quote:
vrouw achter het stuur...daar gaat het al foutquote:
Waarom denk je dat ik 4/20 vier xdddddddquote:Op zondag 20 april 2014 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
vrouw achter het stuur...daar gaat het al fout
Hitler is trouwens jarig vandaag
quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 4/20 vier xddddddd
Als gabber naar zo'n kamp gaan kan echt nietquote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja
Laten we naar het concentratiekamp gaan
Gezellig
Volgens wie niet?quote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
Als gabber naar zo'n kamp gaan kan echt niet
Ja hoor, ik neuk hem wel in zijn reet met een big nigger voorbindildo cock alles tot die bloed en zegt AUFMACHEN.quote:
Ben jij wel eens geweest¿quote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens wie niet?
Discriminatie
quote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neuk hem wel in zijn reet met een big nigger voorbindildo cock alles tot die bloed en zegt AUFMACHEN.
Ja uhh ik praatte met z'n chick die elke keer chagerrijnig keek dus ik beetje praten met der en lachen en ze leek weer vrolijk. Dus ik beetje moves showen op de muziek enzo kijkt ze echt kkr debiel uit der ogen dus ik zeg waarom kijk je zo raar? Zegt ze doe ik niet haha :$. Ik zei heb je koorts? En toen werd ze boos haha.quote:
als man een voorbinddildo gebruikenquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neuk hem wel in zijn reet met een big nigger voorbindildo cock alles tot die bloed en zegt AUFMACHEN.
quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Toen had een maat van mij haar gefixt en wilde ze zijn nummer en zei die nee haahha
quote:
wou ik ook nog gaan postenquote:
Jawel, maar niet als gabberquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja uhh ik praatte met z'n chick die elke keer chagerrijnig keek dus ik beetje praten met der en lachen en ze leek weer vrolijk. Dus ik beetje moves showen op de muziek enzo kijkt ze echt kkr debiel uit der ogen dus ik zeg waarom kijk je zo raar? Zegt ze doe ik niet haha :$. Ik zei heb je koorts? En toen werd ze boos haha.
quote:
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja uhh ik praatte met z'n chick die elke keer chagerrijnig keek dus ik beetje praten met der en lachen en ze leek weer vrolijk. Dus ik beetje moves showen op de muziek enzo kijkt ze echt kkr debiel uit der ogen dus ik zeg waarom kijk je zo raar? Zegt ze doe ik niet haha :$. Ik zei heb je koorts? En toen werd ze boos haha.
quote:Op zondag 20 april 2014 12:04 schreef anti-loper het volgende:
GVD dr is alweer een nieuw seizoen van pokemon
Ja zit Disney XD te kijken.quote:
Ik zou mn lul door 100mtr gebroken glas slepen alleen om haar te mogen horen ruften in een walkie-talkiequote:
ik nietquote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou mn lul door 100mtr gebroken glas slepen alleen om haar te mogen horen ruften in een walkie-talkie
Haar winden klinken fucking hard. Hoeven bijna geen bil te passeren.quote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou mn lul door 100mtr gebroken glas slepen alleen om haar te mogen horen ruften in een walkie-talkie
quote:
hetroquote:Op zondag 20 april 2014 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ze is ten slotte hetro.
ok, brb ff pissequote:Op zondag 20 april 2014 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal wel sms-taal zijn. Hoef je niet zoveel te typen.
Wow, echt goed van haar, natuurlijk een lange strijd met haar omgeving om uiteindelijk er voor uit te komen dat ze hetero is, kudo's chapeu baas.quote:Op zondag 20 april 2014 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Duane Johnnsonquote:Op zondag 20 april 2014 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha shiiiii.quote:Op zondag 20 april 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Hetro.
hahhahahahahahahah chaiquote:Op zondag 20 april 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Hetro.
ik beperk mij tot 1 manquote:Op zondag 20 april 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fijn toch, zo'n groot assortiment om uit te kiezen.
Zeg toch niet dat je ze allemaal moet afwerken, zeg dat er genoeg keuzen is. Maar aan deze verkapte " ik ben geen slet " verwoording ga ik er van uit dat je het wel bent.quote:
Mijn aprepo er niet tussen hebben staan.quote:Op zondag 20 april 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Hetro.
Moest hard lachen bij rubsbanden.quote:Op zondag 20 april 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Hetro.
KLB / [KLB FC] kill mequote:Op zondag 20 april 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Hetro.
Duane Johnnsonquote:
Die schaamlijst zou standaard in de OP moeten komen, zodat mensen zich bewust worden van hun akelige fouten.quote:Op zondag 20 april 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Flabbercasted komt niet uit de SC en kan derhalve niet worden toegevoegd.
Met vriendelijke groet,
MMGYMCMB
Secretaris Stichting KLB SC-lijst
Als je alles moest bijhouden wat random mongooltjes zeggen op dit forum heb je zo een compendium.quote:Op zondag 20 april 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Flabbercasted komt niet uit de SC en kan derhalve niet worden toegevoegd .
Met vriendelijke groet,
MMGYMCMB
Dit topic is dan ook geen SC?quote:Op zondag 20 april 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Met vriendelijke groet,
MMGYMCMB
Launchbankquote:Op zondag 20 april 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Met vriendelijke groet,
MMGYMCMB
Truequote:Op zondag 20 april 2014 13:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je alles moest bijhouden wat random mongooltjes zeggen op dit forum heb je zo een compendium.
Ik had geen idee wat hij ermee bedoelde tot nu.quote:Op zondag 20 april 2014 13:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Launchbank
Alsof het op gaat stijgen
Openbaringenquote:Op zondag 20 april 2014 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat hij ermee bedoelde tot nu.
Godse vetklep dat je bent, denk toch eens aan al die kindertjes die omgaan van de honger.quote:Op zondag 20 april 2014 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik ook alweer ja gezegd op de suggestie dat het wel leuk zou zijn als we morgen naar een pannenkoekenboerderij zouden gaan?
Die nokkie-vol zit, waardoor we dus al om 4 uur aan een pannenkoek met shoarma zitten?
Dear god why?
quote:Op zondag 20 april 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godse vetklep dat je bent, denk toch eens aan al die kindertjes die omgaan van de honger.
quote:Op zondag 20 april 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godse vetklep dat je bent, denk toch eens aan al die kindertjes die omgaan van de honger.
Inhoud van maag leeggekotstquote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef Germano het volgende:
Zet er een spatie tussen en ervaar een vieze mental image.
Uhhuh uh? Wot?quote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef Germano het volgende:
Zet er een spatie tussen en ervaar een vieze mental image.
Maar ehm, pannenkoek met shoarma?quote:Op zondag 20 april 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In nl?
Ik zie alleen maar kleine obesitas lijdertjes met mini man boobs![]()
Hieeeeer met die pannenkoek
Hehequote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas, sure, bacon ok let's go wild, maar shoarma
Hartige pannenkoek, fucking nice.quote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eigenlijk is pannenkoek een soort pizza.quote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehe, Is wel lekker hoor, met paprika en uitjes
Kan je gewoon in pannenkoekenhuis bestellen.
Ja dat is niet echt nieuw eigenlijkquote:
Is nice man. Daarna een pak melk leegdrinken voor die bizarre smaak weg te krijgen.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef Gridlok het volgende:
Zal wel de enige zijn hier die geen hartige troep op z'n pannenkoek wil, maar ok, ik respecteer jullie bizarre keuze.
Spekpannenkoek met stroopquote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Om.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Is nice man. Daarna een pak melk leegdrinken voor die bizarre smaak weg te krijgen.
quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spekpannenkoek met stroop
Banaan met poedersuiker
Kaas, ontbijtspek, ui, champignons met zwarte peper en rozemarijn + chilivlok
quote:
quote:
Met kersen is ook lekker.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spekpannenkoek met stroop
Banaan met poedersuiker
Kaas, ontbijtspek, ui, champignons met zwarte peper en rozemarijn + chilivlok
Ik was ooit in een all-you can eat pannenkoekenhuisquote:
Ja, dat is ook redelijk standaard. Althans, hier wel.quote:Op zondag 20 april 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was ooit in een all-you can eat pannenkoekenhuis
(Die is nu failliet)
Maar daar had je warme kersen, ijs en slagroom
Goed te nassen wel
Only in Limburgquote:Op zondag 20 april 2014 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan wel een kankerdikke banaan op je pannenkoek leggen.
quote:Op zondag 20 april 2014 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan wel een kankerdikke banaan op je pannenkoek leggen.
quote:Op zondag 20 april 2014 14:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb ik wel voor jevraag chai maar, die heeft het ook geproefd.
quote:
Die is hier ook niet meer of wel?quote:Op zondag 20 april 2014 14:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan het anders ook aan vaseline vragen.
Maastricht is wel leukquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 14:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb ik wel voor jevraag chai maar, die heeft het ook geproefd.
quote:
Is dat zahir?quote:
Hij is actief op het forum van autoweek.quote:Op zondag 20 april 2014 14:09 schreef Zaktabak het volgende:
Braddie is al 5 dagen weg.
Zou er iets met die jongen zijn?
Ik heb gehoord dat hij voor de trein is gesprongen.quote:Op zondag 20 april 2014 14:09 schreef Zaktabak het volgende:
Eerder deze :$quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AB het volgende:
Wat een eikels zijn jullie. En bedankt voor de opmerking dat ik toch altijd een man blijf. Doet het erg goed. Weet je wat, als ik geen vrouw kan zijn dan wil ik er niet meer zijn. Het beste.
Die lijst is juist leuk om te zien wie er zo dom was om de fout te maken.quote:Op zondag 20 april 2014 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht. Dan zou het foutloos zijn.
Ban.quote:Op zondag 20 april 2014 14:09 schreef Zaktabak het volgende:
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Die lijst is juist leuk om te zien wie er zo dom was om de fout te maken.
Meestal Nootjes natuurlijk.
Pechgodquote:@APechtold: Het eieren zoeken staat 15-15 en papa weet niet meer waar hij nummer 31 heeft verstopt... #hethaasje
Bron: Twitter bericht.
Nee, ik heb namelijk geen idee hoe jouw huisdieren hetenquote:Op zondag 20 april 2014 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kent serieus iedereen hier de naam van elkaars huisdier?
Sick, swek en swag.quote:Op zondag 20 april 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk geen idee hoe jouw huisdieren heten
quote:Dear Jetstar, Do you like riddles?
I do, that’s why I’m starting this letter with one. What weighs more than a Suzuki Swift, less than a Hummer and smells like the decaying anus of a deceased homeless man? No idea? How about, what measures food portions in kilograms and has the personal hygiene of a French prostitute? Still nothing? Right, one more try. What’s fat as fuck, stinks like shit and should be forced to purchase two seats on a Jetstar flight? That’s right, it’s the man I sat next to under on my flight from Perth to Sydney yesterday.
As I boarded the plane, I mentally high-fived myself for paying the additional $25 for an emergency seat. I was imagining all that extra room, when I was suddenly distracted by what appeared to be an infant hippopotamus located halfway down the aisle. As I got closer, I was relieved to see that it wasn’t a dangerous semi-aquatic African mammal, but a morbidly obese human being. However, this relief was short-lived when I realised that my seat was located somewhere underneath him.
Soon after I managed to burrow into my seat, I caught what was to be the first of numerous fetid whiffs of body odour. His scent possessed hints of blue cheese and Mumbai slum, with nuances of sweaty flesh and human faeces sprayed with cologne - Eau No. Considering I was visibly under duress, I found it strange that none of the cabin crew offered me another seat. To be fair, it’s entirely possible that none of them actually saw me. Perhaps this photo will jog their memories.
Pinned to my seat by a fleshy boulder, I started preparing for a 127 Hours-like escape. Thankfully though, the beast moved slightly to his left, which allowed me to stand up, walk to the back of the plane and politely ask the cabin crew to be seated elsewhere. I didn’t catch the names of the three flight attendants, but for the purpose of this letter, I’ll call them: Chatty 1, Chatty 2 and Giggly (I’ve given them all the same surname - Couldnotgiveashit). After my request, Chatty 1 and Chatty 2 continued their conversation, presumably about how shit they are at their jobs, and Giggly, well, she just giggled. I then asked if I could sit in one of the six vacant seats at the back of the aircraft, to whichGiggly responded, “hehehe, they’re for crew only, hehehe“. I think Giggly may be suffering from some form of mental impairment.
I tried to relocate myself without the assistance of the Couldnotgiveashit triplets, but unfortunately everyone with a row to themselves was now lying down. It was then I realised that my fate was sealed. I made my way back to Jabba the Hutt and spent the remainder of the flight smothered in side-boob and cellulite, taking shallow breaths to avoid noxious gas poisoning. Just before landing, I revisited the back of the plane to use the toilet. You could imagine my surprise when I saw both “crew only” rows occupied by non-crew members. I can only assume Giggly let them sit there after she forgot who she was and why she’s flying on a big, shiny metal thing in the sky.
Imagine going out for dinner and a movie, only to have your night ruined by a fat mess who eats half your meal then blocks 50% of the screen. Isn’t that exactly the same as having someone who can’t control their calorie intake occupying half your seat on a flight? Of course it is, so that’s why I’m demanding a full refund of my ticket, including the $25 for an emergency row seat.
I’m also looking to be compensated for the physical pain and mental suffering caused by being enveloped in human blubber for four hours. My lower back is in agony and I had to type this letter one-handed as I’m yet to regain full use of my left side. If I don’t recover completely, I’ll have to say goodbye to my lifelong dream of becoming Air Guitar World Champion. If that occurs, you will pay.
To discuss my generous compensation package, email me at: [Redacted], or tweet me at: @RichWisken
No regards,
Rich Wisken.
Dat is inmiddels ook een paar weken geledenquote:
Wat lullig.quote:Op zondag 20 april 2014 14:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is inmiddels ook een paar weken geleden
Nu voel ik me nog kutter
hey jou UI is best tof.quote:
Pumps niet mee tellen he.quote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Snowbells het volgende:
Mijn leven is een leugen, dacht altijd dat ik 1.60 was.. Blijkt het 1.63 te zijn
Kan het wel je probleem makenquote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Dan nu niet meer, niet mijn probleem
echt stoer jaquote:Op zondag 20 april 2014 15:33 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
En wat zou je daar mee opschieten, stoer doen via het internet is niet zo heel speciaal meer.
Gridlok komt thuis gewoon wat aandacht te kort en zoekt het nu op het internet. Ieder zijn ding, hij zijn onzekerheid thuis. Je moet het ergens compenseren.quote:Op zondag 20 april 2014 15:35 schreef Chai het volgende:
Ik dacht EPiCAPPEL is een strong independent woman who don't need no man
Hjb je kent hem nietquote:Op zondag 20 april 2014 15:37 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Gridlok komt thuis gewoon wat aandacht te kort en zoekt het nu op het internet. Ieder zijn ding, hij zijn onzekerheid thuis. Je moet het ergens compenseren.
Als discussie zinloos is, zijn woorden leeg.quote:Op zondag 20 april 2014 15:35 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Niet helemaal niet zelfs, jij zo te zien wel. Beetje nutteloze discussie is dit.
Nee man, kan dat wel waarderen tomboy stylo.quote:Op zondag 20 april 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wwhehe Je neemt haar in het ootje volgens mij
Wow, jij bent zeker psycholoog, treffende beschrijving.quote:Op zondag 20 april 2014 15:37 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Gridlok komt thuis gewoon wat aandacht te kort en zoekt het nu op het internet. Ieder zijn ding, hij zijn onzekerheid thuis. Je moet het ergens compenseren.
Nee, als ik dat was zat ik zeker niet op dit forum.quote:Op zondag 20 april 2014 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, jij bent zeker psycholoog, treffende beschrijving.
talent, innerlijk spot-on beschreven, beschrijf m'n uiterlijk eens.quote:Op zondag 20 april 2014 15:39 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Nee, als ik dat was zat ik zeker niet op dit forum.
Oversized vest van mijn vader aanquote:Op zondag 20 april 2014 15:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, ga door bijna op mijn moment suprême
Technofeestje, maar Michel de Hey is in de Karavaan, de tent ernaast. Ook wel leuk en wat minder druk gok ik.quote:
Waarom kreeg ik quote alert van jou in dat outfit topic maar zie ik geen reactie van jou dat je mij quote?quote:
Uitgerekend Pasen kies je uit om je bezig te houden met zulke smeerlapperij. Bahquote:Op zondag 20 april 2014 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik quote alert van jou in dat outfit topic maar zie ik geen reactie van jou dat je mij quote?
Had je weer eens iets smerigs neergezet wat niet voor iedereens oogjes bedoelt was?![]()
![]()
Zo religieus zijn die Polen dus helemaal niet :Squote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend Pasen kies je uit om je bezig te houden met zulke smeerlapperij. Bah.
Is dat dat topic vol met try-hards? Aah ja, dat was em wel in LIF.quote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend Pasen kies je uit om je bezig te houden met zulke smeerlapperij. Bah.
Ik roll full Coolcat, is straat.quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon jaloers met jullie marktkleding ':)
G-star + J&J allday erryday
Als je niet wil dat er complimentjes gegeven worden over jouw liefje dan moet ze ook geen foto's posten.quote:Op zondag 20 april 2014 16:27 schreef Gridlok het volgende:
Hahah die yiha staat er ook tussen, precies zoals ik het me voorstelde.
Lekker sherlocken, faggot.
Rocknijntje?quote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef Yiha het volgende:
[..]
Als je niet wil dat er complimentjes gegeven worden over jouw liefje dan moet ze ook geen foto's posten.
Geen idee, stond er tussen in dat LIF topic, effe massaal DM'n want dat is de beste manier van hosselen, heb ik geleerd van Yiha.quote:
Oh even zoekenquote:Op zondag 20 april 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, stond er tussen in dat LIF topic, effe massaal DM'n want dat is de beste manier van hosselen, heb ik geleerd van Yiha.
Gvd zeg, het zit je diep he.quote:Op zondag 20 april 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, stond er tussen in dat LIF topic, effe massaal DM'n want dat is de beste manier van hosselen, heb ik geleerd van Yiha.
Klets er maar snel overheen, boefje.quote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij begint er weer over, meteen gebruik van maken ja tog.
Het is ook 420quote:
Blaze it!quote:
no pain, no gainquote:Op zondag 20 april 2014 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een zorgzame knul, wil niet dat je jezelf pijn gaat doen :SS
Ik heb die DM hossel ingezetquote:Op zondag 20 april 2014 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een zorgzame knul, wil niet dat je jezelf pijn gaat doen :SS
quote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal eens met mijn boefje tegen je billetjes kletsen.
zo zoquote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
nr zo'n oetlulquote:Op zondag 20 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je MinBZK bent gewoon de geheime dienst op hem afsturen
Hahahaquote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit gewoon één of andere koekenbakker in Nederland dit te lezen en denkt van "ik ga reageren met 'zo zo'"quote:
Volgens mij gewoon een hnnnggg.gifjequote:Op zondag 20 april 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahamaar ff serieus, wat had je mij gequote?
nou nouquote:Op zondag 20 april 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit gewoon één of andere koekenbakker in Nederland dit te lezen en denkt van "ik ga reageren met 'zo zo'".
Vind het wel vrij beledigend dat je het beroep "koekenbakker" moet relateren aan mijn woordenquote:
Niks mis mee, nobel beroep, ik ben bakker, zoek je ruzie?quote:Op zondag 20 april 2014 16:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vind het wel vrij beledigend dat je het beroep "koekenbakker" moet relateren aan mijn woorden
getting baked is niet zelfde als bakker zijnquote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis mee, nobel beroep, ik ben bakker, zoek je ruzie?
Dat is dus juist mijn punt. Ik nam het indirect voor je op:squote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis mee, nobel beroep, ik ben bakker, zoek je ruzie?
Vaag dat die weg is danquote:Op zondag 20 april 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit gewoon één of andere koekenbakker in Nederland dit te lezen en denkt van "ik ga reageren met 'zo zo'".
[..]
Volgens mij gewoon een hnnnggg.gifje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent meer van de vlaaien?quote:Op zondag 20 april 2014 16:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vind het wel vrij beledigend dat je het beroep "koekenbakker" moet relateren aan mijn woorden
quote:
Lol, dat vraag ik me juist af bij Modus enz, ik deed net m'n beste pogingquote:Op zondag 20 april 2014 17:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt die smiley-reeks ergens op een .txt file staan ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |