komt meer bij kijken dan remmen en gas geven hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lange opleiding? Een trein besturen lijkt mij erg simpel, no offence.
Modellen maken ook alléén maar leuke dingen mee he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Zondag in de trein terug van Duivendrecht ging die chick die aankondigde dat we Zwolle binnen reden zeggen dat de mensen die naar Groningen moesten beter tot in Meppel konden blijven zitten, want dat zou ze een ''enorme trap'' in Zwolle schelen
Mi gado![]()
dus jij zo tegen die vrouw: doe joe even lift?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Zondag in de trein terug van Duivendrecht ging die chick die aankondigde dat we Zwolle binnen reden zeggen dat de mensen die naar Groningen moesten beter tot in Meppel konden blijven zitten, want dat zou ze een ''enorme trap'' in Zwolle schelen
Mi gado![]()
Shut up jijquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Modellen maken ook alléén maar leuke dingen mee he.
Ik moest hardop lachen gewoonquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus jij zo tegen die vrouw: doe joe even lift?
dat dachten ze ook van jouquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up jij
[..]
Ik moest hardop lachen gewoonEn nee joh werd toch opgeroepen. Dacht al die lazy ass people die nu blijven zitten
Barcelona all over :squote:
afdakje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed gereedschap hangt onder een afdakje
Wanneer kom jij naar Groningen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Mi gado![]()
Huur haar in voor een shootquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
afdakje?dicht gepurde mancave ':')
[..]
Wanneer kom jij naar Groningen?
hahaha ja en dan zo op haar stampen en zeggen JA MAAR IK HE ER TOCVH VOOR BETAALD!! EIZN!! ;Dquote:
Had wel zo maar gekundquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben nooit in barcelona geweest hoowr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |