quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WowWoWOwwooWWoowww, witte man kan het nooit goed doen, word de rest van mijn leven geconfronteerd met mijn whiteness.
Als ik aardappelpuree uit zo'n pak koop + een zakje jus waar alleen water bij moet eet ik toch ook geen stamppotquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WowWoWOwwooWWoowww, witte man kan het nooit goed doen, word de rest van mijn leven geconfronteerd met mijn whiteness.
Had gewoon nog masala van gisteren erin gepleurd hoor, tis niet dat ik op een droog stuk roti aan het knauwen ben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik aardappelpuree uit zo'n pak koop + een zakje jus waar alleen water bij moet eet ik toch ook geen stamppot.
Snap ik, maar Johannes van Dam zou zich omdraaien in zijn grafquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had gewoon nog masala van gisteren erin gepleurd hoor, tis niet dat ik op een droog stuk roti aan het knauwen ben.
Is die dood?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap ik, maar Johannes van Dam zou zich omdraaien in zijn graf.
[ afbeelding ]
stukje dat ze roffa gingen bombarderen, hoop dat ze dat nog een keer willen doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/user/britishpathe
Redelijk bizar inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:08 schreef Robophatt het volgende:
Mensen die bij topics van een TS die op sterven ligt gaan lopen janken dat TS dat niet in KLB moet zettenzou er bijna een topic over openen. r
Ja ik weet dat veel topics binnen no time een groot backfire festijn worden, maar zelfs KLB heeft zo z'n grenzenquote:
Over het algemeen vind ik de meeste klb'ers wel geschikt en is de grens wel aanwezig. Dat gerotzooi met foto's en privégegevens vind ik wel een stap te ver gaan. Er is niemand die uit weelde hier post.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet dat veel topics binnen no time een groot backfire festijn worden, maar zelfs KLB heeft zo z'n grenzenMeeste mensen wiens topics een puinhoop worden verdienen dat ook (braddie, mapima, nikonlover... ik bedoel maar)
Gewoon aandacht vragen, leuk en aardig, maar daar heb je vrienden voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:08 schreef Robophatt het volgende:
Mensen die bij topics van een TS die op sterven ligt gaan lopen janken dat TS dat niet in KLB moet zettenzou er bijna een topic over openen. r
Niks mis mee, als die jongen daar behoefte aan heeft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon aandacht vragen, leuk en aardig, maar daar heb je vrienden voor.
Dat planten op een openbaar forum waar je van weet dat de inbred levels hoog liggen is gewoon
Sure, er zijn mensen die sympathiek zijn, zijn er ook die dat niet zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee, als die jongen daar behoefte aan heeft.
Dat heb je in het gewone leven ook. Als je zoiets heftigs hebt zullen er veel mensen zijn in je omgeving die er ook niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sure, er zijn mensen die sympathiek zijn, zijn er ook die dat niet zijn.
douchenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lui mormel! Ik ben allang uit bed. Zelfs gedoucht. Ga zo naar Rotterdam. Vanavond feestje bouwen. Men men men, wat gaat dit een flex dag worden. Hopelijk word ik morgenochtend niet wakker met geheugenverlies en met al mijn tanden en zonder tatoo's op mijn gezicht.
nut muchquote:
Film kijken maar eens, het is immers Pasen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nut much
beetje fokken voor ik ga trainen
sup bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |