dat zei braddie gisteren ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.
wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je had gewoon nooit geboren moeten worden
Srry.quote:
Zuur, en dat terwijl je nieuw bed hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed, alles is geheeld... nauwelijks nog litteken alleen er op liggen doet nog wel pijnstom kraakbeen.
Jij niet dan ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit.
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.
Zelf weten hoor, ik geniet er juist van als jij je op krampachtige wijze weer moet verdedigen tegen de anderen. Mij heb je er niet mee, alleen jezelf. Dat blijkt elke keer maar weer uit je reacties.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.
Nee, ik kom hier gewoon en dan kom jij met een heel verhaal over Braddie en gaat mij zelfs met hem vergelijkenquote:
Nou, daar had je me hoor. Poe hee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, Chloro roept het over zichzelf uit. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou daar had je haar goed te pakken zeg, zal ze vast niet meer door kunnen slapen.
Alsof dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, daar had je me hoor. Poe hee.
Ja, dat heeft mijn plezier wel wat beperkt maar valt gelukkig mee nu hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Srry.
[..]
Zuur, en dat terwijl je nieuw bed hebt.
Wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je had gewoon nooit geboren moeten worden
Weet je wel hoe dat voelt?!?!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Chloro is een vrouwtje, die is continue labiel door alle vrouwhormonen
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!![]()
![]()
Even m'n baarmoeder bewonderen hoor, brb.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn plezier wel wat beperkt maar valt gelukkig mee nu hoor.
Heb je al mensen horen neuken in je nieuwe huis?
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelf weten hoor, ik geniet er juist van als jij je op krampachtige wijze weer moet verdedigen tegen de anderen. Mij heb je er niet mee, alleen jezelf. Dat blijkt elke keer maar weer uit je reacties.
Je wilt gewoon aan me zitten. :squote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.
Mag ik het even controleren met een eendenbek en een lampje?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro, volgens mij ben je stiekem geen vrouw.
Mag ik het even controleren met een gebalde vuist en een lampje?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Nee.De buren misschien wel.
![]()
![]()
Veel plezier met ongesteld wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt?!?!![]()
![]()
Even m'n baarmoeder bewonderen hoor, brb.
Niet gelezen, 't interesseert me niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.
Maar het is natuurlijk ook heel erg leuk om afgezeken te worden door een stel kortzichtige kneuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |