Klopt, Dimabeer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
Ga ervoor, tijger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok ik ga haar ten huwelijk vragen.
Monopoly over twee jaar.quote:
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.quote:
met je "nieuwe" huisquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb net de hoofdkraan moeten uitzetten omdat kraan in badkamer blijft lopen. Gvd al de vierde keer dat er iets lekt.
Good story bro!quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.
houd je bekquote:
Steun ik je, is het gvd weer eens niet goed.quote:
Die ouwe Dominicanen of die 18-jarige Oostblokhoertjes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
zEt Ee/\/ B vöór JuH /\/\$/\/-nAaM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boston bombings was alweer een jaar terug vandaag, de tering echt.
Het Braddie-syndroom.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er soms wel spijt van dat ik op dit forum post. Maar het is ook wel een beetje m'n eigen schuld omdat ik steeds terug blijf komen.
wel van gehoord, nooit gekeken.quote:
geen idee, kan de muziek niet horenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
erg goed. Die sfeer.Mede door dit soort muziek. Echt prachtig.
Awwwwquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb net de hoofdkraan moeten uitzetten omdat kraan in badkamer blijft lopen. Gvd al de vierde keer dat er iets lekt.
Is dit echt?quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sommige mensen konden niet wachten
Hypocriet hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vergelijk me alsjeblieft niet met die engerd.
Hou op, dit is nogal confronterendquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet hoorhem een engerd noemen, maar als men jou zo noemt ga je huilen.
Hij is 3,5 maand te vroeg geboren, heeft hij ook niet voor gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou op, dit is nogal confronterend.
En hij is heel anders...
Het is wel een keuze voor hem om mij zo te behandelen en tegen mij te praten zoals hij doet. Daar heeft hij wel voor gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is 3,5 maand te vroeg geboren, heeft hij ook niet voor gekozen.
Als het een keuze was had hij hem niet gemaakt, net als jij.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt he staat nog steeds op repeat
Hij heeft die capaciteiten gewoon niet. Hij voelde zich bedonderd door jou, dus daarom reageert hij zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is wel een keuze voor hem om mij zo te behandelen en tegen mij te praten zoals hij doet. Daar heeft hij wel voor gekozen.
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.quote:
Dat zeg jij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vergelijk me alsjeblieft niet met die engerd.
Dat is te makkelijk. Dat hij te vroeg is geboren is geen excuus voor alles. Sowieso weten jullie niet eens wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft die capaciteiten gewoon niet. Hij voelde zich bedonderd door jou, dus daarom reageert hij zo.
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.
Toen deed hij niet meer lief tegen adora en ging ze janken.
Jij bent niet op tijd eerlijk geweest en daardoor schrok hij zich rot.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Dat hij te vroeg is geboren is geen excuus voor alles. Sowieso weten jullie niet eens wat er gebeurd is.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag Adorabelle niet met Braddie vergelijken.
Duidelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.
Daar klopt dus niks van. Ik heb hem nooit gehosseld en ik ben eerlijk over mezelf tegen hem geweest toen dat voor mij goed voelde. Ik ga niet meteen bij het voorstellen al vertellen hoe het zit met me, want dat gaat een ander niets aan. Dat doe ik alleen wanneer ik iemand beter leer kennen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Ik ben een meisje en dat weet hij ook, dat wist hij al vanaf het begin. Wat er voor de rest met mij aan de hand is dat doet er totaal niet toe als we alleen maar vriendschappelijk contact hebben. Dat vertel ik pas als ik iemand beter ken. Maar ik merk al dat hier weinig begrip is voor iemand in mijn situatie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent niet op tijd eerlijk geweest en daardoor schrok hij zich rot.
Daar doe je heel krampachtig over, daarom reageren mensen zo raar op je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar klopt dus niks van. Ik heb hem nooit gehosseld en ik ben eerlijk over mezelf tegen hem geweest toen dat voor mij goed voelde. Ik ga niet meteen bij het voorstellen al vertellen hoe het zit met me, want dat gaat een ander niets aan. Dat doe ik alleen wanneer ik iemand beter leer kennen.
Daarnaast ben ik dus geen vent, als je niet de mentale capaciteiten hebt om het verschil te zien, bemoei je er dan ook niet mee.
Dat kan ik beter tegen jou zeggen. Volgens mij weet jij niet eens wie ik ben, en je hebt nu al een oordeel over me.quote:
Niet zo janken freddie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar klopt dus niks van. Ik heb hem nooit gehosseld en ik ben eerlijk over mezelf tegen hem geweest toen dat voor mij goed voelde. Ik ga niet meteen bij het voorstellen al vertellen hoe het zit met me, want dat gaat een ander niets aan. Dat doe ik alleen wanneer ik iemand beter leer kennen.
Daarnaast ben ik dus geen vent, als je niet de mentale capaciteiten hebt om het verschil te zien, bemoei je er dan ook niet mee.
Dit ja. Ik was gewoon heel chill en geïnteresseerd aan het begin, tot adora zo krampachtig begon te doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar doe je heel krampachtig over, daarom reageren mensen zo raar op je.
Als je hier gewoon trots komt vertellen dat je eindelijk een kut hebt zijn we blij voor je hoor.
Onzin. Jij plaatst jezelf gewoon in de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik merk al dat hier weinig begrip is voor iemand in mijn situatie.
De mensen die de grootste bek hebben en de lulligste dingen zeggen worden gewoon verdedigd.
Misschien omdat dat voor mij gevoelig ligt? Kun je dat ook begrijpen? Of ga je dan roepen dat ik me maar moet vermannen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar doe je heel krampachtig over, daarom reageren mensen zo raar op je.
Als je hier gewoon trots komt vertellen dat je eindelijk een kut hebt zijn we blij voor je hoor.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien omdat dat voor mij gevoelig ligt? Kun je dat ook begrijpen? Of ga je dan roepen dat ik me maar moet vermannen?
Enig idee wat die hormonen allemaal met je doen? Hoe je je dan voelt?
Ja ik weet hoe vrouwelijke hormonen voelen ja, maar je maakt het jezelf gewoon lastig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien omdat dat voor mij gevoelig ligt? Kun je dat ook begrijpen? Of ga je dan roepen dat ik me maar moet vermannen?
Net een wijf, kan ik me zo indenken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik de keuze maak om niet meteen met mijn medische labeltje te gaan zwaaien, word ik niet geaccepteerd? Dat vind ik erg makkelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Jij plaatst jezelf gewoon in de slachtofferrol.
Iemand die er hier gewoon eerlijk over was is altijd volledig geaccepteerd geweest en iedereen leefde met haar mee.
Dat maak jij ervan. Jij gedraagt je gewoon zielig en als slachtoffer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik de keuze maak om niet meteen met mijn medische labeltje te gaan zwaaien, word ik niet geaccepteerd? Dat vind ik erg makkelijk.
Ik BEN geen transgender, ik BEN een meisje. Dat transgender is een medisch labeltje wat helemaal niets te maken heeft met hoe ik ben als persoon. Dat slaat alleen op het lichamelijke aspect.
Ik vind het nogal krom dat je dus voor mij denkt te kunnen bepalen wanneer ik dingen over mezelf moet vertellen. Het is mijn leven en mijn keuze, die heb je te respecteren.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net een wijf, kan ik me zo indenken.
Makkelijk praten als je het niet hebt. Er gaat ook een hele tijd overheen dat je lichaam eraan moet wennen en dat je dus dubbel zo emotioneel bent.quote:
Doe eens pica showen schatjequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik de keuze maak om niet meteen met mijn medische labeltje te gaan zwaaien, word ik niet geaccepteerd? Dat vind ik erg makkelijk.
Ik BEN geen transgender, ik BEN een meisje. Dat transgender is een medisch labeltje wat helemaal niets te maken heeft met hoe ik ben als persoon. Dat slaat alleen op het lichamelijke aspect.
Ik vind het nogal krom dat je dus voor mij denkt te kunnen bepalen wanneer ik dingen over mezelf moet vertellen. Het is mijn leven en mijn keuze, die heb je te respecteren.
Wederom: boeiequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk praten als je het niet hebt. Er gaat ook een hele tijd overheen dat je lichaam eraan moet wennen en dat je dus dubbel zo emotioneel bent.
Same here.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
leef is nice. good good times.
En daar?
Nee, nu moet je niet gaan draaien. Dat maak jij ervan. Dat iemand anders wel geaccepteerd is omdat die er open over is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Jij gedraagt je gewoon zielig en als slachtoffer.
En de gevolgen van je keuzes moet je gewoon dragen, niet gaan huilen.
Jezus, hoe dom ben jij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Snowbells het volgende:
Ja wat is het nou? Een man of een vrouw
So confused.
Ik leg gewoon uit waarom mensen je zo behandelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, nu moet je niet gaan draaien. Dat maak jij ervan. Dat iemand anders wel geaccepteerd is omdat die er open over is.
Dus word ik niet geaccepteerd omdat ik me niet gedraag zoals jullie willen dat ik me gedraag.
Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt, dan inderdaad. Maar die hoefde ook niet op "hihihihi ben zo'n onschuldig en dommig meisje hihi"-achtige wijze te bewijzen dat ze een vrouw is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind je nu gewoon stom, want heb ook iemand meegemaakt die er wel chill mee omging. En die heb ik ook nooit als man gezien, maar jou wel door je verdedigingsmechanisme alsof je moet bewijzen dat je een vrouw bent.
Ik heb het juist wel. Of hadden we het niet over een penis?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk praten als je het niet hebt. Er gaat ook een hele tijd overheen dat je lichaam eraan moet wennen en dat je dus dubbel zo emotioneel bent.
Hou gewoon je bek als je toch niet wilt luisteren naar mijn argumenten.quote:
Neh, meer omdat je een domme janksnol bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Dus word ik niet geaccepteerd omdat ik me niet gedraag zoals jullie willen dat ik me gedraag.
Ja dat speelt ook mee. Hihihi ik ben een meisje-meisjes mag ik sowieso niet. Of ze nu echt een meisje zijn of niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt, dan inderdaad. Maar die hoefde ook niet op "hihihihi ben zo'n onschuldig en dommig meisje hihi"-achtige wijze te bewijzen dat ze een vrouw is.
Dat AB het een en ander heeft laten sleutelen is één, maar daarbij is het gewoon een schijtirritant persoon.
Net als Braddie.
Is geheimquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat er al is gevraagd, heb je een lul of wat?
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik leg gewoon uit waarom mensen je zo behandelen.
Boehoe het is allemaal de schuld van de rest van de wereldquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.
Idem. Of paardrijmeisjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat speelt ook mee. Hihihi ik ben een meisje-meisjes mag ik sowieso niet. Of ze nu echt een meisje zijn of niet.
Nee, daar had ik het dus niet over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het juist wel. Of hadden we het niet over een penis?
Lijkt me sterk. Penis wordt gebruikt voor het reconstrueren van de vagina. Als het goed is houdt je niks over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hijzij nog een stompje oid over had![]()
Ik ben een jankerdje dus iedereen moet lief tegen me doennnnquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.
De zak vooralquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Penis wordt gebruikt voor het reconstrueren van de vagina. Als het goed is houdt je niks over.
Jouw schuld.quote:
Nee hoor. Ik vind jou gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek als je toch niet wilt luisteren naar mijn argumenten.
Blijf maar lekker in je eigen wereldje waar jouw mening de waarheid is.
Gast, jij kent mij niet eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, meer omdat je een domme janksnol bent.
En jij wel dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
je komt hier debiel doen, dan is de generale consensus dat je een debieltje bent. Gek? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gast, jij kent mij niet eens.
Als je nou eens de moeite zou nemen om mij te leren kennen dan zou je merken dat daar niks van klopt. Dat je mij toevallig nu ziet op een moment dat ik door die hormonen nogal emotioneel ben betekent niet dat ik altijd zo ben.
Dat zakje met die twee knikkers is toch gewoon weg te snijden? Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Ook gewoon een penis reconstrueren voor een vrouw-man transitie.quote:
Het is niet mijn schuld, dat is duidelijk. Anders zou ik niet zoveel vrienden hebben die me wel accepteren. Dat er die paar zijn hier op het forum die mij niet accepteren is niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Boehoe het is allemaal de schuld van de rest van de wereld
Hahaha je bent wel net Braddiequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, dat is duidelijk. Anders zou ik niet zoveel vrienden hebben die me wel accepteren. Dat er die paar zijn hier op het forum die mij niet accepteren is niet mijn schuld.
Ik heb geen respect meer voor hem sinds 'ie mij zo erg afgezeken en beledigd heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij wel dan?Vergelijk mij niet met die engerd roepend.
Het is mijn schuld. Stil maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, dat is duidelijk. Anders zou ik niet zoveel vrienden hebben die me wel accepteren. Dat er die paar zijn hier op het forum die mij niet accepteren is niet mijn schuld.
Mag er van Mortie niet over praten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik de rabobank ey?
de huid van de zak is het voornaamste voor de creatie van de vagina.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zakje met die twee knikkers is toch gewoon weg te snijden? Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Ook gewoon een penis reconstrueren voor een vrouw-man transitie.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zakje met die twee knikkers is toch gewoon weg te snijden? Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Ook gewoon een penis reconstrueren voor een vrouw-man transitie.
Oh, zal ik dan ook maar het excuus gebruiken dat ik te vroeg geboren ben? Ik ben inderdaad te vroeg geboren net als hij, maar ik gebruik het niet als excuus.quote:
Kan hier zo slecht tegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag er van Mortie niet over praten.
Oooh zo, dacht dat je bedoelde dat je door die zak een stomje over hield.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
de huid van de zak is het voornaamste voor de creatie van de vagina.
quote:
ohhh nee. heb er wel eens wat over gezien. Ik ken iemand die ook in het traject zit, dus was wel benieuwd hoe het allemaal zat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Oooh zo, dacht dat je bedoelde dat je door die zak een stomje over hield.
Hij houdt wel heel veel van je nog.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zal ik dan ook maar het excuus gebruiken dat ik te vroeg geboren ben? Ik ben inderdaad te vroeg geboren net als hij, maar ik gebruik het niet als excuus.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, ik zei het gisteren ook al tegen Braddie, maar blijkbaar zijn jullie allebei even achterlijk, maar waarom kom je hier nog als je toch elke keer finaal de grond ingestampt wordt? Je gelijk halen lukt je toch niet.
Mijn hart, wat doe jequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij houdt wel heel veel van je nog.
Goed, alles is geheeld... nauwelijks nog litteken alleen er op liggen doet nog wel pijnquote:
Hahahaha I love you.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij wilt chicks eten die eruit zien als 8?
Pervert.
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.quote:
Je had gewoon nooit geboren moeten wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zal ik dan ook maar het excuus gebruiken dat ik te vroeg geboren ben? Ik ben inderdaad te vroeg geboren net als hij, maar ik gebruik het niet als excuus.
Jezus wijf.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je had gewoon nooit geboren moeten worden
dat zei braddie gisteren ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.
wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Srry.quote:
Zuur, en dat terwijl je nieuw bed hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed, alles is geheeld... nauwelijks nog litteken alleen er op liggen doet nog wel pijnstom kraakbeen.
Jij niet dan ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit.
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.
Zelf weten hoor, ik geniet er juist van als jij je op krampachtige wijze weer moet verdedigen tegen de anderen. Mij heb je er niet mee, alleen jezelf. Dat blijkt elke keer maar weer uit je reacties.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.
Nee, ik kom hier gewoon en dan kom jij met een heel verhaal over Braddie en gaat mij zelfs met hem vergelijkenquote:
Nou, daar had je me hoor. Poe hee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.
Alsof dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, daar had je me hoor. Poe hee.
Ja, dat heeft mijn plezier wel wat beperkt maar valt gelukkig mee nu hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Srry.
[..]
Zuur, en dat terwijl je nieuw bed hebt.
Wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Chloro is een vrouwtje, die is continue labiel door alle vrouwhormonen
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!![]()
![]()
Even m'n baarmoeder bewonderen hoor, brb.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn plezier wel wat beperkt maar valt gelukkig mee nu hoor.
Heb je al mensen horen neuken in je nieuwe huis?
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelf weten hoor, ik geniet er juist van als jij je op krampachtige wijze weer moet verdedigen tegen de anderen. Mij heb je er niet mee, alleen jezelf. Dat blijkt elke keer maar weer uit je reacties.
Je wilt gewoon aan me zitten. :squote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.
Mag ik het even controleren met een eendenbek en een lampje?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.
Mag ik het even controleren met een gebalde vuist en een lampje?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Nee.De buren misschien wel.
![]()
![]()
Veel plezier met ongesteld wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!![]()
![]()
Even m'n baarmoeder bewonderen hoor, brb.
Niet gelezen, 't interesseert me niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.
Maar het is natuurlijk ook heel erg leuk om afgezeken te worden door een stel kortzichtige kneuzen.
Je bent een kortzichtige kneusquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet gelezen, 't interesseert me niet.
Ook niet dat stukje waar ik jou met een nijlpaard vergeleek?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet gelezen, 't interesseert me niet.
Je bent zelf sletje. :squote:
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle.
ik weet wel beter dan dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, misschien is haar baarmoeder wel heel gevoelig, doe even rustig.
Welnee, maar cute wel.quote:
Die halters waren de vorige keer toch net te veel wel.quote:
Nee, jou. :$ Gekkie.quote:
Niet, ben als een labrador in een relatiequote:
Het boeit mensen niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.
Maar het is natuurlijk ook heel erg leuk om afgezeken te worden door een stel kortzichtige kneuzen.
Ik ook, laat me. :squote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, ben als een labrador in een relatie
Was wel trots dat ik halters met jou erom kon liften.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die halters waren de vorige keer toch net te veel wel.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, ben als een labrador in een relatie
Oh heb jij een relatie chlo'tje?quote:
Jij hebt nog een lange weg te gaan als je het verschil tussen je eigen mening en die van anderen niet kunt zien.quote:
:squote:
Maar hey, het boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt nog een lange weg te gaan als je het verschil tussen je eigen mening en die van anderen niet kunt zien.
Ik heb medelijden met je.
Ik met jouw lelijke hoofdquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt nog een lange weg te gaan als je het verschil tussen je eigen mening en die van anderen niet kunt zien.
Doen alsof je medelijden hebt terwijl je stiekem stikjaloers op haar baarmoeder bentquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was wel trots dat ik halters met jou erom kon liften.
Hahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, jij weet niet eens hoe mijn hoofd eruit ziet.
Dit denkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben gwoon hondje hahaha lekker likken toch ;ppquote:
Ja, want niks is zo lekker als ongesteld worden of een kind baren en dat ze dan lekker kunnen gaan knippen in je zodat het eruit kan kopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Doen alsof je medelijden hebt terwijl je stiekem stikjaloers op haar baarmoeder bent
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Boeiend. Nooit gehoord van de pil?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want niks is zo lekker als ongesteld worden of een kind baren en dat ze dan lekker kunnen gaan knippen in je zodat het eruit kan kopen.
Het verste vlees koop je direct uit de baarmoederquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want niks is zo lekker als ongesteld worden of een kind baren en dat ze dan lekker kunnen gaan knippen in je zodat het eruit kan kopen.
Toon mij maar een recente foto van mijn hoofd dan. Het enige wat ooit op FOK! gekomen is, is een heel oude foto.quote:
Gvd Mur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het verste vlees koop je direct uit de baarmoeder
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gwoon hondje hahaha lekker likken toch ;pp![]()
;p
quote:
Ik ben blij dat ik dat allemaal niet hebquote:
Nu zijn je mannelijke rimpels minder?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Toon mij maar een recente foto van mijn hoofd dan. Het enige wat ooit op FOK! gekomen is, is een heel oude foto.
Je blijft gewoon een man, hoe strak je skinny jeans ook zitten of hoe kort je stompje ook isquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat allemaal niet heb. Je kunt mij echt niet jaloers maken op je baarmoeder hoor
.
Ja.quote:
Ovuleren voelt echt lekker hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat allemaal niet heb. Je kunt mij echt niet jaloers maken op je baarmoeder hoor
.
gewoon een lkkr vers kutje tog hahah wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
.
Heb jij die ook ja?quote:
Awwww cutequote:
Indirectquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon een lkkr vers kutje tog hahah wow
quote:
Hmmmm.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
pics ter vergelijking?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik wil een taart maken voor moeder van vriendin omdat zij m'n gordijnen gaat fixen. Zal ik koffie-bastognetaart maken of een cheesecake?
cheesecake is altijd goed, behalve bij mensen die lactose intolerant zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik wil een taart maken voor moeder van vriendin omdat zij m'n gordijnen gaat fixen. Zal ik koffie-bastognetaart maken of een cheesecake?
allebeiquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Cheesecakequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Gebruik Google dan, kkluie stinkzak.quote:
ajuquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een eikels zijn jullie. En bedankt voor de opmerking dat ik toch altijd een man blijf. Doet het erg goed. Weet je wat, als ik geen vrouw kan zijn dan wil ik er niet meer zijn. Het beste.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cheesecake is altijd goed, behalve bij mensen die lactose intolerant zijn.
Tot morgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een eikels zijn jullie. En bedankt voor de opmerking dat ik toch altijd een man blijf. Doet het erg goed. Weet je wat, als ik geen vrouw kan zijn dan wil ik er niet meer zijn. Het beste.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren al creampie gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef Murdera het volgende:
hey chlo ik heb je een wasmachine tip gegeven, wanneer krijg ik taart.
"Hoi, je moet centrifigeren op 1400 toeren, dan word de was beter droog... gr gr"quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef Murdera het volgende:
hey chlo ik heb je een wasmachine tip gegeven, wanneer krijg ik taart.
Godverdommequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
Oké, ik ga cheesecake maken. Chocoladecheesecake met frambozen? Dat is echt mijn favo.
ssstquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren al creampie gehad.
" Als we de wasmachine op 1800 toeren zetten kom je harder dan adorabella op negatieve aandacht."quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoi, je moet centrifigeren op 1400 toeren, dan word de was beter droog... gr gr"
Wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssst
[..]
" Als we de wasmachine op 1800 toeren zetten kom je harder dan adorabella op negatieve aandacht."
I know right.quote:
Wow. Meltdown.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
make it soquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
Oké, ik ga cheesecake maken. Chocoladecheesecake met frambozen? Dat is echt mijn favo.
Kan wel, maar dan moet je niet gaan verdedigen dat je dat bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Jelly?quote:
valt mee. vandaag eerste werkdag van de week en na donderdag alweer 4 dagen weekend, dus ik heb niet heel veel te klagenquote:
Ohh lekker hoor. Ik heb na volgende week vakantie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt mee. vandaag eerste werkdag van de week en na donderdag alweer 4 dagen weekend, dus ik heb niet heel veel te klagen
opschepperquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohh lekker hoor. Ik heb na volgende week vakantie.
jellyquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohh lekker hoor. Ik heb na volgende week vakantie.
ben niet geweestquote:
Sorry. ;squote:
welke samples?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben niet geweest
Iedereen moest werken, en om nou in mijn eentje te gaan, en daar vrij voor te nemen, had ik geen zin in.
zou ik ook doenquote:
blijft een kut dorpquote:
Vooral user.quote:
Ik heb er ooit bijna een chick geregeldquote:
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb er ooit bijna een chick geregeld"Bijna?" Yup. Alleen toen ik haar reserveBelg noemde liep ze beledigd weg
I got game
Zal de boel even susterenquote:
moet je ook niet komen behalve voor de mcdonalds of de kartbaanquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen dat en je op je 16e als de Rijdende Rechter uitdossen..
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:09 schreef Salatrel het volgende:
was ff boodschappen wezen doen... hele tijd dat liedje in me kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste kutecto in dat topic heeft gewoon zijn ID kaart open en bloot in zijn Flickr stream.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef fyah het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
I don't.. Huh?
Even zijn ov-chipkaart als gestolen opgevenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Die laatste kutecto in dat topic heeft gewoon zijn ID kaart open en bloot in zijn Flickr stream.. Lekker handig.
Grats!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:
Beste Salatrel,
Gefeliciteerd met de uitslag van het Medisch Onderzoek.
Heb je nog gegarandeerd verlof staan?
Wij gaan je inplannen voor de opleiding en je hoort zsm wanneer deze plaatsvindt.
Met vriendelijke groet,
Recruitment Operatie Intern
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:
Beste Salatrel,
Gefeliciteerd met de uitslag van het Medisch Onderzoek.
Heb je nog gegarandeerd verlof staan?
Wij gaan je inplannen voor de opleiding en je hoort zsm wanneer deze plaatsvindt.
Met vriendelijke groet,
Recruitment Operatie Intern
![]()
![]()
wow, ik zie snow dubbelquote:
komt meer bij kijken dan remmen en gas geven hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lange opleiding? Een trein besturen lijkt mij erg simpel, no offence.
Modellen maken ook alléén maar leuke dingen mee he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Zondag in de trein terug van Duivendrecht ging die chick die aankondigde dat we Zwolle binnen reden zeggen dat de mensen die naar Groningen moesten beter tot in Meppel konden blijven zitten, want dat zou ze een ''enorme trap'' in Zwolle schelen
Mi gado![]()
dus jij zo tegen die vrouw: doe joe even lift?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Zondag in de trein terug van Duivendrecht ging die chick die aankondigde dat we Zwolle binnen reden zeggen dat de mensen die naar Groningen moesten beter tot in Meppel konden blijven zitten, want dat zou ze een ''enorme trap'' in Zwolle schelen
Mi gado![]()
Shut up jijquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Modellen maken ook alléén maar leuke dingen mee he.
Ik moest hardop lachen gewoonquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus jij zo tegen die vrouw: doe joe even lift?
dat dachten ze ook van jouquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up jij
[..]
Ik moest hardop lachen gewoonEn nee joh werd toch opgeroepen. Dacht al die lazy ass people die nu blijven zitten
Barcelona all over :squote:
afdakje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed gereedschap hangt onder een afdakje
Wanneer kom jij naar Groningen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Mi gado![]()
Huur haar in voor een shootquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
afdakje?dicht gepurde mancave ':')
[..]
Wanneer kom jij naar Groningen?
hahaha ja en dan zo op haar stampen en zeggen JA MAAR IK HE ER TOCVH VOOR BETAALD!! EIZN!! ;Dquote:
Had wel zo maar gekundquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben nooit in barcelona geweest hoowr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |