeltjes uit de airfryer, een stukje vis of vlees en komkommer.
S: Uur paardrijden. Ben nog aan het overwegen om twee uur te doen, dan kan ik echt even afschakelen, maar dan ben ik morgenvroeg wrs doodmoe, dus doe het maar niet.

Ik weet dat ik weinig fruit heb, dat de tl suiker vanochtend niet nodig was en dat cruesli niet de beste keus is, maar op dit moment ben ik vooral bezig met damage control. Alles wat enigszins een normaal lijstje is en niet resulteert in kilo's vet en suiker is eventjes goed genoeg...
En de 2 bth's van de lunch opsplitsen in 1 tijdens de lunch en 1 als T? Of 1 bth als T in plaats van 2?

Verder is je lijstje toch helemaal niet zo dramatisch? Ja die ene tl suiker is misschien niet helemaal nodig, maar so what. Je L en D zien er toch goed uit en je gaat ook nog paardrijden...
pi_140699300
Zal die paté eens onthouden.. :9
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:50:48 #267
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zal die paté eens onthouden.. :9
Die is wel een aanrader :Y
Ze hebben verschillende varianten maar ik pak altijd de roompate, want ik ben bij 'gewone' pate ook nooit zo gecharmeerd van al die toevoegingen.

Hmm, er is een collega jarig en die trakteert op vlaai. Heb er eigenlijk wel heel erg zin in, maar ik denk dat ik direct daarna mezelf schuldig zou gaan voelen omdat het eigenlijk gewoon niet handig is met ook nog een bbq vandaag en de wens om weer normaal te gaan doen. Dus ik ga gewoon niet en hou het toch maar bij mijn bak met kersen...
pi_140699549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Die is wel een aanrader :Y
Ze hebben verschillende varianten maar ik pak altijd de roompate, want ik ben bij 'gewone' pate ook nooit zo gecharmeerd van al die toevoegingen.

Hmm, er is een collega jarig en die trakteert op vlaai. Heb er eigenlijk wel heel erg zin in, maar ik denk dat ik direct daarna mezelf schuldig zou gaan voelen omdat het eigenlijk gewoon niet handig is met ook nog een bbq vandaag en de wens om weer normaal te gaan doen. Dus ik ga gewoon niet en hou het toch maar bij mijn bak met kersen...
Ipv je tussendoortje? Doe ik dan meestal.
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:58:18 #269
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699585
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ipv je tussendoortje? Doe ik dan meestal.
Als ik een keer vlaai eet als traktatie dan is dat wel in plaats van een tussendoortje ja :Y

Alleen heb ik zaterdag nog een verjaardag van vrienden en zondag een verjaardag van schoonzus (die willen weer zo'n tapas-dag doen) en dan vanavond nog een bbq. Dus dat vind ik alles bij elkaar al wel 'slecht' genoeg ;)
pi_140699662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als ik een keer vlaai eet als traktatie dan is dat wel in plaats van een tussendoortje ja :Y

Alleen heb ik zaterdag nog een verjaardag van vrienden en zondag een verjaardag van schoonzus (die willen weer zo'n tapas-dag doen) en dan vanavond nog een bbq. Dus dat vind ik alles bij elkaar al wel 'slecht' genoeg ;)
Dan kun je het beter overslaan idd.

En tapas :9 staat hier voor als het eens een weekend rotweer is.

Maar lekker weekendje voor de boeg jij.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:06:11 #271
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699735
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan kun je het beter overslaan idd.

En tapas :9 staat hier voor als het eens een weekend rotweer is.

Maar lekker weekendje voor de boeg jij.
Ja he :D Heb er ook wel zin in. En als de weersvooruitzichten zo blijven, kan het waarschijnlijk ook nog eens grotendeels buiten O+
pi_140699807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja he :D Heb er ook wel zin in. En als de weersvooruitzichten zo blijven, kan het waarschijnlijk ook nog eens grotendeels buiten O+
Lekker on het zonnetje chillen. Lekker hoor.
pi_140699861
Mijn lijstje voor vandaag.

O: Brinta
T: -
L: eierkoek met kaas, BH met smeerkaas, kontje met pindakaas
T: eierkoek met kaas (bananen zijn op :'( )
D: aardappelen, spinazie, gehakt, aardappel anders
T: toetje

Niet heel briljant maar met Brinta ontbijten bevalt me wel :)
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:18:15 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140700002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag.

O: Brinta
T: -
L: eierkoek met kaas, BH met smeerkaas, kontje met pindakaas
T: eierkoek met kaas (bananen zijn op :'( )
D: aardappelen, spinazie, gehakt, aardappel anders
T: toetje

Niet heel briljant maar met Brinta ontbijten bevalt me wel :)
Waarom met kaas, die eierkoek als T? Ik zou 's middags de kaas eraf laten. Een eierkoek is tussendoortje genoeg zonder die toevoeging. En eet je nou 's avonds aardappels en aardappel anders? In aardappel anders zitten stiekem heel veel kcals die je relatief makkelijk kunt vermijden door je aardappels te poffen, te koken, te bakken in een beetje boter of in de oven te roosteren.
pi_140700090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom met kaas, die eierkoek als T? Ik zou 's middags de kaas eraf laten. Een eierkoek is tussendoortje genoeg zonder die toevoeging. En eet je nou 's avonds aardappels en aardappel anders? In aardappel anders zitten stiekem heel veel kcals die je relatief makkelijk kunt vermijden door je aardappels te poffen, te koken, te bakken in een beetje boter of in de oven te roosteren.
Ik eet aardappel anders idd. Maak er een ovenschotel van. Klopt dat het heel vet en alles is. Maar ik vind het heel erg lekker en heb het al een hele tijd niet op dus mag best een keertje. En het was dat of shoarma. Ben mijn kasten aan het leeg eten voor de vakantie haha.

Wat die kaas betreft heb je gelijk. Had er ook even aan zitten twijfelen. Laat de kaas er wel af :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')