Kerel, dit is een serieuze vraag.quote:
Ja, dat spreekt voor zich. Maar hier gaat het toch om relatiesquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
In een relatie niet, maar met collega's moet het kunnen.
Jahoor. Wel zorgen dat je de hele dag nog niet geplast hebt. Volle blaas jwzquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
Ja, lekker elkaar onder urineren. Doodnormaal jatoch?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
In een relatie niet, maar met collega's moet het kunnen.
Liefst ook je poep in je houden dan, kan je elkaar ook onderschijten jwz.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jahoor. Wel zorgen dat je de hele dag nog niet geplast hebt. Volle blaas jwz
Ieuw.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liefst ook je poep in je houden dan, kan je elkaar ook onderschijten jwz.
En als ze net haar haar heeft ingeschopt, maar de kraan stop er mee?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef piere het volgende:
Als je dan echt, echt, echt moet dan kan het wel eens
Say whut?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef Giester het volgende:
[..]
En als ze net haar haar heeft ingeschopt, maar de kraan stop er mee?
Dan hebben we nog een watervoorraad in de stortbak van het toilet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef Giester het volgende:
[..]
En als ze net haar haar heeft ingeschopt, maar de kraan stop er mee?
Respectquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:09 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het is een relatie FFS
Als je elkaar goed kent en lang bij elkaar bent moet dat gewoon kunnen, anders is er écht iets grondig mis met je relatie..
Laat jij ook van die geniepige scheetjes onder de deken en ga je dan wapperen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:09 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het is een relatie FFS
Als je elkaar goed kent en lang bij elkaar bent moet dat gewoon kunnen, anders is er écht iets grondig mis met je relatie..
Nee. Ik liet ze gewoon. Nu laat ik ze ook nu ik weer single ben. Die gassen zijn geweldig in de winter als het wat kouder is!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:19 schreef piere het volgende:
[..]
Laat jij ook van die geniepige scheetjes onder de deken en ga je dan wapperen?
Om te kotsenquote:Op zondag 20 april 2014 08:18 schreef m.w. het volgende:
Ik urineer in mijn eentje nog niet onder de douche. Waar heb je anders een toilet voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |