Hmmmm.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, jij weet niet eens hoe mijn hoofd eruit ziet.
quote:
pics ter vergelijking?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik wil een taart maken voor moeder van vriendin omdat zij m'n gordijnen gaat fixen. Zal ik koffie-bastognetaart maken of een cheesecake?
cheesecake is altijd goed, behalve bij mensen die lactose intolerant zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik wil een taart maken voor moeder van vriendin omdat zij m'n gordijnen gaat fixen. Zal ik koffie-bastognetaart maken of een cheesecake?
allebeiquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Cheesecakequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
Gebruik Google dan, kkluie stinkzak.quote:
ajuquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een eikels zijn jullie. En bedankt voor de opmerking dat ik toch altijd een man blijf. Doet het erg goed. Weet je wat, als ik geen vrouw kan zijn dan wil ik er niet meer zijn. Het beste.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cheesecake is altijd goed, behalve bij mensen die lactose intolerant zijn.
Tot morgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een eikels zijn jullie. En bedankt voor de opmerking dat ik toch altijd een man blijf. Doet het erg goed. Weet je wat, als ik geen vrouw kan zijn dan wil ik er niet meer zijn. Het beste.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon komen hoor, al is het maar om jou te kunnen irriteren. Dan ben ik al gelukkig.
Jij hebt gisteren al creampie gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef Murdera het volgende:
hey chlo ik heb je een wasmachine tip gegeven, wanneer krijg ik taart.
"Hoi, je moet centrifigeren op 1400 toeren, dan word de was beter droog... gr gr"quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef Murdera het volgende:
hey chlo ik heb je een wasmachine tip gegeven, wanneer krijg ik taart.
Godverdommequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
Oké, ik ga cheesecake maken. Chocoladecheesecake met frambozen? Dat is echt mijn favo.
ssstquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren al creampie gehad.
" Als we de wasmachine op 1800 toeren zetten kom je harder dan adorabella op negatieve aandacht."quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoi, je moet centrifigeren op 1400 toeren, dan word de was beter droog... gr gr"
Wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssst
[..]
" Als we de wasmachine op 1800 toeren zetten kom je harder dan adorabella op negatieve aandacht."
I know right.quote:
Wow. Meltdown.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
make it soquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
Oké, ik ga cheesecake maken. Chocoladecheesecake met frambozen? Dat is echt mijn favo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |