quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon aan zijn eiwitten krijgen![]()
Zolang er de kans bestaat dat er gemodificeerde genen overslaan op natuurlijke bacteriën lijkt mij ook GMO bacteriën een slecht idee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Monsanto.Hoerig kutbedrijf. De kanker van de GM-industrie.
Tevens wil ik niet eens eten gaan modificeren, gewoon bacteriën voor productie van eiwitten voor medicatie. Zoals nu al met insuline gebeurt om maar wat te noemen.
Ik zou dan inderdaad nee zeggen. Gemodificeerde gewassen zorgen voor niks dan ellende. In Noord-Amerika heb je legio onkruiden die niet meer bestreden kunnen worden met pesticiden. Zodra er een gen overspringt op een gewas waarvan je dat niet wilt is het gewoon einde oefening. Daarnaast zijn er zat mogelijkheden die de veredeling van planten kan versnellen. Van die gen-marker technieken bijvoorbeeld, dit keur ik niet af.quote:Je hebt het nu over genetische gemodificeerd voedsel. Je hebt ook nog genetisch gemodificeerde bacteriën en schimmels. Het meeste bakkersgist is bijvoorbeeld genetische gemodificeerd, in Brazilië produceren ze daarmee miljarden liters bio-ethanol per jaar die dan als brandstof voor hun auto's dient.
En er wordt ook medicatie met GMO's geproduceerd, zoals de insuline die ik eerder als voorbeeld gebruikte.
Tevens is je argument tegen grote bedrijven, niet tegen GMO's an sich.. Als ik nu een genetische gemodificeerd gewas op de markt kon introduceren dat de kans op borstkanker met 80% verlaagt en voor de rest geen nadelige gevolgen heeft, zou jij dan nee zeggen?
Drie keer is scheepsrecht: de mogelijkheid bestaat dat GMO's en niet-GMO's gaan kruisen en op die manier een plant vormen die niet meer weg te krijgen is. Daarom vind ik het een gebied waar je je niet aan moet willen branden.quote:GMO's zijn niet verwerpelijk, je hebt er een verkeerd beeld van. Dat is pas verwerpelijk.
Is ook gewoon standaard dat als je een deadline hebt en veel moet doen dat je hoofd gewoon weigert hequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb eind van de maand weer een deadline maar nu al 2 dagen niets gedaan
Ik zou je nu in je ziel kunnen trappen door met m'n diploma's in je gezicht te wrijven, maar doe dat toch maar weer eens wel.quote:
Super herkenbaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje faalangstdus kan nogal lang ergens mee bezig zijn omdat ik het anders niet in wil leveren.
Verbeterd worden door iemand zonder diploma'squote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou je nu in je ziel kunnen trappen door met m'n diploma's in je gezicht te wrijven, maar doe dat toch maar weer eens wel.
quote:
Ik schat jou echt niet op waarde aan de hand van je diploma's. Overigens waardeer ik het wel als mensen m'n spelling verbeteren, ik ben erg dyslectisch en ben er erg bij gebaad als mensen er op blijven hamerenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verbeterd worden door iemand zonder diploma's
Kut is dat hequote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:
Kut is dat heIk zou het in principe wel af kunnen hebben, al lang zelfs maar dan is het niet goed genoeg of ben ik bang dat het niet goed genoeg is en dan lever ik liever nog even niks in.
Doe je dit nou expres?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik schat jou echt niet op waarde aan de hand van je diploma's. Overigens waardeer ik het wel als mensen m'n spelling verbeteren, ik ben erg dyslectisch en ben er erg bij gebaad als mensen er op blijven hameren.
Krullen zijn lekkah.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
Oh en gisteren naar de kapper geweest en ja hoor, paar centimeter eraf lijkt wel alsof er een kilometer van m'n haar af iskrullen
![]()
![]()
gelijk drie keer zoveel gewoon. Mad.
Ken niemand die daar verstand van heeftquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Enige raad die ik je geven kan: zoek iemand buiten je onderzoek om die er wel verstand van heeft en leg het diegene voor. Ik vind dat zelf minder bedreigend.
Snapquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
Oh en gisteren naar de kapper geweest en ja hoor, paar centimeter eraf lijkt wel alsof er een kilometer van m'n haar af iskrullen
![]()
![]()
Oké.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
![]()
![]()
Is wel belangrijk dat je daar gewoon voor uit komt ja. Ik trap er altijd in mezelf voor te houden dat het eigenlijk niet zo is, dan kom je ook geen steek verder.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ken niemand die daar verstand van heeftMaar heb een goede band met m'n docent en laat het haar nu wel gewoon steeds lezen en dan geeft ze tips. Durf er tegen haar ook wel eerlijk over te zijn
Wenfer is een toffe peer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Houd hem er nou buiten, Frank.
Straks krijgen we hier weer schoenen.
Blijft leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |