Kerel, dit is een serieuze vraag.quote:
Ja, dat spreekt voor zich. Maar hier gaat het toch om relatiesquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
In een relatie niet, maar met collega's moet het kunnen.
Jahoor. Wel zorgen dat je de hele dag nog niet geplast hebt. Volle blaas jwzquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
Ja, lekker elkaar onder urineren. Doodnormaal jatoch?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
In een relatie niet, maar met collega's moet het kunnen.
Liefst ook je poep in je houden dan, kan je elkaar ook onderschijten jwz.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jahoor. Wel zorgen dat je de hele dag nog niet geplast hebt. Volle blaas jwz
Ieuw.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liefst ook je poep in je houden dan, kan je elkaar ook onderschijten jwz.
En als ze net haar haar heeft ingeschopt, maar de kraan stop er mee?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef piere het volgende:
Als je dan echt, echt, echt moet dan kan het wel eens
Say whut?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef Giester het volgende:
[..]
En als ze net haar haar heeft ingeschopt, maar de kraan stop er mee?
Dan hebben we nog een watervoorraad in de stortbak van het toilet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Respectquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:09 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het is een relatie FFS
Als je elkaar goed kent en lang bij elkaar bent moet dat gewoon kunnen, anders is er écht iets grondig mis met je relatie..
Laat jij ook van die geniepige scheetjes onder de deken en ga je dan wapperen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:09 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het is een relatie FFS
Als je elkaar goed kent en lang bij elkaar bent moet dat gewoon kunnen, anders is er écht iets grondig mis met je relatie..
Nee. Ik liet ze gewoon. Nu laat ik ze ook nu ik weer single ben. Die gassen zijn geweldig in de winter als het wat kouder is!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:19 schreef piere het volgende:
[..]
Laat jij ook van die geniepige scheetjes onder de deken en ga je dan wapperen?
Om te kotsenquote:Op zondag 20 april 2014 08:18 schreef m.w. het volgende:
Ik urineer in mijn eentje nog niet onder de douche. Waar heb je anders een toilet voor?
Als jij nodig moet pissen terwijl je onder de douche staat, stap jij met je natte lijf (en de douche nog aan?) de douche uit om op de wc te stappen?quote:Op zondag 20 april 2014 08:18 schreef m.w. het volgende:
Ik urineer in mijn eentje nog niet onder de douche. Waar heb je anders een toilet voor?
Dit. Ik moest een keer ongelofelijk schijten, maar ik stond onder de douche en ik was van:"Maar in de douche schijten is vies. Ik helemaal nog ondergezeept, wil ik gaan en persen, glijd ik van de bril afquote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij nodig moet pissen terwijl je onder de douche staat, stap jij met je natte lijf (en de douche nog aan?) de douche uit om op de wc te stappen?
Voor de meeste mensen is dat te veel moeiteOnder de douche spoelt het toch gelijk weg. Bovendien zijn er ook veel mensen zonder wc direct naast hun douche
Ja man, zeiknat de douche uitstappen terwijl je nog niet klaar bent om je af te drogen is echt naarquote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Dit. Ik moest een keer ongelofelijk schijten, maar ik stond onder de douche en ik was van:"Maar in de douche schijten is vies. Ik helemaal nog ondergezeept, wil ik gaan en persen, glijd ik van de bril af
Ja. Ik weet. Maar deze man heeft geleerd. Sindsdien onder de douche schijten FTW.quote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man, zeiknat de douche uitstappen terwijl je nog niet klaar bent om je af te drogen is echt naar
Als je dan wil afvegen is het toiletpapier ook al zeiknat en gescheurd voor het je kut/lul/kont bereikt
Sowieso. Gewoon door het doucheputje stampen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Ik weet. Maar deze man heeft geleerd. Sindsdien onder de douche schijten FTW.
Dan is het putje verstopt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Harde straal aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso. Gewoon door het doucheputje stampen.
Oh, ik vind het altijd wel lekker als de poep eerst tussen mijn tenen door krult.quote:
Daarom ook altijd een vork in de douche hebben liggenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso. Gewoon door het doucheputje stampen.
Je kunt onze relatieplannen nu wel uit je hoofd zetten he...quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik had een vriend die altijd over mijn benen heen pieste als we onder de douchte stonden, dat vond ik toch wel minder moet ik zeggen.
Hij vroeg het niet eens, dat zat me nog het meeste dwarsquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je kunt onze relatieplannen nu wel uit je hoofd zetten he...
Dus jij wil een man die alles altijd eerst aan jou vraagt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hij vroeg het niet eens, dat zat me nog het meeste dwars
Vreemde conclusies trek jij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dus jij wil een man die alles altijd eerst aan jou vraagt?
Edit verklaart alles.quote:
raar geslacht heb jijquote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man, zeiknat de douche uitstappen terwijl je nog niet klaar bent om je af te drogen is echt naar
Als je dan wil afvegen is het toiletpapier ook al zeiknat en gescheurd voor het je kut/lul/kont bereikt
Ze is gewoon hermafrodiet. Niet zo heel bijzonder hoor.quote:
Poep prakkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daarom ook altijd een vork in de douche hebben liggen
Het was niet per ongeluk een labrador?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik had een vriend die altijd over mijn benen heen pieste als we onder de douchte stonden, dat vond ik toch wel minder moet ik zeggen.
Nu je het zegt, hij had wel een extreem harige rug.quote:
NIET LIKKEN, NIET LIKKEN!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij had wel een extreem harige rug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |