talent, innerlijk spot-on beschreven, beschrijf m'n uiterlijk eens.quote:Op zondag 20 april 2014 15:39 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Nee, als ik dat was zat ik zeker niet op dit forum.
Oversized vest van mijn vader aanquote:Op zondag 20 april 2014 15:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, ga door bijna op mijn moment suprême
Technofeestje, maar Michel de Hey is in de Karavaan, de tent ernaast. Ook wel leuk en wat minder druk gok ik.quote:
Waarom kreeg ik quote alert van jou in dat outfit topic maar zie ik geen reactie van jou dat je mij quote?quote:
Uitgerekend Pasen kies je uit om je bezig te houden met zulke smeerlapperij. Bahquote:Op zondag 20 april 2014 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik quote alert van jou in dat outfit topic maar zie ik geen reactie van jou dat je mij quote?
Had je weer eens iets smerigs neergezet wat niet voor iedereens oogjes bedoelt was?![]()
![]()
Zo religieus zijn die Polen dus helemaal niet :Squote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend Pasen kies je uit om je bezig te houden met zulke smeerlapperij. Bah.
Is dat dat topic vol met try-hards? Aah ja, dat was em wel in LIF.quote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend Pasen kies je uit om je bezig te houden met zulke smeerlapperij. Bah.
Ik roll full Coolcat, is straat.quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon jaloers met jullie marktkleding ':)
G-star + J&J allday erryday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |