Weet je niet, misschien genees ik kanker wel, of ontwikkel ik een genetische gemodificeerd organisme dat plastic kan verteren. Ik win later misschien wel een nobelprijs. Het kan allemaal nog.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.
Aight, beter.quote:
Mogelijkheden zijn theoretisch oneindig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
Hier dan maar.
[..]
Weet je niet, misschien genees ik kanker wel, of ontwikkel ik een genetische gemodificeerd organisme dat plastic kan verteren. Ik win later misschien wel een nobelprijs. Het kan allemaal nog.
Dat kan zeker maar de kans dat jij dat doet is kleinquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
Hier dan maar.
[..]
Weet je niet, misschien genees ik kanker wel, of ontwikkel ik een genetische gemodificeerd organisme dat plastic kan verteren. Ik win later misschien wel een nobelprijs. Het kan allemaal nog.
Niet echt oneindig. Maar in theorie kan je enorm veel met GMO's. En in theorie zou ik later die theoretische mogelijkheden in de praktijk kunnen introduceren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mogelijkheden zijn theoretisch oneindig inderdaad.
GMO's zijn fout man.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet echt oneindig. Maar in theorie kan je enorm veel met GMO's. En in theorie zou ik later die theoretische mogelijkheden in de praktijk kunnen introduceren.
Nee, met genetische modificatie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij deed iets met bio mechanica?
ga je bij Monsanto werken?quote:
Niks pussy, alle bedrijven die iets met GMO's te maken hebben zijn te groot en hebben dus een te groot commercieel belang bij het invoeren ervan. Praktijk laat blijven dat het gebruik van GMO's ook niet werkt zoals het theoretisch werkt.quote:
Dat zei je moeder ook gister, en toen ze ik ik ja trek jij maar aan mij hhahaaha :s :$ xdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:52 schreef De_Dorstige het volgende:
Er zijn betere manieren om aandacht te trekken, ts.
deden je ouders ook aan GMO?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks pussy, alle bedrijven die iets met GMO's te maken hebben zijn te groot en hebben dus een te groot commercieel belang bij het invoeren ervan. Praktijk laat blijven dat het gebruik van GMO's ook niet werkt zoals het theoretisch werkt.
quote:
Inderdaad, dat was pure kanker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
en toen ze ik ik ja trek jij maar aan mij hhahaaha :s :$ xd
GMOquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben jij toch gevat, ongeloveloos.
MMGYMCMB sherlock #delijstquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sorry. Ik raak van mijn aaprepo door dit gedoe
blijf je nu een jaartje zitten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
Ik moest maandag m'n scriptie inleveren maar had hem niet af
Daar zat je volgens mij vanaf kerst al op te broeden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
Monsanto.quote:
Je hebt het nu over genetische gemodificeerd voedsel. Je hebt ook nog genetisch gemodificeerde bacteriën en schimmels. Het meeste bakkersgist is bijvoorbeeld genetische gemodificeerd, in Brazilië produceren ze daarmee miljarden liters bio-ethanol per jaar die dan als brandstof voor hun auto's dient.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks pussy, alle bedrijven die iets met GMO's te maken hebben zijn te groot en hebben dus een te groot commercieel belang bij het invoeren ervan. Praktijk laat blijven dat het gebruik van GMO's ook niet werkt zoals het theoretisch werkt.
GMO's zijn niet verwerpelijk, je hebt er een verkeerd beeld van. Dat is pas verwerpelijk.quote:
Wat gebeurd er dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
Kan je voor mij goede eiwitshake maken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
Monsanto. Tevens wil ik niet eens eten gaan modificeren, gewoon bacteriën voor productie van eiwitten voor medicatie. Zoals nu al met insuline gebeurt om maar wat te noemen.
gebeurdquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
Dit tegen rez zeggen is vragen om problemen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je voor mij goede eiwitshake maken?
Die eiwitten worden in je verteringsstelsel afgebroken naar aminozuren voordat ze kunnen worden opgenomen en boeien dus niet in een shake.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je voor mij goede eiwitshake maken?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit tegen rez zeggen is vragen om problemen.
quote:
Dus al die eiwit en proteïne shakes zijn onzin? Voor de eiwitopname dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die eiwitten worden in je verteringsstelsel afgebroken naar aminozuren voordat ze kunnen worden opgenomen en boeien dus niet in een shake.
Ja ging een beetje mis met een stage die eerder begon dan eigenlijk m'n bedoeling was en ik ben niet zo goed in me op meerdere dingen tegelijk focussen zeg maar. Flink writer's block gehad, maar heb m'n onderzoek nu rond dus heb hem zo wel af. Was verder ook geen probleemquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar zat je volgens mij vanaf kerst al op te broeden.
Ik heb eind van de maand weer een deadline maar nu al 2 dagen niets gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
Grotendeels wel ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus al die eiwit en proteïne shakes zijn onzin? Voor de eiwitopname dan.
Speciaal voor F_D:quote:
Einde van de maand pas. Dan heb je dus nog 10 dagen voordat je aan het werk moet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb eind van de maand weer een deadline maar nu al 2 dagen niets gedaan
Hij wil je gewoon aan zijn eiwitten krijgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus al die eiwit en proteïne shakes zijn onzin? Voor de eiwitopname dan.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon aan zijn eiwitten krijgen![]()
Zolang er de kans bestaat dat er gemodificeerde genen overslaan op natuurlijke bacteriën lijkt mij ook GMO bacteriën een slecht idee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Monsanto.Hoerig kutbedrijf. De kanker van de GM-industrie.
Tevens wil ik niet eens eten gaan modificeren, gewoon bacteriën voor productie van eiwitten voor medicatie. Zoals nu al met insuline gebeurt om maar wat te noemen.
Ik zou dan inderdaad nee zeggen. Gemodificeerde gewassen zorgen voor niks dan ellende. In Noord-Amerika heb je legio onkruiden die niet meer bestreden kunnen worden met pesticiden. Zodra er een gen overspringt op een gewas waarvan je dat niet wilt is het gewoon einde oefening. Daarnaast zijn er zat mogelijkheden die de veredeling van planten kan versnellen. Van die gen-marker technieken bijvoorbeeld, dit keur ik niet af.quote:Je hebt het nu over genetische gemodificeerd voedsel. Je hebt ook nog genetisch gemodificeerde bacteriën en schimmels. Het meeste bakkersgist is bijvoorbeeld genetische gemodificeerd, in Brazilië produceren ze daarmee miljarden liters bio-ethanol per jaar die dan als brandstof voor hun auto's dient.
En er wordt ook medicatie met GMO's geproduceerd, zoals de insuline die ik eerder als voorbeeld gebruikte.
Tevens is je argument tegen grote bedrijven, niet tegen GMO's an sich.. Als ik nu een genetische gemodificeerd gewas op de markt kon introduceren dat de kans op borstkanker met 80% verlaagt en voor de rest geen nadelige gevolgen heeft, zou jij dan nee zeggen?
Drie keer is scheepsrecht: de mogelijkheid bestaat dat GMO's en niet-GMO's gaan kruisen en op die manier een plant vormen die niet meer weg te krijgen is. Daarom vind ik het een gebied waar je je niet aan moet willen branden.quote:GMO's zijn niet verwerpelijk, je hebt er een verkeerd beeld van. Dat is pas verwerpelijk.
Is ook gewoon standaard dat als je een deadline hebt en veel moet doen dat je hoofd gewoon weigert hequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb eind van de maand weer een deadline maar nu al 2 dagen niets gedaan
Ik zou je nu in je ziel kunnen trappen door met m'n diploma's in je gezicht te wrijven, maar doe dat toch maar weer eens wel.quote:
Super herkenbaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje faalangstdus kan nogal lang ergens mee bezig zijn omdat ik het anders niet in wil leveren.
Verbeterd worden door iemand zonder diploma'squote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou je nu in je ziel kunnen trappen door met m'n diploma's in je gezicht te wrijven, maar doe dat toch maar weer eens wel.
quote:
Ik schat jou echt niet op waarde aan de hand van je diploma's. Overigens waardeer ik het wel als mensen m'n spelling verbeteren, ik ben erg dyslectisch en ben er erg bij gebaad als mensen er op blijven hamerenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verbeterd worden door iemand zonder diploma's
Kut is dat hequote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:
Kut is dat heIk zou het in principe wel af kunnen hebben, al lang zelfs maar dan is het niet goed genoeg of ben ik bang dat het niet goed genoeg is en dan lever ik liever nog even niks in.
Doe je dit nou expres?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik schat jou echt niet op waarde aan de hand van je diploma's. Overigens waardeer ik het wel als mensen m'n spelling verbeteren, ik ben erg dyslectisch en ben er erg bij gebaad als mensen er op blijven hameren.
Krullen zijn lekkah.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
Oh en gisteren naar de kapper geweest en ja hoor, paar centimeter eraf lijkt wel alsof er een kilometer van m'n haar af iskrullen
![]()
![]()
gelijk drie keer zoveel gewoon. Mad.
Ken niemand die daar verstand van heeftquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Enige raad die ik je geven kan: zoek iemand buiten je onderzoek om die er wel verstand van heeft en leg het diegene voor. Ik vind dat zelf minder bedreigend.
Snapquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
Oh en gisteren naar de kapper geweest en ja hoor, paar centimeter eraf lijkt wel alsof er een kilometer van m'n haar af iskrullen
![]()
![]()
Oké.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
![]()
![]()
Is wel belangrijk dat je daar gewoon voor uit komt ja. Ik trap er altijd in mezelf voor te houden dat het eigenlijk niet zo is, dan kom je ook geen steek verder.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ken niemand die daar verstand van heeftMaar heb een goede band met m'n docent en laat het haar nu wel gewoon steeds lezen en dan geeft ze tips. Durf er tegen haar ook wel eerlijk over te zijn
Wenfer is een toffe peer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Houd hem er nou buiten, Frank.
Straks krijgen we hier weer schoenen.
Blijft leuk.quote:
Morgen dan als ik m'n haar gedaan heb dan durf ik misschien.quote:
Hoezo?quote:
Ja heb ik ook heel lang gedaan, maar dat schoot al helemaal niet op want dan deed ik op den duur maar gewoon niksquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is wel belangrijk dat je daar gewoon voor uit komt ja. Ik trap er altijd in mezelf voor te houden dat het eigenlijk niet zo is, dan kom je ook geen steek verder.
Nee.quote:
krullen zijn wel mooiquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb ik ook heel lang gedaan, maar dat schoot al helemaal niet op want dan deed ik op den duur maar gewoon niks
Wat is je volgende stap? De zon blokkeren zodat er geen mutaties meer kunnen ontstaan? Wat is er mis met weten wat je doet? DNA verandert toch al continu, dat kunnen we dan beter in ons voordeel gebruiken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang er de kans bestaat dat er gemodificeerde genen overslaan op natuurlijke bacteriën lijkt mij ook GMO bacteriën een slecht idee.
Ten eerste, genetische modificatie is een middel. De gebruiker definieert of het goed of slecht wordt gebruikt. Net zoals een wapen ook niet goed of slecht is. Ik snap dat je bang bent dat GMO's de biodiversiteit bedreigen, maar resistentie is niet de enige eigenschap die we aan een plant kunnen toekennen. Ik weet niet of je golden rice kent? Dat is een genetische gemodificeerde rijst die een precursor (bouwstof) van vitamine A produceert. Het heeft geen enkel voordeel ten opzichte van andere gewassen, zelfs een klein nadeel eigenlijk, maar het kan wel het vitamine A tekort in derdewereldlanden oplossen. Het heeft dus enkel een voordeel voor de mens, niet voor de plant, en het kan de biodiversiteit niet bedreigen.quote:[..]
Ik zou dan inderdaad nee zeggen. Gemodificeerde gewassen zorgen voor niks dan ellende. In Noord-Amerika heb je legio onkruiden die niet meer bestreden kunnen worden met pesticiden. Zodra er een gen overspringt op een gewas waarvan je dat niet wilt is het gewoon einde oefening. Daarnaast zijn er zat mogelijkheden die de veredeling van planten kan versnellen. Van die gen-marker technieken bijvoorbeeld, dit keur ik niet af.
Willekeurige mutaties kunnen daar ook voor zorgen. En juist door gericht te werk te gaan, door bijvoorbeeld een plant zo te modificeren dat hij zich niet kan voortplanten na de eerste generatie, kan je die dreiging van verspreiding voorkomen.quote:[..]
Drie keer is scheepsrecht: de mogelijkheid bestaat dat GMO's en niet-GMO's gaan kruisen en op die manier een plant vormen die niet meer weg te krijgen is. Daarom vind ik het een gebied waar je je niet aan moet willen branden.
shit raakte al helemaal opgewondenquote:
Haten op keuning wenferquote:
Welquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
Vrouwen die zich druk maken over hun haar. Mannen zien die shit toch niet.
SPOILER: Gladde natte kutjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Doe allebeiquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Morgen dan als ik m'n haar gedaan heb dan durf ik misschien.
ik zie jou nooit reagerenquote:
Ja als mensen krullen zeggen bedoelen ze altijd van die dingen in tijdschriftenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
krullen zijn wel mooi
beter dan stijl vind ik
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef Zaktabak het volgende:
SPOILER: Gladde natte kutjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AandachtshoerSPOILER: nog meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
krullen zijn wel mooi
beter dan stijl vind ik
Wat is er, Modus?quote:
Nee niet goed voor m'n egoquote:
Zeg dan gewoon 'Hallo!".quote:
dat bedoelde ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als mensen krullen zeggen bedoelen ze altijd van die dingen in tijdschriftenMaar die heb ik dus niet
Ik reageerde net al op jequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 'Hallo!".
Idee dat ik genegeerd word
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik zie jou nooit reageren
alleen maar quoten en dan duimpje omhoog
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Krullen kunnen mooi zijn, maar meestal is stijl mooier.
Vind jullie ook niet zo mooiquote:
ja smaken verschillenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Krullen kunnen mooi zijn, maar meestal is stijl mooier.
Lijken die van mij wel meer op ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet hoor
ik bedoel van die nigger krullen
pics van je krullenquote:
Oh, zit mobiel. Krijg geen quotemeldingen...quote:
Ja ik reageerde even uit emotie meende het niet hoorquote:
picsquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijken die van mij wel meer op ja.
Zeker nu, mijn god
NEINquote:
Ben je duits?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik reageerde even uit emotie meende het niet hoor
Bijnaquote:
Vind je mij een toffe user?quote:
Jammerquote:
duidelijke taal.quote:
Nee. Maar dan ook echt niet.quote:
quote:
Ik vroeg het niet aan jouquote:
Jij vind me best wel tof hequote:
Ik zei het wel tegen jou.quote:
Je gebruikt nog ADSLquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het nu echt rustig of is mijn internet kapot?
hoiquote:
quote:
Over internet gesproken. Onze snelheid gaat binnenkort van 60Mb/s naar 90Mb/s. Zomaar, gratis.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het nu echt rustig of is mijn internet kapot?
Beetje wat nieuwe zielen hier, lees tegenwoordig zo vaak dat het te stil is.quote:
Mee eens, mits het bloed geen aids bevat xddddquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk. Deze SC kan wel wat vers bloed gebruiken
Ik zocht nog een SC.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan niet eens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mee eens, mits het bloed geen aids bevat xdddd
Hmm. Rez?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mee eens, mits het bloed geen aids bevat xdddd
Te laat !quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Houd hem er nou buiten, Frank.
Straks krijgen we hier weer schoenen.
Alle vrouwen worden toch weggejaagd door Chlocholquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef Gridlok het volgende:
+ nu is het meteen weer een sausagefest, eerst was de M/V ratio beter.
Ik wil graag een exclusieve SC met slechts deze users:quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie dan? Adorabelle?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen wordt toch weggejaagd door Chlochol
Hier niet. Meest toegankelijke SC van FOK!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef anti-loper het volgende:
Ik word altijd genegeerd in andere SC's
Waarom sta ik daar niet tussenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik wil graag een exclusieve SC met slechts deze users:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
Iwanius? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
Klopt, alleen maar nette mensen hier.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier niet. Meest toegankelijke SC van FOK!
ja wel liefquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier niet. Meest toegankelijke SC van FOK!
Dat is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over internet gesproken. Onze snelheid gaat binnenkort van 60Mb/s naar 90Mb/s. Zomaar, gratis.
Karina post volgens mij niet eens in KLBquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
Mortie houdt niet van krullen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mortaxx en Robo vind ik ook wel wat.
Karina is wel tof.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Karina post volgens mij niet eens in KLB
Waarom?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou blijf gvd maar weg dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
Als je lief doet, en net zo kwalitatief meepikt als dat lijstje, kom jij daar ook tussen. Rustig maar.quote:
Mortie maakt ook uitzonderingen, hoor.quote:
omdat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. ONZ-SC is meer geschikt voor jou. Srs
Denk dat je er wel wat dingen uit zou kunnen halen ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou uren in je krullen graven, zoekend naar verloren schatten.
Doe lief. Zorg dat je in dat lijstje komtquote:
omdat mensen weggegaan zijn ja. Om redenen.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iwanius? Ben je wel helemaal lekker?
ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je lief doet, en net zo kwalitatief meepikt als dat lijstje, kom jij daar ook tussen. Rustig maar.
Ja man, de zon blokkeren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is je volgende stap? De zon blokkeren zodat er geen mutaties meer kunnen ontstaan? Wat is er mis met weten wat je doet? DNA verandert toch al continu, dat kunnen we dan beter in ons voordeel gebruiken.
Golden rice ken ik inderdaad, de uitwerking hiervan is uiteraard positief. De vraag is alleen, wat gebeurd er als een rijstplantje een plantje tegen komt die normaliter geen vitamine A produceert en samen een liefdesrelatie beginnen? Dan komt er een gen in die plant die er niet in thuishoort en die er op normale wijze nooit ingekomen was. Zo'n situatie moet je principieel niet willen hebben omdat de gevolgen hiervan nooit te voorspellen zijn. GMO's verstoren natuurlijke balansen. Als we iets kunnen concluderen uit de geschiedenis van de mensheid: het verstoren van natuurlijke balansen leidt tot onomkeerbare ongewenste situaties.quote:Ten eerste, genetische modificatie is een middel. De gebruiker definieert of het goed of slecht wordt gebruikt. Net zoals een wapen ook niet goed of slecht is. Ik snap dat je bang bent dat GMO's de biodiversiteit bedreigen, maar resistentie is niet de enige eigenschap die we aan een plant kunnen toekennen. Ik weet niet of je golden rice kent? Dat is een genetische gemodificeerde rijst die een precursor (bouwstof) van vitamine A produceert. Het heeft geen enkel voordeel ten opzichte van andere gewassen, zelfs een klein nadeel eigenlijk, maar het kan wel het vitamine A tekort in derdewereldlanden oplossen. Het heeft dus enkel een voordeel voor de mens, niet voor de plant, en het kan de biodiversiteit niet bedreigen.
Veredeling is geenszins ongecontroleerde GM. GM maakt het mogelijk om een gen van een plant die per definitie niet te kruisen valt met de ontvangende plant in de DNA van die laatste plant te zetten. Er gebeurd dus iets tegen natuurlijks.quote:Ten tweede, veredeling is niks meer dan ongecontroleerde genetische modificatie. Dat is alsof je liever met een hagelgeweer op een terrorist in een kamer vol mensen jaagt dan met een scherpschuttersgeweer. Leg mij maar eens uit waarom je liever met hagel schiet dan gericht te werk gaat, want ik zie het niet.
Het gevaar van GMO zit niet in de rassen die ontstaan uit GMO maar uit de rassen die ontstaan tussen een GMO en een niet-GMO plant. Als het mogelijk is een plant zo te fabrieken dat 'ie zich niet kan vermeerderen (ik denk dat dit in akkerbouw gewassen onmogelijk is, bij aardappels is het product namelijk het resultaat van vegetatieve vermeerdering)quote:Willekeurige mutaties kunnen daar ook voor zorgen. En juist door gericht te werk te gaan, door bijvoorbeeld een plant zo te modificeren dat hij zich niet kan voortplanten na de eerste generatie, kan je die dreiging van verspreiding voorkomen.
Ik heb daar wel op gereageerd. Als het mogelijk is dat een GMO gen overslaat op een natuurlijke bacterie vind ik het niet wenselijk.quote:Tevens heb je niet gereageerd op mijn voorbeelden van de genetische modificatie van micro-organismen? Hoe sta jij daar tegenover? Als je nee zegt zeg je ook nee tegen dingen als insuline en bio-ethanol hè. Zie jij daar ook meer nadelen dan voordelen aan plakken?
Benieuwd, ik hoop eerlijk gezegd op relikwieën van de oertijd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat je er wel wat dingen uit zou kunnen halen ja.
Wie is dat eigenlijk?quote:
Nee heb m'n eigen lijstje alquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe lief. Zorg dat je in dat lijstje komt
Mee eens, maar Iwanius vervangen door BJ, Enfa en Ambi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
Nee die zijn er allemaal uit gekniptquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Benieuwd, ik hoop eerlijk gezegd op relikwieën van de oertijd.
Karina heeft mij 2 dagen geband omdat ik tieten poste, maar toen ik haar DM'de met een lief excuus vergeefse ze mequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Karina post volgens mij niet eens in KLB
quote:Wij bieden een radicale verandering aan op het vlak van belastingen. U zal niet meer worden
« belast » zoals vandaag het geval is. De staat wordt medeaandeelhouder van alle bedrijven in België
en hierdoor zullen de burgers, noch de bedrijven belastingen moeten betalen. Door een deel van de
gerealiseerde winsten te gebruiken voor de noodzakelijke kosten, zal de economie heropflakkeren
en geen enkele Belgische burger zal nog in de miserie leven. Dit is mogelijk met een goed beleid.
Mods kunnen heul niet bannen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Karina heeft mij 2 dagen geband omdat ik tieten poste, maar toen ik haar DM'de met een lief excuus vergeefse ze me![]()
Je moet niet zo denigrerend en hoogachtend doen lambal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
Zal Voederbietel nog gaan reageren? Anders pak ik een biertje.
Heb je nu kort haar dan? :/quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee die zijn er allemaal uit geknipt
BJ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mee eens, maar Iwanius vervangen door BJ, Enfa en Ambi.
chai is wel lief ja ,maar waarom is onz beter voor mij dan ? Nu ben ik een beetje nieuwschierigquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kutlijstje trouwens
Chlochohlo
Veer
Robo
Chai
Wat is je piemel lijstje dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kutlijstje trouwens
Chlochohlo
Veer
Robo
Chai
BlueJeansquote:
Waarom niet housesoftheholy, zij komt altijd met die killer opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- TARDIS.
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Kan dah?
Ja jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kutlijstje trouwens
Chlochohlo
Veer
Robo
Chai
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kutlijstje trouwens
Chlochohlo
Veer
Robo
Chai
Dat is een vieze hippie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom niet housesoftheholy, zij komt altijd met die killer opmerkingen.
Stond toch onderaan mijn brandmelding dat Karina dat gedaan heeftquote:
Zij heeft wel van die killer opmerkingen.quote:
BlueJeans ofzo heet die.quote:
Ojaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom niet housesoftheholy, zij komt altijd met die killer opmerkingen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil een SC met alleen maar vrouwen. En gridlok
Vind je?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zij heeft wel van die killer opmerkingen.
Dan kom ik toch binnenvallen, mortaxx.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
En luistert Led Zeppelin.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ze is alleen bijdehand, kritisch, Turks en stinkt naar knoflook.
In de kelder bij smack10quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef wenfer2 het volgende:
Ik mis cactus1. Waar is zij naartoe gegaan?
Ik zal niet ontkennen dat het me goed doet dat jij in ieder geval aan me denkt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voederbietel mag er van mij ook in, net als onze homo.
Die zit in de kelder van Smack.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef wenfer2 het volgende:
Ik mis cactus1. Waar is zij naartoe gegaan?
ze laat me wel vaak lachenquote:
godverquote:
Wilde nog een hele reactie gaan typen, maar je waardeert het niet zo te zien. Bier is me dus meer waard nu. Misschien een andere keer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet niet zo denigrerend en hoogachtend doen lambal.
Ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kom ik toch binnenvallen, mortaxx.
Lekker over tasjes praten. Echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ach rot op manquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilde nog een hele reactie gaan typen, maar je waardeert het niet zo te zien. Bier is me dus meer waard nu. Misschien een andere keer.
Jeetje, wat ben je toch ook een ontiegelijke relnicht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilde nog een hele reactie gaan typen, maar je waardeert het niet zo te zien. Bier is me dus meer waard nu. Misschien een andere keer.
Ik heb vandaag voor het eerst conditioner gebruikt. Haar voelde echt lekker daarnaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker over tasjes praten. Echt iets voor jou.
Ik gebruik alleen maar conditionerquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst conditioner gebruikt. Haar voelde echt lekker daarna
Mijn conditioner voldoet niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst conditioner gebruikt. Haar voelde echt lekker daarna
U bent een negerin?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar conditionerShampoo eens per week maar zoals echte negerinnen dat ook doen.
Föhn hopelijk niet laten staan want dan krijg je multiplier effect.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee nee alleen m'n haarquote:
Nee? Ik wil alleen nuchter blijven voor zo'n discussie zodat ik mijn argumenten zo helder mogelijk aan kan voeren. Maar goed, als mijn antwoorden toch niet worden gewaardeerd en ik als een 'denigrerende lambal' wordt neergezet, zie ik het nut er niet meer van in. Zeker niet op een vrijdagavond in een SC.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je toch ook een ontiegelijke relnicht.
Ombouwen een optie?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag ik ook mensen verwijderen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
Bijgewerkt:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- Voederbietel
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Rezania
- Veer
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- BlueJeans
- TARDIS.
- Chai
- Enfatruskiloin
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- Robophatt
- BlauweTijger
- Karina
Nu iedereen tevree?
Ik douche twee keer per dag, als ik vrij ben soms ook in de middag ( jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar conditionerShampoo eens per week maar zoals echte negerinnen dat ook doen.
Toto69 ontbreekt nogquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
Bijgewerkt:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- Voederbietel
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Rezania
- Veer
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- BlueJeans
- TARDIS.
- Chai
- Enfatruskiloin
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- Robophatt
- BlauweTijger
- Karina
Nu iedereen tevree?
En heb je al schimmel doordat je natuurlijke bescherming langzaam kapot aan het gaan is?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik douche twee keer per dag, als ik vrij ben soms ook in de middag ( ja) en ik heb al mijn haar nog, dus zo slecht zal het niet zijn.
Quoten/Fixen dan. Niet edittenquote:
Vind fohnen best lastig. Heb irritante kruin en alles waai dan juist alle kanten opquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Föhn hopelijk niet laten staan want dan krijg je multiplier effect.
Waarom douche je zo vaak?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik douche twee keer per dag, als ik vrij ben soms ook in de middag ( ja) en ik heb al mijn haar nog, dus zo slecht zal het niet zijn.
Totoquote:
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En heb je al schimmel doordat je natuurlijke bescherming langzaam kapot aan het gaan is?
Ik heb een kruin waar de joden hun keppeltje zetten als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind fohnen best lastig. Heb irritante kruin en alles waai dan juist alle kanten op
quote:
Haha gaat ook niet om uitval maar als ik m'n haar met shampoo was dan is het gelijk een stuk droger. Pluist dan vreselijk. Dus gebruik meestal alleen conditioner en was m'n haar sowieso niet te vaak. Is niet fraai.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je argumentatie met de zon en insuline vallen onder de noemer helder?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee? Ik wil alleen nuchter blijven voor zo'n discussie zodat ik mijn argumenten zo helder mogelijk aan kan voeren. Maar goed, als mijn antwoorden toch niet worden gewaardeerd en ik als een 'denigrerende lambal' wordt neergezet, zie ik het nut er niet meer van in. Zeker niet op een vrijdagavond in een SC.
Ah, een Wilfred mannetje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind fohnen best lastig. Heb irritante kruin en alles waai dan juist alle kanten op
Bazenuser. Hij heeft al die braddie-paints gemaakt.quote:
srslyquote:
Fohnsquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil die Zaktabak eruit en Rodawa erin
föhnsquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
FohnsDie komen ook rechtstreeks uit de hel
lekker voor jequote:
Kkflikkertjequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
Bijgewerkt:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- Voederbietel
- hugecooll
- houseoftheholy
- Gridlok
- datismijnmening
- Rezania
- Veer
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- BlueJeans
- TARDIS.
- Chai
- Enfatruskiloin
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- Robophatt
- BlauweTijger
- Karina
Nu iedereen tevree?
Ah, op die manier. Mijn haar wordt juist wat 'zachter' van wassen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haha gaat ook niet om uitval maar als ik m'n haar met shampoo was dan is het gelijk een stuk droger. Pluist dan vreselijk. Dus gebruik meestal alleen conditioner en was m'n haar sowieso niet te vaak. Is niet fraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |