Ach rot op manquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilde nog een hele reactie gaan typen, maar je waardeert het niet zo te zien. Bier is me dus meer waard nu. Misschien een andere keer.
Jeetje, wat ben je toch ook een ontiegelijke relnicht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilde nog een hele reactie gaan typen, maar je waardeert het niet zo te zien. Bier is me dus meer waard nu. Misschien een andere keer.
Ik heb vandaag voor het eerst conditioner gebruikt. Haar voelde echt lekker daarnaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker over tasjes praten. Echt iets voor jou.
Ik gebruik alleen maar conditionerquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst conditioner gebruikt. Haar voelde echt lekker daarna
Mijn conditioner voldoet niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst conditioner gebruikt. Haar voelde echt lekker daarna
U bent een negerin?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar conditionerShampoo eens per week maar zoals echte negerinnen dat ook doen.
Föhn hopelijk niet laten staan want dan krijg je multiplier effect.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee nee alleen m'n haarquote:
Nee? Ik wil alleen nuchter blijven voor zo'n discussie zodat ik mijn argumenten zo helder mogelijk aan kan voeren. Maar goed, als mijn antwoorden toch niet worden gewaardeerd en ik als een 'denigrerende lambal' wordt neergezet, zie ik het nut er niet meer van in. Zeker niet op een vrijdagavond in een SC.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je toch ook een ontiegelijke relnicht.
Ombouwen een optie?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag ik ook mensen verwijderen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
Bijgewerkt:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- Voederbietel
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Rezania
- Veer
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- BlueJeans
- TARDIS.
- Chai
- Enfatruskiloin
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- Robophatt
- BlauweTijger
- Karina
Nu iedereen tevree?
Ik douche twee keer per dag, als ik vrij ben soms ook in de middag ( jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar conditionerShampoo eens per week maar zoals echte negerinnen dat ook doen.
Toto69 ontbreekt nogquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
Bijgewerkt:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zaktabak)
- Voederbietel
- hugecooll
- Gridlok
- datismijnmening
- Rezania
- Veer
- Frank_Drebin
- Smack10
- Mortaxx
- BlueJeans
- TARDIS.
- Chai
- Enfatruskiloin
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- Robophatt
- BlauweTijger
- Karina
Nu iedereen tevree?
En heb je al schimmel doordat je natuurlijke bescherming langzaam kapot aan het gaan is?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik douche twee keer per dag, als ik vrij ben soms ook in de middag ( ja) en ik heb al mijn haar nog, dus zo slecht zal het niet zijn.
Quoten/Fixen dan. Niet edittenquote:
Vind fohnen best lastig. Heb irritante kruin en alles waai dan juist alle kanten opquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Föhn hopelijk niet laten staan want dan krijg je multiplier effect.
Waarom douche je zo vaak?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik douche twee keer per dag, als ik vrij ben soms ook in de middag ( ja) en ik heb al mijn haar nog, dus zo slecht zal het niet zijn.
Totoquote:
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En heb je al schimmel doordat je natuurlijke bescherming langzaam kapot aan het gaan is?
Ik heb een kruin waar de joden hun keppeltje zetten als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind fohnen best lastig. Heb irritante kruin en alles waai dan juist alle kanten op
quote:
Haha gaat ook niet om uitval maar als ik m'n haar met shampoo was dan is het gelijk een stuk droger. Pluist dan vreselijk. Dus gebruik meestal alleen conditioner en was m'n haar sowieso niet te vaak. Is niet fraai.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je argumentatie met de zon en insuline vallen onder de noemer helder?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee? Ik wil alleen nuchter blijven voor zo'n discussie zodat ik mijn argumenten zo helder mogelijk aan kan voeren. Maar goed, als mijn antwoorden toch niet worden gewaardeerd en ik als een 'denigrerende lambal' wordt neergezet, zie ik het nut er niet meer van in. Zeker niet op een vrijdagavond in een SC.
Ah, een Wilfred mannetje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind fohnen best lastig. Heb irritante kruin en alles waai dan juist alle kanten op
Bazenuser. Hij heeft al die braddie-paints gemaakt.quote:
srslyquote:
Fohnsquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil die Zaktabak eruit en Rodawa erin
föhnsquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
FohnsDie komen ook rechtstreeks uit de hel
lekker voor jequote:
Kkflikkertjequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
Bijgewerkt:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2