Weet je niet, misschien genees ik kanker wel, of ontwikkel ik een genetische gemodificeerd organisme dat plastic kan verteren. Ik win later misschien wel een nobelprijs. Het kan allemaal nog.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.
Aight, beter.quote:
Mogelijkheden zijn theoretisch oneindig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
Hier dan maar.
[..]
Weet je niet, misschien genees ik kanker wel, of ontwikkel ik een genetische gemodificeerd organisme dat plastic kan verteren. Ik win later misschien wel een nobelprijs. Het kan allemaal nog.
Dat kan zeker maar de kans dat jij dat doet is kleinquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
Hier dan maar.
[..]
Weet je niet, misschien genees ik kanker wel, of ontwikkel ik een genetische gemodificeerd organisme dat plastic kan verteren. Ik win later misschien wel een nobelprijs. Het kan allemaal nog.
Niet echt oneindig. Maar in theorie kan je enorm veel met GMO's. En in theorie zou ik later die theoretische mogelijkheden in de praktijk kunnen introduceren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mogelijkheden zijn theoretisch oneindig inderdaad.
GMO's zijn fout man.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet echt oneindig. Maar in theorie kan je enorm veel met GMO's. En in theorie zou ik later die theoretische mogelijkheden in de praktijk kunnen introduceren.
Nee, met genetische modificatie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij deed iets met bio mechanica?
ga je bij Monsanto werken?quote:
Niks pussy, alle bedrijven die iets met GMO's te maken hebben zijn te groot en hebben dus een te groot commercieel belang bij het invoeren ervan. Praktijk laat blijven dat het gebruik van GMO's ook niet werkt zoals het theoretisch werkt.quote:
Dat zei je moeder ook gister, en toen ze ik ik ja trek jij maar aan mij hhahaaha :s :$ xdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:52 schreef De_Dorstige het volgende:
Er zijn betere manieren om aandacht te trekken, ts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |