Als iemand iets maakt om zichzelf daar mee te uiten spreek je toch van kunst?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen gooien tegenwoordig te vaak met die woorden, kunstenaar/artist/designer, kijk 1x naar hun portfolio.
[ afbeelding ]
Kan ook m'n eigen stront tegen de muur op gooien en zeg dat het een metafoor is voor de vervuiling van de aarde. Noem je dit dan kunst?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als iemand iets maakt om zichzelf daar mee te uiten spreek je toch van kunst?
Als dat de manier is van die gene zich te uiten? Ja. Voel ik me aangetrokken tot zulke kunst? Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ook m'n eigen stront tegen de muur op gooien en zeg dat het een metafoor is voor de vervuiling van de aarde. Noem je dit dan kunst?
Verkrachters uiten zichzelf ook in een zekere zin.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als dat de manier is van die gene zich te uiten? Ja. Voel ik me aangetrokken tot zulke kunst? Nee.
Verkrachten is niet een vorm van kunstzinnige uiting. Maar A Serbian film wordt door sommige als het toppunt van kunst gezien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verkrachters uiten zichzelf ook in een zekere zin.
Weet jij niks vanaf, kan zo een Pollock op die slettenbil maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkrachten is niet een vorm van kunstzinnige uiting. Maar A Serbian film wordt door sommige als het toppunt van kunst gezien.
Ik denk dat we best kunnen afspreken dat het pijn doen van andere omwille je eigen seksuele bevrediging op geen enkele manier kunstzinnig is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet jij niks vanaf, kan zo een Pollock op die slettenbil maken.
Is hetzelfde als door iemand laten vertellen dat paprika het lekkerste eten op de wereld is, terwijl je die shit walgelijk vindt. " Uuuhhh cultuurbarbaar, uuuhhh klassieker uuuhhh "
designer hier blazin woddop jwtssss ouwe wa willie doen dan BAMquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen gooien tegenwoordig te vaak met die woorden, kunstenaar/artist/designer, kijk 1x naar hun portfolio.
[ afbeelding ]
Ik ga jou nog een keer stranglen met je eigen dreads.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
designer hier blazin woddop jwtssss ouwe wa willie doen dan BAM
Dat vindt hij alleen maar lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jou nog een keer stranglen met je eigen dreads.
?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
@Gridlok @Murdera @Vaseline_ Happy 420 alvast [ afbeelding ]
kkhard gewordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jou nog een keer stranglen met je eigen dreads.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
@Gridlok @Murdera @Vaseline_ Happy 420 alvast [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |