Klopt, Dimabeer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
Ga ervoor, tijger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok ik ga haar ten huwelijk vragen.
Monopoly over twee jaar.quote:
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.quote:
met je "nieuwe" huisquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb net de hoofdkraan moeten uitzetten omdat kraan in badkamer blijft lopen. Gvd al de vierde keer dat er iets lekt.
Good story bro!quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.
houd je bekquote:
Steun ik je, is het gvd weer eens niet goed.quote:
Die ouwe Dominicanen of die 18-jarige Oostblokhoertjes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
zEt Ee/\/ B vöór JuH /\/\$/\/-nAaM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boston bombings was alweer een jaar terug vandaag, de tering echt.
Het Braddie-syndroom.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er soms wel spijt van dat ik op dit forum post. Maar het is ook wel een beetje m'n eigen schuld omdat ik steeds terug blijf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |