quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:58 schreef VeerEli het volgende:
Geen getrut vandaag. Jaja lompe houding I know
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vandaag... met een leuke afsluiter, kuchkuch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:58 schreef VeerEli het volgende:
Geen getrut vandaag. Jaja lompe houding I know
[ afbeelding ]
Staat in de weg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wat vind je van hun kleding dan?
Staat leuk bij beide damesquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wat vind je van hun kleding dan?
quote:
Waarom ga je steeds naar afgelegen straten/plekken toe?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vandaag... met een leuke afsluiter, kuchkuch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik woon daar ergens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom ga je steeds naar afgelegen straten/plekken toe?
Best wel leukquote:
Goede tieten, schat ik zo.quote:
Ik vergeef het je nooitquote:Op woensdag 23 april 2014 00:36 schreef Crocodi1e het volgende:
Goeeedenavond allen! Zijn er hier nog mensen aanwezig van ongeveer 40 delen geleden? Zo ja, wil ik graaaaag mijn excuses aanbieden voor al mijn gerel en beledigingen etc etc. En Phantomesse als je nog actief bent, jij had helemaal gelijk toendertijd!
Dus ja ik was toen inderdaad een kutkind ja! Vooral tegen J.Lo (Spel ik die goed) volgens mij!Ik moest zelf ook heel hard lachen toen ik mijn foto's terugzag
want was mijn username even aan het googlen want slapeloosheid en verveling en toen kwam ik die oude topics weer tegen.
Dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |