Je bent een kortzichtige kneusquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet gelezen, 't interesseert me niet.
Ook niet dat stukje waar ik jou met een nijlpaard vergeleek?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet gelezen, 't interesseert me niet.
Je bent zelf sletje. :squote:
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle.
ik weet wel beter dan dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, misschien is haar baarmoeder wel heel gevoelig, doe even rustig.
Welnee, maar cute wel.quote:
Die halters waren de vorige keer toch net te veel wel.quote:
Nee, jou. :$ Gekkie.quote:
Niet, ben als een labrador in een relatiequote:
Het boeit mensen niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat grappig dat je dat als krampachtig ervaart. Zo ervaar ik het totaal niet. En nee, ik heb mezelf er niet mee hoor. Maar ik hoop dat jullie misschien eens wat kunnen opsteken over de persoon AdoraBelle. De redenen waarom ik doe wat ik doe en waarom ik me gedraag zoals ik me gedraag.
Maar het is natuurlijk ook heel erg leuk om afgezeken te worden door een stel kortzichtige kneuzen.
Ik ook, laat me. :squote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, ben als een labrador in een relatie
Was wel trots dat ik halters met jou erom kon liften.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die halters waren de vorige keer toch net te veel wel.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, ben als een labrador in een relatie
Oh heb jij een relatie chlo'tje?quote:
Jij hebt nog een lange weg te gaan als je het verschil tussen je eigen mening en die van anderen niet kunt zien.quote:
:squote:
Maar hey, het boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt nog een lange weg te gaan als je het verschil tussen je eigen mening en die van anderen niet kunt zien.
Ik heb medelijden met je.
Ik met jouw lelijke hoofdquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt nog een lange weg te gaan als je het verschil tussen je eigen mening en die van anderen niet kunt zien.
Doen alsof je medelijden hebt terwijl je stiekem stikjaloers op haar baarmoeder bentquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was wel trots dat ik halters met jou erom kon liften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |