Warme douche?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijkDaarna lekker een warme douche en dan lekker met een dekentje op de bank.
Nee, dat lijkt mij dan weer nietsquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Patoshik het volgende:
Warme douche?dat doet bij mij zo'n pijn, dat prikt helemaal. Dus zo koud mogelijk.
Jep! Steeds op andere plekken. 2/3 keer geleden was het vlak bij jouw huis (als ik het goed onthouden heb) in het park daar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij dan weer nietsMaar lekker dat je bent gegaan
Doe je dat hier in H?
Leuk! Maar zoiets hou ik nooit volquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Patoshik het volgende:
Jep! Steeds op andere plekken. 2/3 keer geleden was het vlak bij jouw huis (als ik het goed onthouden heb) in het park daar.
Ze let wel op je niveau. Dus nu waren er bijvoorbeeld steeds 5 minuten oefeningen:quote:
Ja..dat is ook weer zo.. meh. Ben je helemaal bezweet en dan moet je nog weer naar huis toe. Hier kun je een gratis proefles proberen dus je kunt altijd kijken of het wat voor je is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt lekker motiverendIk ken een leuke meid uit het ziekenhuis in Assen die ook bootcamps geeft, leek me ook echt leuk om dat met haar te doen. Maar ja, ik ga er niet elke week voor op en neer naar Assen.
Merk je nou echt dat je conditie er veel van vooruit gaat?
Is dat gezonder dan in een tosti-ijzer? Wat is er anders aan dan?quote:
Dit dacht ik inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tosti ijzer dan moet je ook boter gebruiken toch?
Het is weer de tijd van de maand.. alleen maar zin in vreterij
Die eerste is een tosti ijzer. Ik deed daar altijd boter op om het goudbruin te krijgenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dan een tosti-ijzer? Ik heb zo'n ding wat een boterham in driehoeken perst, met zo'n keihard knapperig randje, en een contact-grill idd, maar ik doe er nooit boter op eigenlijk? Moet dat?
Welke ben je geweest?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit dacht ik inderdaad.
Net hardloopevenementje, was leuk.
Alkmaar city run, want om de hoek.quote:
Leukquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alkmaar city run, want om de hoek.
Nope, alles nat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leukdroog kunnen houden?
Morgen voor het eerst 28 minuten achter elkaar.. ja er mag gewandeld worden maar dat wil ik natuurlijk niet. Vind het maar spannend
Ik doe er ook nooit boter op hoor, is volgens mij alleen maar zodat je een knapperig randje krijgt. Daarom doet m'n vriend het namelijk altijd wel met het gevolg dat het altijd blijft vastplakken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dan een tosti-ijzer? Ik heb zo'n ding wat een boterham in driehoeken perst, met zo'n keihard knapperig randje, en een contact-grill idd, maar ik doe er nooit boter op eigenlijk? Moet dat?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienGaaf! En slanker dan de vorige foto's die je hier een keer postte, toch? (Iets groens had je daarop aan, dacht ik.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt door hemelvaart enzo denk ik.
Anyhow, de 28 minuten gingen goed. Weegschaal is ook nog steeds lief. Zit nu lager dan ik op Libra ooit het opgegeven. Heb het ook een tijd op papier bijgehouden alleen weet ik niet waar dat papier is....
Straks de stad maar eens in kijken of er al nieuwe shirtjes zijn.
Succes, nog veel last van spierpijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Sarabi het volgende:
Wie weet vind je het later nog
Hier is het ondertussen tijd voor Jillian dag 5, dan heb ik de rest van de dag echt vrij
Oh dat is balen hoop dat het niet doorzetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Niet echt spierpijn, alleen mijn kuit is ietswat gevoelig (alsof er elk moment kramp in kan komen)
Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was het hele topic aan het doorlezen en over het fattie voelen, ik heb er ook last vanben 20 kilo afgevallen maar als ik zit heb ik het gevoel als ik 110 kilo weeg door mijn buik
Kun je nu alsnog doen je hebt net 6 lessen gehad dus dat is nog vrij vroegquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat was dag 6
Ik merk dat ik de oefeningen ook steeds beter ga uitvoeren![]()
Nu hopen dat er over een paar weken ook resultaat te zien is.
Heb mezelf niet gemeten van te voren dus dat is een beetje jammer maar er zullen genoeg before en after foto's zijn.
Denk het ook ja. Eerst met de hond uitlaten, alvast warm lopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Het is nu volgens mij wel heerlijk weer om hard te lopen, dus veel plezier!
En je hebt gelijk, misschien doe ik dat ook nog wel.
Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.
Ben blij dat ik deze maat eindelijk aan kan vergeleken met de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Rest van je bovenlichaam ook trainen en dan een maatje groter kopen?
Zou je denken? Ik heb heupen maat 40, schouders en bh-omvang maat 42 en een taille maat 46, ofzo. Ik ben gewoon eigenlijk een vent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |