Als je niet wil dat er complimentjes gegeven worden over jouw liefje dan moet ze ook geen foto's posten.quote:Op zondag 20 april 2014 16:27 schreef Gridlok het volgende:
Hahah die yiha staat er ook tussen, precies zoals ik het me voorstelde.
Lekker sherlocken, faggot.
Rocknijntje?quote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef Yiha het volgende:
[..]
Als je niet wil dat er complimentjes gegeven worden over jouw liefje dan moet ze ook geen foto's posten.
Geen idee, stond er tussen in dat LIF topic, effe massaal DM'n want dat is de beste manier van hosselen, heb ik geleerd van Yiha.quote:
Oh even zoekenquote:Op zondag 20 april 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, stond er tussen in dat LIF topic, effe massaal DM'n want dat is de beste manier van hosselen, heb ik geleerd van Yiha.
Gvd zeg, het zit je diep he.quote:Op zondag 20 april 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, stond er tussen in dat LIF topic, effe massaal DM'n want dat is de beste manier van hosselen, heb ik geleerd van Yiha.
Klets er maar snel overheen, boefje.quote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend Pasen kies je uit om je bezig te houden met zulke smeerlapperij. Bah.
quote:Op zondag 20 april 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij begint er weer over, meteen gebruik van maken ja tog.
Het is ook 420quote:
Blaze it!quote:
no pain, no gainquote:Op zondag 20 april 2014 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een zorgzame knul, wil niet dat je jezelf pijn gaat doen :SS
Ik heb die DM hossel ingezetquote:Op zondag 20 april 2014 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een zorgzame knul, wil niet dat je jezelf pijn gaat doen :SS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |