quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel Chopin heel anders is, geeft het volgende me altijd het zelfde gevoel als Threnody:
is een land in Zuid-Azië. Met 1.220.800.359 inwonersquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, im sorry, ik probeer het iig, kan ook gewoon minder minder roepen.
Philip Glass is prachtigquote:
Zou opzich niet zo verkeerd zijn om een 1-kind regeling over de hele wereld te treffen, worden die snotjong misschien nog opgevoed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
is een land in Zuid-Azië. Met 1.220.800.359 inwoners
Minder minder is misschien niet eens zo'n heel slecht idee.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, im sorry, ik probeer het iig, kan ook gewoon minder minder roepen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou opzich niet zo verkeerd zijn om een 1-kind regeling over de hele wereld te treffen, worden die snotjong misschien nog opgevoed.
2 en 3quote:
jij zou voor 8 gaan he. Alleen om haarquote:
zou dr wel wat anders in willen raggen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die moeder heeft een kop waar je een baksteen in wil raggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
14 en 12quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
jij zou voor 8 gaan he. Alleen om haarom te laten toveren in
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
zou dr wel wat anders in willen raggen.Mijn reactie :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die moeder heeft een kop waar je een baksteen in wil raggen
Betekent letterlijk lekkere mond/lekkerbekquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:37 schreef Gridlok het volgende:
Merk van die " ROTI " vellen " Sweet Moffo "
WowWoWOwwooWWoowww, witte man kan het nooit goed doen, word de rest van mijn leven geconfronteerd met mijn whiteness.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Betekent lekkere mond/lekkerbek.
Maar gvd man, dat is als een pak Knorr Wereldgerechten kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |