En jij wel dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.
je komt hier debiel doen, dan is de generale consensus dat je een debieltje bent. Gek? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gast, jij kent mij niet eens.
Als je nou eens de moeite zou nemen om mij te leren kennen dan zou je merken dat daar niks van klopt. Dat je mij toevallig nu ziet op een moment dat ik door die hormonen nogal emotioneel ben betekent niet dat ik altijd zo ben.
Dat zakje met die twee knikkers is toch gewoon weg te snijden? Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Ook gewoon een penis reconstrueren voor een vrouw-man transitie.quote:
Het is niet mijn schuld, dat is duidelijk. Anders zou ik niet zoveel vrienden hebben die me wel accepteren. Dat er die paar zijn hier op het forum die mij niet accepteren is niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Boehoe het is allemaal de schuld van de rest van de wereld
Hahaha je bent wel net Braddiequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, dat is duidelijk. Anders zou ik niet zoveel vrienden hebben die me wel accepteren. Dat er die paar zijn hier op het forum die mij niet accepteren is niet mijn schuld.
Ik heb geen respect meer voor hem sinds 'ie mij zo erg afgezeken en beledigd heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij wel dan?Vergelijk mij niet met die engerd roepend.
Het is mijn schuld. Stil maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, dat is duidelijk. Anders zou ik niet zoveel vrienden hebben die me wel accepteren. Dat er die paar zijn hier op het forum die mij niet accepteren is niet mijn schuld.
Mag er van Mortie niet over praten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik de rabobank ey?
de huid van de zak is het voornaamste voor de creatie van de vagina.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zakje met die twee knikkers is toch gewoon weg te snijden? Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Ook gewoon een penis reconstrueren voor een vrouw-man transitie.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zakje met die twee knikkers is toch gewoon weg te snijden? Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Ook gewoon een penis reconstrueren voor een vrouw-man transitie.
Oh, zal ik dan ook maar het excuus gebruiken dat ik te vroeg geboren ben? Ik ben inderdaad te vroeg geboren net als hij, maar ik gebruik het niet als excuus.quote:
Kan hier zo slecht tegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag er van Mortie niet over praten.
Oooh zo, dacht dat je bedoelde dat je door die zak een stomje over hield.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
de huid van de zak is het voornaamste voor de creatie van de vagina.
quote:
ohhh nee. heb er wel eens wat over gezien. Ik ken iemand die ook in het traject zit, dus was wel benieuwd hoe het allemaal zat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Oooh zo, dacht dat je bedoelde dat je door die zak een stomje over hield.
Hij houdt wel heel veel van je nog.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zal ik dan ook maar het excuus gebruiken dat ik te vroeg geboren ben? Ik ben inderdaad te vroeg geboren net als hij, maar ik gebruik het niet als excuus.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, ik zei het gisteren ook al tegen Braddie, maar blijkbaar zijn jullie allebei even achterlijk, maar waarom kom je hier nog als je toch elke keer finaal de grond ingestampt wordt? Je gelijk halen lukt je toch niet.
Mijn hart, wat doe jequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij houdt wel heel veel van je nog.
Goed, alles is geheeld... nauwelijks nog litteken alleen er op liggen doet nog wel pijnquote:
Hahahaha I love you.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij wilt chicks eten die eruit zien als 8?
Pervert.
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.quote:
Je had gewoon nooit geboren moeten wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zal ik dan ook maar het excuus gebruiken dat ik te vroeg geboren ben? Ik ben inderdaad te vroeg geboren net als hij, maar ik gebruik het niet als excuus.
Jezus wijf.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je had gewoon nooit geboren moeten worden
dat zei braddie gisteren ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.
wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Srry.quote:
Zuur, en dat terwijl je nieuw bed hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed, alles is geheeld... nauwelijks nog litteken alleen er op liggen doet nog wel pijnstom kraakbeen.
Jij niet dan ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit.
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.
Zelf weten hoor, ik geniet er juist van als jij je op krampachtige wijze weer moet verdedigen tegen de anderen. Mij heb je er niet mee, alleen jezelf. Dat blijkt elke keer maar weer uit je reacties.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.
Nee, ik kom hier gewoon en dan kom jij met een heel verhaal over Braddie en gaat mij zelfs met hem vergelijkenquote:
Nou, daar had je me hoor. Poe hee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.
Alsof dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, daar had je me hoor. Poe hee.
Ja, dat heeft mijn plezier wel wat beperkt maar valt gelukkig mee nu hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Srry.
[..]
Zuur, en dat terwijl je nieuw bed hebt.
Wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Chloro is een vrouwtje, die is continue labiel door alle vrouwhormonen
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!![]()
![]()
Even m'n baarmoeder bewonderen hoor, brb.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn plezier wel wat beperkt maar valt gelukkig mee nu hoor.
Heb je al mensen horen neuken in je nieuwe huis?
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelf weten hoor, ik geniet er juist van als jij je op krampachtige wijze weer moet verdedigen tegen de anderen. Mij heb je er niet mee, alleen jezelf. Dat blijkt elke keer maar weer uit je reacties.
Je wilt gewoon aan me zitten. :squote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.
Mag ik het even controleren met een eendenbek en een lampje?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.
Mag ik het even controleren met een gebalde vuist en een lampje?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Nee.De buren misschien wel.
![]()
![]()
Veel plezier met ongesteld wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!![]()
![]()
Even m'n baarmoeder bewonderen hoor, brb.
Niet gelezen, 't interesseert me niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.
Maar het is natuurlijk ook heel erg leuk om afgezeken te worden door een stel kortzichtige kneuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |