Succes, nog veel last van spierpijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Sarabi het volgende:
Wie weet vind je het later nog
Hier is het ondertussen tijd voor Jillian dag 5, dan heb ik de rest van de dag echt vrij
Oh dat is balen hoop dat het niet doorzetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Niet echt spierpijn, alleen mijn kuit is ietswat gevoelig (alsof er elk moment kramp in kan komen)
Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was het hele topic aan het doorlezen en over het fattie voelen, ik heb er ook last vanben 20 kilo afgevallen maar als ik zit heb ik het gevoel als ik 110 kilo weeg door mijn buik
Kun je nu alsnog doen je hebt net 6 lessen gehad dus dat is nog vrij vroegquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat was dag 6
Ik merk dat ik de oefeningen ook steeds beter ga uitvoeren![]()
Nu hopen dat er over een paar weken ook resultaat te zien is.
Heb mezelf niet gemeten van te voren dus dat is een beetje jammer maar er zullen genoeg before en after foto's zijn.
Denk het ook ja. Eerst met de hond uitlaten, alvast warm lopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Het is nu volgens mij wel heerlijk weer om hard te lopen, dus veel plezier!
En je hebt gelijk, misschien doe ik dat ook nog wel.
Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.
Ben blij dat ik deze maat eindelijk aan kan vergeleken met de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Rest van je bovenlichaam ook trainen en dan een maatje groter kopen?
Zou je denken? Ik heb heupen maat 40, schouders en bh-omvang maat 42 en een taille maat 46, ofzo. Ik ben gewoon eigenlijk een vent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |