welk film ga je kijken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Film kijken maar eens, het is immers Pasen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nymphomaniac: Vol. I (2013) - IMDb
Nymphomaniac: Vol. II (2013) - IMDb
Ik heb ze gewoon netjes gekocht vanaf spotnet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]![]()
Ik heb die proberen te kuiken maar kon niks vinden.
Heb je hem gekocht of?
Ga ik ze ook maar kopen vanaf spotnet, bedanktquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon netjes gekocht vanaf spotnet.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik wil graag een exclusieve SC met slechts deze users:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
boyz hav swag, real men hav style.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker gepest vroeger, geen swag hè, dan krijg je dit.
quote:
Waarschijnlijk professioneel cuntface.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor werk doet deze jongeman?
Ik las postbodequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk professioneel cuntface.
Hij verhuurt zichzelf als skelet voor biologie lessen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor werk doet deze jongeman?
Leerzaamquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij verhuurt zichzelf als skelet voor biologie lessen.
Of flossenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel makkelijk tandenstoker op die manier.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
spoelen met mondwater zal wel niet makkelijk gaan
Zou ik sowieso niet doen, kk slecht voor je tandvlees.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
spoelen met mondwater zal wel niet makkelijk gaan
Is ook waar elke vrouw van droomt, tongen met deze jongen door zijn wang.quote:
watquote:
Who's yo daddy?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bromvlieg komt binnen vliegen, ik denk 'no way José' en doe raam verder open en vitrage opzij en hij vliegt binnen 5 seconden weer naar buiten. #flywhisperer
hey dat ken ikquote:
Nymphomaniac: Vol. I is in ieder geval een prachtige film.quote:
Ah tof!quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nymphomaniac: Vol. I is in ieder geval een prachtige film.Mooi gebruik van beelden, zwaar verhaal, precies goed. Ben benieuwd naar deel twee, die gaat zo aan, eerst even de benen strekken.
Volgens mij is dat veel ouder hoor, maar pas in 2007 op YouTube gegooidquote:
kan je van 40% van de mensheid zeggenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mensheid zou toch beter af zijn zonder dit soort figuren
1998quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hey dat ken ik
is dat ondertussen al 7 jaar oud ja?
ik voel me oudquote:
Dat vind ik nog een lage schattingquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je van 40% van de mensheid zeggen
Begint al niet echt lekker.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nymphomaniac: Vol. I is in ieder geval een prachtige film.Mooi gebruik van beelden, zwaar verhaal, precies goed. Ben benieuwd naar deel twee, die gaat zo aan, eerst even de benen strekken.
mijn excusesquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom over smaak valt nu eenmaal niet te twisten
Dat hele tumblr heb ik nooit begrepen eigenlijkquote:
In mijn geval makkelijke variant van portfolio site. Zijn ook mensen die de hele dag lopen te rebloggenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat hele tumblr heb ik nooit begrepen eigenlijk. Wat maakt tumblr zo goed?
Je bent grafisch kunstenaar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In mijn geval makkelijke variant van portfolio site. Zijn ook mensen die de hele dag lopen te rebloggen
Ik wou je niet beledigen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neemensen die zichzelf " kunstenaar " noemen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |