quote:
vrouw achter het stuur...daar gaat het al foutquote:
Waarom denk je dat ik 4/20 vier xdddddddquote:Op zondag 20 april 2014 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
vrouw achter het stuur...daar gaat het al fout
Hitler is trouwens jarig vandaag
quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 4/20 vier xddddddd
Als gabber naar zo'n kamp gaan kan echt nietquote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja
Laten we naar het concentratiekamp gaan
Gezellig
Volgens wie niet?quote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
Als gabber naar zo'n kamp gaan kan echt niet
Ja hoor, ik neuk hem wel in zijn reet met een big nigger voorbindildo cock alles tot die bloed en zegt AUFMACHEN.quote:
Ben jij wel eens geweest¿quote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens wie niet?
Discriminatie
quote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neuk hem wel in zijn reet met een big nigger voorbindildo cock alles tot die bloed en zegt AUFMACHEN.
Ja uhh ik praatte met z'n chick die elke keer chagerrijnig keek dus ik beetje praten met der en lachen en ze leek weer vrolijk. Dus ik beetje moves showen op de muziek enzo kijkt ze echt kkr debiel uit der ogen dus ik zeg waarom kijk je zo raar? Zegt ze doe ik niet haha :$. Ik zei heb je koorts? En toen werd ze boos haha.quote:
als man een voorbinddildo gebruikenquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neuk hem wel in zijn reet met een big nigger voorbindildo cock alles tot die bloed en zegt AUFMACHEN.
quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Toen had een maat van mij haar gefixt en wilde ze zijn nummer en zei die nee haahha
quote:
wou ik ook nog gaan postenquote:
Jawel, maar niet als gabberquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja uhh ik praatte met z'n chick die elke keer chagerrijnig keek dus ik beetje praten met der en lachen en ze leek weer vrolijk. Dus ik beetje moves showen op de muziek enzo kijkt ze echt kkr debiel uit der ogen dus ik zeg waarom kijk je zo raar? Zegt ze doe ik niet haha :$. Ik zei heb je koorts? En toen werd ze boos haha.
quote:
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja uhh ik praatte met z'n chick die elke keer chagerrijnig keek dus ik beetje praten met der en lachen en ze leek weer vrolijk. Dus ik beetje moves showen op de muziek enzo kijkt ze echt kkr debiel uit der ogen dus ik zeg waarom kijk je zo raar? Zegt ze doe ik niet haha :$. Ik zei heb je koorts? En toen werd ze boos haha.
quote:Op zondag 20 april 2014 12:04 schreef anti-loper het volgende:
GVD dr is alweer een nieuw seizoen van pokemon
Ja zit Disney XD te kijken.quote:
Ik zou mn lul door 100mtr gebroken glas slepen alleen om haar te mogen horen ruften in een walkie-talkiequote:
ik nietquote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou mn lul door 100mtr gebroken glas slepen alleen om haar te mogen horen ruften in een walkie-talkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |