Melodie is net anders volgens mij. Wel een heel mooi nummer ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:23 schreef Gridlok het volgende:
Cries of attention.
tevens
[..]
Volgens mij precies dezelfde noten alleen langzamer.
Ook het enige nummer dat ik van Lana Del Rey kan waarderenquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Melodie is net anders volgens mij. Wel een heel mooi nummer ook.
moest toch iets verzinnenquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:23 schreef Gridlok het volgende:
Cries of attention.
tevens
[..]
Ken d'r eigenlijk niet zo goed. Maar dat nummer is wel heel bekend toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook het enige nummer dat ik van Lana Del Rey kan waarderen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
moest toch iets verzinnen
ik snatch je liefje
Yes, you know the dealquote:
ja, prachtigquote:
Je mag der hebben heur, maybe andere tactiek gebruiken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
moest toch iets verzinnen
ik snatch je liefje
Ye, een van der bekendste I guess.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken d'r eigenlijk niet zo goed. Maar dat nummer is wel heel bekend toch?
zo, je geeft het toequote:Op zaterdag 19 april 2014 02:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag der hebben heur, maybe andere tactiek gebruiken.
Lana del rey is dan ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:23 schreef Gridlok het volgende:
Cries of attention.
tevens
[..]
Leuke les zo te zien.quote:
Ik oohook!!quote:
werk ritme dit dat. Ik werd om 9:00 wakker geblazen door de buurman die het nodig vond z'n dak schoon te maken met een hogedruk spuitquote:
quote:
Ik snap nooit dat mensen dat niet om 10.00 kunnen doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
werk ritme dit dat. Ik werd om 9:00 wakker geblazen door de buurman die het nodig vond z'n dak schoon te maken met een hogedruk spuit
Asociaal kut volkquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen dat niet om 10.00 kunnen doen
Hier twee gepensioneerde buurmannen en allebei gaan ze in de ochtend klussen op zaterdag
Lui mormel! Ik ben allang uit bed. Zelfs gedoucht. Ga zo naar Rotterdam. Vanavond feestje bouwen. Men men men, wat gaat dit een flex dag worden. Hopelijk word ik morgenochtend niet wakker met geheugenverlies en met al mijn tanden en zonder tatoo's op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik weiger om uit bed te komen
quote:
Maar merendeels zitten die gasten toch een wereldreis te maken of in zui-frankrijkquote:
Ik ga zo maar eens wat eten makenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lui mormel! Ik ben allang uit bed. Zelfs gedoucht. Ga zo naar Rotterdam. Vanavond feestje bouwen. Men men men, wat gaat dit een flex dag worden. Hopelijk word ik morgenochtend niet wakker met geheugenverlies en met al mijn tanden en zonder tatoo's op mijn gezicht.
Net alsof jij je niet schuldig maakt aan dergelijke ochtendtaferelenquote:
Dat dacht ik. Zou meedoen/10.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:03 schreef Robophatt het volgende:
Fucking emo TT
[..]
Leuke les zo te zien.
maassilo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lui mormel! Ik ben allang uit bed. Zelfs gedoucht. Ga zo naar Rotterdam. Vanavond feestje bouwen. Men men men, wat gaat dit een flex dag worden. Hopelijk word ik morgenochtend niet wakker met geheugenverlies en met al mijn tanden en zonder tatoo's op mijn gezicht.
Ben nog nooit gerold of zo, ben altijd wel alert enz.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens wat eten maken
Iehl roffa, pas je wel op voor je portemonnee ?
nicequote:
Hoewel Chopin heel anders is, geeft het volgende me altijd het zelfde gevoel als Threnody:quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel Chopin heel anders is, geeft het volgende me altijd het zelfde gevoel als Threnody:
is een land in Zuid-Azië. Met 1.220.800.359 inwonersquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, im sorry, ik probeer het iig, kan ook gewoon minder minder roepen.
Philip Glass is prachtigquote:
Zou opzich niet zo verkeerd zijn om een 1-kind regeling over de hele wereld te treffen, worden die snotjong misschien nog opgevoed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
is een land in Zuid-Azië. Met 1.220.800.359 inwoners
Minder minder is misschien niet eens zo'n heel slecht idee.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, im sorry, ik probeer het iig, kan ook gewoon minder minder roepen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou opzich niet zo verkeerd zijn om een 1-kind regeling over de hele wereld te treffen, worden die snotjong misschien nog opgevoed.
2 en 3quote:
jij zou voor 8 gaan he. Alleen om haarquote:
zou dr wel wat anders in willen raggen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die moeder heeft een kop waar je een baksteen in wil raggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
14 en 12quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
jij zou voor 8 gaan he. Alleen om haarom te laten toveren in
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
zou dr wel wat anders in willen raggen.Mijn reactie :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die moeder heeft een kop waar je een baksteen in wil raggen
Betekent letterlijk lekkere mond/lekkerbekquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:37 schreef Gridlok het volgende:
Merk van die " ROTI " vellen " Sweet Moffo "
WowWoWOwwooWWoowww, witte man kan het nooit goed doen, word de rest van mijn leven geconfronteerd met mijn whiteness.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Betekent lekkere mond/lekkerbek.
Maar gvd man, dat is als een pak Knorr Wereldgerechten kopen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WowWoWOwwooWWoowww, witte man kan het nooit goed doen, word de rest van mijn leven geconfronteerd met mijn whiteness.
Als ik aardappelpuree uit zo'n pak koop + een zakje jus waar alleen water bij moet eet ik toch ook geen stamppotquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WowWoWOwwooWWoowww, witte man kan het nooit goed doen, word de rest van mijn leven geconfronteerd met mijn whiteness.
Had gewoon nog masala van gisteren erin gepleurd hoor, tis niet dat ik op een droog stuk roti aan het knauwen ben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik aardappelpuree uit zo'n pak koop + een zakje jus waar alleen water bij moet eet ik toch ook geen stamppot.
Snap ik, maar Johannes van Dam zou zich omdraaien in zijn grafquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had gewoon nog masala van gisteren erin gepleurd hoor, tis niet dat ik op een droog stuk roti aan het knauwen ben.
Is die dood?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap ik, maar Johannes van Dam zou zich omdraaien in zijn graf.
[ afbeelding ]
stukje dat ze roffa gingen bombarderen, hoop dat ze dat nog een keer willen doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/user/britishpathe
Redelijk bizar inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:08 schreef Robophatt het volgende:
Mensen die bij topics van een TS die op sterven ligt gaan lopen janken dat TS dat niet in KLB moet zettenzou er bijna een topic over openen. r
Ja ik weet dat veel topics binnen no time een groot backfire festijn worden, maar zelfs KLB heeft zo z'n grenzenquote:
Over het algemeen vind ik de meeste klb'ers wel geschikt en is de grens wel aanwezig. Dat gerotzooi met foto's en privégegevens vind ik wel een stap te ver gaan. Er is niemand die uit weelde hier post.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet dat veel topics binnen no time een groot backfire festijn worden, maar zelfs KLB heeft zo z'n grenzenMeeste mensen wiens topics een puinhoop worden verdienen dat ook (braddie, mapima, nikonlover... ik bedoel maar)
Gewoon aandacht vragen, leuk en aardig, maar daar heb je vrienden voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:08 schreef Robophatt het volgende:
Mensen die bij topics van een TS die op sterven ligt gaan lopen janken dat TS dat niet in KLB moet zettenzou er bijna een topic over openen. r
Niks mis mee, als die jongen daar behoefte aan heeft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon aandacht vragen, leuk en aardig, maar daar heb je vrienden voor.
Dat planten op een openbaar forum waar je van weet dat de inbred levels hoog liggen is gewoon
Sure, er zijn mensen die sympathiek zijn, zijn er ook die dat niet zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee, als die jongen daar behoefte aan heeft.
Dat heb je in het gewone leven ook. Als je zoiets heftigs hebt zullen er veel mensen zijn in je omgeving die er ook niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sure, er zijn mensen die sympathiek zijn, zijn er ook die dat niet zijn.
douchenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
nut muchquote:
Film kijken maar eens, het is immers Pasen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nut much
beetje fokken voor ik ga trainen
sup bij jou?
welk film ga je kijken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Film kijken maar eens, het is immers Pasen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nymphomaniac: Vol. I (2013) - IMDb
Nymphomaniac: Vol. II (2013) - IMDb
Ik heb ze gewoon netjes gekocht vanaf spotnet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]![]()
Ik heb die proberen te kuiken maar kon niks vinden.
Heb je hem gekocht of?
Ga ik ze ook maar kopen vanaf spotnet, bedanktquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon netjes gekocht vanaf spotnet.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik wil graag een exclusieve SC met slechts deze users:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
boyz hav swag, real men hav style.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker gepest vroeger, geen swag hè, dan krijg je dit.
quote:
Waarschijnlijk professioneel cuntface.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor werk doet deze jongeman?
Ik las postbodequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk professioneel cuntface.
Hij verhuurt zichzelf als skelet voor biologie lessen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor werk doet deze jongeman?
Leerzaamquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij verhuurt zichzelf als skelet voor biologie lessen.
Of flossenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel makkelijk tandenstoker op die manier.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
spoelen met mondwater zal wel niet makkelijk gaan
Zou ik sowieso niet doen, kk slecht voor je tandvlees.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
spoelen met mondwater zal wel niet makkelijk gaan
Is ook waar elke vrouw van droomt, tongen met deze jongen door zijn wang.quote:
watquote:
Who's yo daddy?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bromvlieg komt binnen vliegen, ik denk 'no way José' en doe raam verder open en vitrage opzij en hij vliegt binnen 5 seconden weer naar buiten. #flywhisperer
hey dat ken ikquote:
Nymphomaniac: Vol. I is in ieder geval een prachtige film.quote:
Ah tof!quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nymphomaniac: Vol. I is in ieder geval een prachtige film.Mooi gebruik van beelden, zwaar verhaal, precies goed. Ben benieuwd naar deel twee, die gaat zo aan, eerst even de benen strekken.
Volgens mij is dat veel ouder hoor, maar pas in 2007 op YouTube gegooidquote:
kan je van 40% van de mensheid zeggenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mensheid zou toch beter af zijn zonder dit soort figuren
1998quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hey dat ken ik
is dat ondertussen al 7 jaar oud ja?
ik voel me oudquote:
Dat vind ik nog een lage schattingquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je van 40% van de mensheid zeggen
Begint al niet echt lekker.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nymphomaniac: Vol. I is in ieder geval een prachtige film.Mooi gebruik van beelden, zwaar verhaal, precies goed. Ben benieuwd naar deel twee, die gaat zo aan, eerst even de benen strekken.
mijn excusesquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom over smaak valt nu eenmaal niet te twisten
Dat hele tumblr heb ik nooit begrepen eigenlijkquote:
In mijn geval makkelijke variant van portfolio site. Zijn ook mensen die de hele dag lopen te rebloggenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat hele tumblr heb ik nooit begrepen eigenlijk. Wat maakt tumblr zo goed?
Je bent grafisch kunstenaar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In mijn geval makkelijke variant van portfolio site. Zijn ook mensen die de hele dag lopen te rebloggen
Ik wou je niet beledigen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neemensen die zichzelf " kunstenaar " noemen
![]()
![]()
Als iemand iets maakt om zichzelf daar mee te uiten spreek je toch van kunst?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen gooien tegenwoordig te vaak met die woorden, kunstenaar/artist/designer, kijk 1x naar hun portfolio.
[ afbeelding ]
Kan ook m'n eigen stront tegen de muur op gooien en zeg dat het een metafoor is voor de vervuiling van de aarde. Noem je dit dan kunst?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als iemand iets maakt om zichzelf daar mee te uiten spreek je toch van kunst?
Als dat de manier is van die gene zich te uiten? Ja. Voel ik me aangetrokken tot zulke kunst? Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ook m'n eigen stront tegen de muur op gooien en zeg dat het een metafoor is voor de vervuiling van de aarde. Noem je dit dan kunst?
Verkrachters uiten zichzelf ook in een zekere zin.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als dat de manier is van die gene zich te uiten? Ja. Voel ik me aangetrokken tot zulke kunst? Nee.
Verkrachten is niet een vorm van kunstzinnige uiting. Maar A Serbian film wordt door sommige als het toppunt van kunst gezien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verkrachters uiten zichzelf ook in een zekere zin.
Weet jij niks vanaf, kan zo een Pollock op die slettenbil maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkrachten is niet een vorm van kunstzinnige uiting. Maar A Serbian film wordt door sommige als het toppunt van kunst gezien.
Ik denk dat we best kunnen afspreken dat het pijn doen van andere omwille je eigen seksuele bevrediging op geen enkele manier kunstzinnig is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet jij niks vanaf, kan zo een Pollock op die slettenbil maken.
Is hetzelfde als door iemand laten vertellen dat paprika het lekkerste eten op de wereld is, terwijl je die shit walgelijk vindt. " Uuuhhh cultuurbarbaar, uuuhhh klassieker uuuhhh "
designer hier blazin woddop jwtssss ouwe wa willie doen dan BAMquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen gooien tegenwoordig te vaak met die woorden, kunstenaar/artist/designer, kijk 1x naar hun portfolio.
[ afbeelding ]
Ik ga jou nog een keer stranglen met je eigen dreads.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
designer hier blazin woddop jwtssss ouwe wa willie doen dan BAM
Dat vindt hij alleen maar lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jou nog een keer stranglen met je eigen dreads.
?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
@Gridlok @Murdera @Vaseline_ Happy 420 alvast [ afbeelding ]
kkhard gewordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jou nog een keer stranglen met je eigen dreads.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:
Beetje waterpijp lurken thuis op de bank ter ontspanning is toch niet zo heel raar? Gewoon, om even te kalmeren en te relaxen?quote:
Niks mis mee, ik doe het alleen niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Beetje waterpijp lurken thuis op de bank ter ontspanning is toch niet zo heel raar? Gewoon, om even te kalmeren en te relaxen?
Verder: harddrugs
Leuk man, heerlijke route volgen door al die klerezooi daar en dan na afloop heerlijke gehaktballetjes eten waarna je de volgende dag de gehele dag op het schijthuis zit om de pot uit zijn voegen te blazen.quote:
Ja verschrikkelijk. Om in huis te hebben vind ik die zooi wel leuk overigens.quote:
Ah right, was al vergeten, HEHEHAEHA IRONISCH.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ah, dan is het goed.quote:
Het is hoe dan ook een verschrikkelijke winkel. De meubels zijn esthetisch wel oké maar kwaliteit is het natuurlijk helemaal niet.quote:
Echt he, met z'n baard enzo, dat ie effe normaal doet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
Weet je wat ik ook zin ontzettende zak vind?
Allah. Kutaap
Weet je wat ik ook zo'n ontzettende zak vind ALLAH!!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
Weet je wat ik ook zin ontzettende zak vind?
Allah. Kutaap
Van welke PVV hyves komt dit dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook zo'n ontzettende zak vind ALLAH!!!
Allah, met zijn dikke lul !!!
Dan heb je van die hysterische zandmensen die gaan heel hard zo van ALLAH, ALLAH!!!
Weet je jongen, doe eens rustig, doe eens rustig het is hier zo heet weet je wel , en dan van ALLAH ALLAH ALLAH njieuw poef ALLAH!!!!
En van die doodsbange zandvrouwtjes met die doeken om hun kop...
Vraagt de cameraploeg; ”Worden jullie onderdrukt???” “dat moet ik aan mijn man vragen.”
En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!
Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!
Chai.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef Salatrel het volgende:
raad de plaat:
bij welk SC lid ben ik door de achtertuin gereden?
[ afbeelding ]
Als je had gevraagd "door welke Baltische staat ben ik gereden" had ik het ook geloofdquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef Salatrel het volgende:
raad de plaat:
[ afbeelding ]
Чорнобильська катастрофаquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je had gevraagd "door welke Baltische staat ben ik gereden" had ik het ook geloofd.
Skyline is verpest door dat gegraaf.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef Salatrel het volgende:
raad de plaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je had gevraagd "door welke Baltische staat ben ik gereden" had ik het ook geloofd.
Estland:quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze daar graafmachines?
quote:
quote:Op een gegeven moment, ga ik met 2 vrienden naar Krooymans. ik en een vriend keurig in een spijkerbroek en een fatsoenlijk shirt + overhemd, andere vriend korte broek, shirt met korte mouwen en een zonnebril, nouja.. we zitten wat bij een 2e hands Ferrari te kijken, lopen wat rond bij de balie maar vonden het nogal lang duren voordat we geholpen werden. Volgende gezin loopt naar binnen en ja hoor gelijk een verkoper er op af, dus we lopen nog even terug naar die Ferrari, ik zit heel aandachtig en vrij opvallend de auto te bekijken, beetje er onder kijken, beetje banden checken etc etc, lopen we weer terug naar de balie, niemand, er waren 5 verkopers in Kroymans te vinden en door geen 1 zijn we aangesproken, dus we hebben ook een klachtenformulier ingevuld met daarop dat we het niet vinden kunnen dat we komen kijken voor een auto en dat er niet eens naar ons werd omgekeken.
quote:Ze wisten natuurlijk ook niet dat we serieus geïnteresseerd waren in een Ferrari natuurlijk, zonder gekheid, we hadden met z`n 3e al een tijdje geleden besloten dat we een Ferrari zouden kopen mits de verzekering het toe zou laten, dus we legde alle 3 geld in, maar voordat je tot überhaupt het praten kan overgaan moet je wel eerst geholpen worden..
1x raden wie.quote:Mja.. Gezien mijn post historie snap ik het wel.. Dat je die niet aannemelijk vind. Maar goed, als je opeens weer toegang hebt tot je spaarrekening (waarvan je dacht dat er niks meer op zou staan) ben je wel blij en ik wil het geld uitgeven aan een jongensdroom.
Skyline van agga heeft 5 gebouwen bij elkaar en dat was het danquote:
Ik wil terugquote:
Maar ...quote:
Daar dacht ik wel als eerste aan, maar dacht misschien zo'n ander stoer figuurtje met creatief brein.quote:
Noem je Mortaxx nu een mafklapper?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat ook aan die mafklapper te denken, dus zo vreemd was het niet
Modus pls, ga slapenquote:
waar zit je nu dan¿quote:
quote:
Ergens waar jij niet bentquote:
En vind je dat jammer¿quote:
Hoe zijn jouw moves eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef Modus het volgende:
Mortie doin' tha Dima moves
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
panzerpost
R&P / Samen urineren onder de douche?
Dat weet ik nog nietquote:
Braaf !quote:
Arme jongequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
SEX / Kritiek op mijn pik
![]()
Flabbercasted
leuk topicquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
SEX / Kritiek op mijn pik
![]()
Flabbercasted
Smexyquote:
Doe niet zo lullig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is wel erg snel op zijn pik getrapt..
Ging dat te ver ?quote:
Afschieten iddquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ow ow ow
[..]
Mensen met een tv. Stelletje kanslozen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tv is echt nuttelooste apparaat in mijn huis
Precies de reden dat ik bijna nooit tv kijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje porno af en toe toc'k g..quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Z'n voorkomen is wel grappig, maar die films zijn moker slecht.quote:
Is cult manquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Z'n voorkomen is wel grappig, maar die films zijn moker slecht.
welke generatie?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben van een andere generatie denk ik.
Wat is jouw leeftijd?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben van een andere generatie denk ik.
quote:
Jaquote:
Ik dacht dat Mortaxx ouder wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]. Dat een andere generatie noemen.
Dat denken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mortaxx ouder was.
Mensen denken ook vaak dat ik dik benquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mortaxx ouder was.
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen denken ook vaak dat ik dik ben
Dat dacht ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen denken ook vaak dat ik dik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |