Pumps niet mee tellen he.quote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Snowbells het volgende:
Mijn leven is een leugen, dacht altijd dat ik 1.60 was.. Blijkt het 1.63 te zijn
Kan het wel je probleem makenquote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Dan nu niet meer, niet mijn probleem
echt stoer jaquote:Op zondag 20 april 2014 15:33 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
En wat zou je daar mee opschieten, stoer doen via het internet is niet zo heel speciaal meer.
Gridlok komt thuis gewoon wat aandacht te kort en zoekt het nu op het internet. Ieder zijn ding, hij zijn onzekerheid thuis. Je moet het ergens compenseren.quote:Op zondag 20 april 2014 15:35 schreef Chai het volgende:
Ik dacht EPiCAPPEL is een strong independent woman who don't need no man
Hjb je kent hem nietquote:Op zondag 20 april 2014 15:37 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Gridlok komt thuis gewoon wat aandacht te kort en zoekt het nu op het internet. Ieder zijn ding, hij zijn onzekerheid thuis. Je moet het ergens compenseren.
Als discussie zinloos is, zijn woorden leeg.quote:Op zondag 20 april 2014 15:35 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Niet helemaal niet zelfs, jij zo te zien wel. Beetje nutteloze discussie is dit.
Nee man, kan dat wel waarderen tomboy stylo.quote:Op zondag 20 april 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wwhehe Je neemt haar in het ootje volgens mij
Wow, jij bent zeker psycholoog, treffende beschrijving.quote:Op zondag 20 april 2014 15:37 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Gridlok komt thuis gewoon wat aandacht te kort en zoekt het nu op het internet. Ieder zijn ding, hij zijn onzekerheid thuis. Je moet het ergens compenseren.
Nee, als ik dat was zat ik zeker niet op dit forum.quote:Op zondag 20 april 2014 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, jij bent zeker psycholoog, treffende beschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |