Same here.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
leef is nice. good good times.
En daar?
Nee, nu moet je niet gaan draaien. Dat maak jij ervan. Dat iemand anders wel geaccepteerd is omdat die er open over is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Jij gedraagt je gewoon zielig en als slachtoffer.
En de gevolgen van je keuzes moet je gewoon dragen, niet gaan huilen.
Jezus, hoe dom ben jij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Snowbells het volgende:
Ja wat is het nou? Een man of een vrouw
So confused.
Ik leg gewoon uit waarom mensen je zo behandelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, nu moet je niet gaan draaien. Dat maak jij ervan. Dat iemand anders wel geaccepteerd is omdat die er open over is.
Dus word ik niet geaccepteerd omdat ik me niet gedraag zoals jullie willen dat ik me gedraag.
Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt, dan inderdaad. Maar die hoefde ook niet op "hihihihi ben zo'n onschuldig en dommig meisje hihi"-achtige wijze te bewijzen dat ze een vrouw is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind je nu gewoon stom, want heb ook iemand meegemaakt die er wel chill mee omging. En die heb ik ook nooit als man gezien, maar jou wel door je verdedigingsmechanisme alsof je moet bewijzen dat je een vrouw bent.
Ik heb het juist wel. Of hadden we het niet over een penis?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk praten als je het niet hebt. Er gaat ook een hele tijd overheen dat je lichaam eraan moet wennen en dat je dus dubbel zo emotioneel bent.
Hou gewoon je bek als je toch niet wilt luisteren naar mijn argumenten.quote:
Neh, meer omdat je een domme janksnol bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Dus word ik niet geaccepteerd omdat ik me niet gedraag zoals jullie willen dat ik me gedraag.
Ja dat speelt ook mee. Hihihi ik ben een meisje-meisjes mag ik sowieso niet. Of ze nu echt een meisje zijn of niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt, dan inderdaad. Maar die hoefde ook niet op "hihihihi ben zo'n onschuldig en dommig meisje hihi"-achtige wijze te bewijzen dat ze een vrouw is.
Dat AB het een en ander heeft laten sleutelen is één, maar daarbij is het gewoon een schijtirritant persoon.
Net als Braddie.
Is geheimquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat er al is gevraagd, heb je een lul of wat?
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik leg gewoon uit waarom mensen je zo behandelen.
Boehoe het is allemaal de schuld van de rest van de wereldquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.
Idem. Of paardrijmeisjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat speelt ook mee. Hihihi ik ben een meisje-meisjes mag ik sowieso niet. Of ze nu echt een meisje zijn of niet.
Nee, daar had ik het dus niet over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het juist wel. Of hadden we het niet over een penis?
Lijkt me sterk. Penis wordt gebruikt voor het reconstrueren van de vagina. Als het goed is houdt je niks over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hijzij nog een stompje oid over had![]()
Ik ben een jankerdje dus iedereen moet lief tegen me doennnnquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.
De zak vooralquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Penis wordt gebruikt voor het reconstrueren van de vagina. Als het goed is houdt je niks over.
Jouw schuld.quote:
Nee hoor. Ik vind jou gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek als je toch niet wilt luisteren naar mijn argumenten.
Blijf maar lekker in je eigen wereldje waar jouw mening de waarheid is.
Gast, jij kent mij niet eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, meer omdat je een domme janksnol bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |