Klopt, Dimabeer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
Ga ervoor, tijger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok ik ga haar ten huwelijk vragen.
Monopoly over twee jaar.quote:
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.quote:
met je "nieuwe" huisquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb net de hoofdkraan moeten uitzetten omdat kraan in badkamer blijft lopen. Gvd al de vierde keer dat er iets lekt.
Good story bro!quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zei: "50 euro's no sucking." Toen ik haar probeerde uit te leggen dat ik haar wil redden van haar hoerenbestaan keek ze mij aan met een blik vol onbegrip. Waarom snappen vrouwen mij nooit? Wil gwn gelukkig zijn.
houd je bekquote:
Steun ik je, is het gvd weer eens niet goed.quote:
Die ouwe Dominicanen of die 18-jarige Oostblokhoertjes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
zEt Ee/\/ B vöór JuH /\/\$/\/-nAaM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boston bombings was alweer een jaar terug vandaag, de tering echt.
Het Braddie-syndroom.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er soms wel spijt van dat ik op dit forum post. Maar het is ook wel een beetje m'n eigen schuld omdat ik steeds terug blijf komen.
wel van gehoord, nooit gekeken.quote:
geen idee, kan de muziek niet horenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
erg goed. Die sfeer.Mede door dit soort muziek. Echt prachtig.
Awwwwquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb net de hoofdkraan moeten uitzetten omdat kraan in badkamer blijft lopen. Gvd al de vierde keer dat er iets lekt.
Is dit echt?quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sommige mensen konden niet wachten
Hypocriet hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vergelijk me alsjeblieft niet met die engerd.
Hou op, dit is nogal confronterendquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet hoorhem een engerd noemen, maar als men jou zo noemt ga je huilen.
Hij is 3,5 maand te vroeg geboren, heeft hij ook niet voor gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou op, dit is nogal confronterend.
En hij is heel anders...
Het is wel een keuze voor hem om mij zo te behandelen en tegen mij te praten zoals hij doet. Daar heeft hij wel voor gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is 3,5 maand te vroeg geboren, heeft hij ook niet voor gekozen.
Als het een keuze was had hij hem niet gemaakt, net als jij.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt he staat nog steeds op repeat
Hij heeft die capaciteiten gewoon niet. Hij voelde zich bedonderd door jou, dus daarom reageert hij zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is wel een keuze voor hem om mij zo te behandelen en tegen mij te praten zoals hij doet. Daar heeft hij wel voor gekozen.
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.quote:
Dat zeg jij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vergelijk me alsjeblieft niet met die engerd.
Dat is te makkelijk. Dat hij te vroeg is geboren is geen excuus voor alles. Sowieso weten jullie niet eens wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft die capaciteiten gewoon niet. Hij voelde zich bedonderd door jou, dus daarom reageert hij zo.
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.
Toen deed hij niet meer lief tegen adora en ging ze janken.
Jij bent niet op tijd eerlijk geweest en daardoor schrok hij zich rot.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Dat hij te vroeg is geboren is geen excuus voor alles. Sowieso weten jullie niet eens wat er gebeurd is.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag Adorabelle niet met Braddie vergelijken.
Duidelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
adora heeft braddie genaaid door hem te hosselen, toen kwam braddie er achter dat het een vent was. Dus die was boos.
Daar klopt dus niks van. Ik heb hem nooit gehosseld en ik ben eerlijk over mezelf tegen hem geweest toen dat voor mij goed voelde. Ik ga niet meteen bij het voorstellen al vertellen hoe het zit met me, want dat gaat een ander niets aan. Dat doe ik alleen wanneer ik iemand beter leer kennen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |