Klopt, Dimabeer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
Ga ervoor, tijger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok ik ga haar ten huwelijk vragen.
Monopoly over twee jaar.quote:
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.quote:
met je "nieuwe" huisquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb net de hoofdkraan moeten uitzetten omdat kraan in badkamer blijft lopen. Gvd al de vierde keer dat er iets lekt.
Good story bro!quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.
houd je bekquote:
Steun ik je, is het gvd weer eens niet goed.quote:
Die ouwe Dominicanen of die 18-jarige Oostblokhoertjes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
zEt Ee/\/ B vöór JuH /\/\$/\/-nAaM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boston bombings was alweer een jaar terug vandaag, de tering echt.
Het Braddie-syndroom.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er soms wel spijt van dat ik op dit forum post. Maar het is ook wel een beetje m'n eigen schuld omdat ik steeds terug blijf komen.
wel van gehoord, nooit gekeken.quote:
geen idee, kan de muziek niet horenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
erg goed. Die sfeer.Mede door dit soort muziek. Echt prachtig.
Awwwwquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb net de hoofdkraan moeten uitzetten omdat kraan in badkamer blijft lopen. Gvd al de vierde keer dat er iets lekt.
Is dit echt?quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sommige mensen konden niet wachten
Hypocriet hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vergelijk me alsjeblieft niet met die engerd.
Hou op, dit is nogal confronterendquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet hoorhem een engerd noemen, maar als men jou zo noemt ga je huilen.
Hij is 3,5 maand te vroeg geboren, heeft hij ook niet voor gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou op, dit is nogal confronterend.
En hij is heel anders...
Het is wel een keuze voor hem om mij zo te behandelen en tegen mij te praten zoals hij doet. Daar heeft hij wel voor gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is 3,5 maand te vroeg geboren, heeft hij ook niet voor gekozen.
Als het een keuze was had hij hem niet gemaakt, net als jij.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt he staat nog steeds op repeat
Hij heeft die capaciteiten gewoon niet. Hij voelde zich bedonderd door jou, dus daarom reageert hij zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is wel een keuze voor hem om mij zo te behandelen en tegen mij te praten zoals hij doet. Daar heeft hij wel voor gekozen.
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.quote:
Dat zeg jij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vergelijk me alsjeblieft niet met die engerd.
Dat is te makkelijk. Dat hij te vroeg is geboren is geen excuus voor alles. Sowieso weten jullie niet eens wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft die capaciteiten gewoon niet. Hij voelde zich bedonderd door jou, dus daarom reageert hij zo.
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.
Toen deed hij niet meer lief tegen adora en ging ze janken.
Jij bent niet op tijd eerlijk geweest en daardoor schrok hij zich rot.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Dat hij te vroeg is geboren is geen excuus voor alles. Sowieso weten jullie niet eens wat er gebeurd is.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag Adorabelle niet met Braddie vergelijken.
Duidelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.
Daar klopt dus niks van. Ik heb hem nooit gehosseld en ik ben eerlijk over mezelf tegen hem geweest toen dat voor mij goed voelde. Ik ga niet meteen bij het voorstellen al vertellen hoe het zit met me, want dat gaat een ander niets aan. Dat doe ik alleen wanneer ik iemand beter leer kennen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Ik ben een meisje en dat weet hij ook, dat wist hij al vanaf het begin. Wat er voor de rest met mij aan de hand is dat doet er totaal niet toe als we alleen maar vriendschappelijk contact hebben. Dat vertel ik pas als ik iemand beter ken. Maar ik merk al dat hier weinig begrip is voor iemand in mijn situatie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent niet op tijd eerlijk geweest en daardoor schrok hij zich rot.
Daar doe je heel krampachtig over, daarom reageren mensen zo raar op je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar klopt dus niks van. Ik heb hem nooit gehosseld en ik ben eerlijk over mezelf tegen hem geweest toen dat voor mij goed voelde. Ik ga niet meteen bij het voorstellen al vertellen hoe het zit met me, want dat gaat een ander niets aan. Dat doe ik alleen wanneer ik iemand beter leer kennen.
Daarnaast ben ik dus geen vent, als je niet de mentale capaciteiten hebt om het verschil te zien, bemoei je er dan ook niet mee.
Dat kan ik beter tegen jou zeggen. Volgens mij weet jij niet eens wie ik ben, en je hebt nu al een oordeel over me.quote:
Niet zo janken freddie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar klopt dus niks van. Ik heb hem nooit gehosseld en ik ben eerlijk over mezelf tegen hem geweest toen dat voor mij goed voelde. Ik ga niet meteen bij het voorstellen al vertellen hoe het zit met me, want dat gaat een ander niets aan. Dat doe ik alleen wanneer ik iemand beter leer kennen.
Daarnaast ben ik dus geen vent, als je niet de mentale capaciteiten hebt om het verschil te zien, bemoei je er dan ook niet mee.
Dit ja. Ik was gewoon heel chill en geïnteresseerd aan het begin, tot adora zo krampachtig begon te doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar doe je heel krampachtig over, daarom reageren mensen zo raar op je.
Als je hier gewoon trots komt vertellen dat je eindelijk een kut hebt zijn we blij voor je hoor.
Onzin. Jij plaatst jezelf gewoon in de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik merk al dat hier weinig begrip is voor iemand in mijn situatie.
De mensen die de grootste bek hebben en de lulligste dingen zeggen worden gewoon verdedigd.
Misschien omdat dat voor mij gevoelig ligt? Kun je dat ook begrijpen? Of ga je dan roepen dat ik me maar moet vermannen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar doe je heel krampachtig over, daarom reageren mensen zo raar op je.
Als je hier gewoon trots komt vertellen dat je eindelijk een kut hebt zijn we blij voor je hoor.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien omdat dat voor mij gevoelig ligt? Kun je dat ook begrijpen? Of ga je dan roepen dat ik me maar moet vermannen?
Enig idee wat die hormonen allemaal met je doen? Hoe je je dan voelt?
Ja ik weet hoe vrouwelijke hormonen voelen ja, maar je maakt het jezelf gewoon lastig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien omdat dat voor mij gevoelig ligt? Kun je dat ook begrijpen? Of ga je dan roepen dat ik me maar moet vermannen?
Net een wijf, kan ik me zo indenken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik de keuze maak om niet meteen met mijn medische labeltje te gaan zwaaien, word ik niet geaccepteerd? Dat vind ik erg makkelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Jij plaatst jezelf gewoon in de slachtofferrol.
Iemand die er hier gewoon eerlijk over was is altijd volledig geaccepteerd geweest en iedereen leefde met haar mee.
Dat maak jij ervan. Jij gedraagt je gewoon zielig en als slachtoffer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik de keuze maak om niet meteen met mijn medische labeltje te gaan zwaaien, word ik niet geaccepteerd? Dat vind ik erg makkelijk.
Ik BEN geen transgender, ik BEN een meisje. Dat transgender is een medisch labeltje wat helemaal niets te maken heeft met hoe ik ben als persoon. Dat slaat alleen op het lichamelijke aspect.
Ik vind het nogal krom dat je dus voor mij denkt te kunnen bepalen wanneer ik dingen over mezelf moet vertellen. Het is mijn leven en mijn keuze, die heb je te respecteren.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net een wijf, kan ik me zo indenken.
Makkelijk praten als je het niet hebt. Er gaat ook een hele tijd overheen dat je lichaam eraan moet wennen en dat je dus dubbel zo emotioneel bent.quote:
Doe eens pica showen schatjequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik de keuze maak om niet meteen met mijn medische labeltje te gaan zwaaien, word ik niet geaccepteerd? Dat vind ik erg makkelijk.
Ik BEN geen transgender, ik BEN een meisje. Dat transgender is een medisch labeltje wat helemaal niets te maken heeft met hoe ik ben als persoon. Dat slaat alleen op het lichamelijke aspect.
Ik vind het nogal krom dat je dus voor mij denkt te kunnen bepalen wanneer ik dingen over mezelf moet vertellen. Het is mijn leven en mijn keuze, die heb je te respecteren.
Wederom: boeiequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk praten als je het niet hebt. Er gaat ook een hele tijd overheen dat je lichaam eraan moet wennen en dat je dus dubbel zo emotioneel bent.
Same here.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
leef is nice. good good times.
En daar?
Nee, nu moet je niet gaan draaien. Dat maak jij ervan. Dat iemand anders wel geaccepteerd is omdat die er open over is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Jij gedraagt je gewoon zielig en als slachtoffer.
En de gevolgen van je keuzes moet je gewoon dragen, niet gaan huilen.
Jezus, hoe dom ben jij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Snowbells het volgende:
Ja wat is het nou? Een man of een vrouw
So confused.
Ik leg gewoon uit waarom mensen je zo behandelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, nu moet je niet gaan draaien. Dat maak jij ervan. Dat iemand anders wel geaccepteerd is omdat die er open over is.
Dus word ik niet geaccepteerd omdat ik me niet gedraag zoals jullie willen dat ik me gedraag.
Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt, dan inderdaad. Maar die hoefde ook niet op "hihihihi ben zo'n onschuldig en dommig meisje hihi"-achtige wijze te bewijzen dat ze een vrouw is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind je nu gewoon stom, want heb ook iemand meegemaakt die er wel chill mee omging. En die heb ik ook nooit als man gezien, maar jou wel door je verdedigingsmechanisme alsof je moet bewijzen dat je een vrouw bent.
Ik heb het juist wel. Of hadden we het niet over een penis?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk praten als je het niet hebt. Er gaat ook een hele tijd overheen dat je lichaam eraan moet wennen en dat je dus dubbel zo emotioneel bent.
Hou gewoon je bek als je toch niet wilt luisteren naar mijn argumenten.quote:
Neh, meer omdat je een domme janksnol bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Dus word ik niet geaccepteerd omdat ik me niet gedraag zoals jullie willen dat ik me gedraag.
Ja dat speelt ook mee. Hihihi ik ben een meisje-meisjes mag ik sowieso niet. Of ze nu echt een meisje zijn of niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt, dan inderdaad. Maar die hoefde ook niet op "hihihihi ben zo'n onschuldig en dommig meisje hihi"-achtige wijze te bewijzen dat ze een vrouw is.
Dat AB het een en ander heeft laten sleutelen is één, maar daarbij is het gewoon een schijtirritant persoon.
Net als Braddie.
Is geheimquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat er al is gevraagd, heb je een lul of wat?
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik leg gewoon uit waarom mensen je zo behandelen.
Boehoe het is allemaal de schuld van de rest van de wereldquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.
Idem. Of paardrijmeisjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat speelt ook mee. Hihihi ik ben een meisje-meisjes mag ik sowieso niet. Of ze nu echt een meisje zijn of niet.
Nee, daar had ik het dus niet over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het juist wel. Of hadden we het niet over een penis?
Lijkt me sterk. Penis wordt gebruikt voor het reconstrueren van de vagina. Als het goed is houdt je niks over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hijzij nog een stompje oid over had![]()
Ik ben een jankerdje dus iedereen moet lief tegen me doennnnquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die paar achterlijken die geen respect voor een ander kunnen opbrengen bedoel je.
De zak vooralquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Penis wordt gebruikt voor het reconstrueren van de vagina. Als het goed is houdt je niks over.
Jouw schuld.quote:
Nee hoor. Ik vind jou gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek als je toch niet wilt luisteren naar mijn argumenten.
Blijf maar lekker in je eigen wereldje waar jouw mening de waarheid is.
Gast, jij kent mij niet eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, meer omdat je een domme janksnol bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |