quote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal eens met mijn boefje tegen je billetjes kletsen.
zo zoquote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
nr zo'n oetlulquote:Op zondag 20 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je MinBZK bent gewoon de geheime dienst op hem afsturen
Hahahaquote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit gewoon één of andere koekenbakker in Nederland dit te lezen en denkt van "ik ga reageren met 'zo zo'"quote:
Volgens mij gewoon een hnnnggg.gifjequote:Op zondag 20 april 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahamaar ff serieus, wat had je mij gequote?
nou nouquote:Op zondag 20 april 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit gewoon één of andere koekenbakker in Nederland dit te lezen en denkt van "ik ga reageren met 'zo zo'".
Vind het wel vrij beledigend dat je het beroep "koekenbakker" moet relateren aan mijn woordenquote:
Niks mis mee, nobel beroep, ik ben bakker, zoek je ruzie?quote:Op zondag 20 april 2014 16:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vind het wel vrij beledigend dat je het beroep "koekenbakker" moet relateren aan mijn woorden
getting baked is niet zelfde als bakker zijnquote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis mee, nobel beroep, ik ben bakker, zoek je ruzie?
Dat is dus juist mijn punt. Ik nam het indirect voor je op:squote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis mee, nobel beroep, ik ben bakker, zoek je ruzie?
Vaag dat die weg is danquote:Op zondag 20 april 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit gewoon één of andere koekenbakker in Nederland dit te lezen en denkt van "ik ga reageren met 'zo zo'".
[..]
Volgens mij gewoon een hnnnggg.gifje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent meer van de vlaaien?quote:Op zondag 20 april 2014 16:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vind het wel vrij beledigend dat je het beroep "koekenbakker" moet relateren aan mijn woorden
quote:
Lol, dat vraag ik me juist af bij Modus enz, ik deed net m'n beste pogingquote:Op zondag 20 april 2014 17:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt die smiley-reeks ergens op een .txt file staan ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |