SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:03 schreef ursel het volgende:
Valt nog best mee, is niets eens een nachtje slapen overheen gegaan.
quote:Omgeving werd wat lastig.
Dan moet je bij Maringo zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:07 schreef BELASTING het volgende:
Wat een bagger end. Kon ie niet in Noord-Holland blijven?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:07 schreef BELASTING het volgende:
Wat een bagger end. Kon ie niet in Noord-Holland blijven?
Jij hebt hem uit Noord-Holland weg gehaald.quote:
Maar nog altijd op fietsafstandquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt hem uit Noord-Holland weg gehaald.
Maar je geeft wel Maringo de schuld terwijl je het zelf was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nog altijd op fietsafstand
In Wateringen lag ie ook op fietsafstand, nu ook trouwens. Zo heerlijk subjectief, dat fietsafstand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nog altijd op fietsafstand
Hoor je dat altijd op de dag zelf pas?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef KaBuf het volgende:
Helaas, avondje doorwerken dus geen stok voor mij
Ligt eraan bij welke klant ik zit. Lang leve accountancyquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoor je dat altijd op de dag zelf pas?
Als jij gratis vervoer regelt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]TV / [Gratis] Kaartjes voorvertoning Non-Stop![/warning]
Fietsen?quote:
Als mod mag dat.quote:
je mag er gratis naartoe lopenquote:
Nee bedanktquote:
Mwah..quote:
Ga jij die stok even ophalen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je gaat naar de kruidvat. Kost maar 14¤, nieuwe dagkaart actie
Iets over SPAMquote:
Maar dat was het ook.quote:
Het is gewoon een service want in meer reeksen wordt men er op gewezen dat die actie er isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat was het ook.
Als een reguliere gebruiker zoiets zou doen kreeg die onherroepelijk een note en een ban.
Wordt ieder topic bijgewerkt. (in de wiki), dus alleen verplaatsingen binnen datzelfde topic staan er niet in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef KaBuf het volgende:
Die lijst van gemeentes in de OP, waar tie nog niet is geweest deze ronde, is actueel toch?
Hoe vind je dat toch zo snel?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooie verplaatsing. Wiki's aangepast en Etetn-Leur geschrapt![]()
Pinpoint
Pinpoint correctquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooie verplaatsing. Wiki's aangepast en Etetn-Leur geschrapt![]()
Pinpoint
Heb je op de link geklikt? Als een reguliere gebruiker op FOK! met instemming van FOK! een actie zou organiseren en deze in diverse topics op FOK! onder de aandacht zou brengen, denk ik dat het met die notes en bans best mee zal vallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat was het ook.
Als een reguliere gebruiker zoiets zou doen kreeg die onherroepelijk een note en een ban.
Met een auto + chauffeur.quote:
Wie weet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar breng je die stok naar toe? Weer richting Utrecht?
Het ding wordt nu ongetwijfeld met een dikke 130km/uur vervoerd naar een nieuwe geheime lokatie ergens in Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je hebt hem nu al een kwartier in handen?
Ik verwacht niet anders.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ding wordt nu ongetwijfeld met een dikke 130km/uur vervoerd naar een nieuwe geheime lokatie ergens in Nederland.
die kan je dan ook mooi naar de film brengenquote:
Fiets. Er zijn hier mensen die tientallen kilometers fietsen om die stok, bij windkracht 8.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Unites het volgende:
Etten is echt vlak bij... maar ja, geen vervoer.
Het was bijna winstilquote:Op zondag 16 februari 2014 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fiets. Er zijn hier mensen die tientallen kilometers fietsen om die stok, bij windkracht 8.
Oh, dat geef je toch niet toe? Dat maakt het ritje ineens een stuk minder interessant.quote:
Met windkracht 8 was er helemaal niks aan geweest, dan was ik niet eens op pad gegaanquote:Op zondag 16 februari 2014 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat geef je toch niet toe? Dat maakt het ritje ineens een stuk minder interessant.
Oh nee, dat haal ik nooit. Als ik fiets is dat alleen even van en naar het centrum (4km), en bij cardio met fitness.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met windkracht 8 was er helemaal niks aan geweest, dan was ik niet eens op pad gegaan
Fiets jij de volgende keer 60km dan, ja?
Nog mobielvriendelijk ookquote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Maringo het volgende:
Zo, functionaliteit zit erin:
http://fokstok.maringo.nl/
En de verplaatsingen t/m ronde 3
Er werden vroeger ook oefeningen gehouden met luchtdoel geschut op vlaggen die achter een vliegtuigje gesleept werden.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één van de grootste offshore luchthavens van Europa. Plus dit:
[ afbeelding ]
Nee, dit is Luchthavenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
Alweer Den Helder?
Misschien volgende week zondag....
Tja, Noordhollands Kanaal...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
Het kloteeind wat ik er de vorige keer voor gefietst hebt voelt nog als gister
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef NoBody122 het volgende:
Ik weet niet wie de TT aan heeft gepast, maar die heeft iets te snel conclusies getrokken
Ik vraag me dan toch af of een modje dit uit vrije wil heeft gedaan, of dat de TR fout was.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef NoBody122 het volgende:
Ik weet niet wie de TT aan heeft gepast, maar die heeft iets te snel conclusies getrokken
Luchthaven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Bart het volgende:
Kano heeft het uit zichzelf gedaan. Maar wat moet het zijn?
FOK!STOK door Nederland #154 Luchthaven (Dagoduck & Peterhei)quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Bart het volgende:
Kano heeft het uit zichzelf gedaan. Maar wat moet het zijn?
Harry van borden.plaatsengids.nl heeft het onder ExtraKomIndustrie getagd. Het heeft gewoon een plaatsnaambord.quote:
Dat maakt het nog geen plaatsquote:
Wat is het dan? Niets? Dus als ik een keer boven op een skipiste sta en iemand gaat mij bellen om te vragen waar ik ben moet ik zeggen; "Geen idee, volgens Bart is het geen plaats"quote:
Het is een blauw bord met daarop het woord luchthaven, gewoon in Den Helder.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is het dan? Niets? Dus als ik een keer boven op een skipiste sta en iemand gaat mij bellen om te vragen waar ik ben moet ik zeggen; "Geen idee, volgens Bart is het geen plaats""Ik ben nergens"
Ach, heeft ook al es in een meer gelegen, aan de pier in Scheveningen gehangen en aan klimrek vlak bij Eindhoven gelegen. Dan is dit niet zo heel erg.quote:
De industrieterreinen Kooypunt en Oostoever hebben ook borden. Zijn er gewoon door de gemeente neergezet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is dit dan een plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Agriport?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze wijk (bedrijventerrein) in Duiven? Kan makkelijk een FOK!STOK! aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
is ook niet ergquote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ach, heeft ook al es in een meer gelegen, aan de pier in Scheveningen gehangen en aan klimrek vlak bij Eindhoven gelegen. Dan is dit niet zo heel erg.
Maar het een plaats noemen, tja, ik vind het dubieus
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Dan zou Almere ook geen plaatsnaamborden hebben. Daar staat op Almere-Buiten, Almere-Haven, Almere-Stad etc, maar er is geen bord met alleen Almere te vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
is ook niet erg
Maar het een plaats noemen, tja, ik vind het dubieus
Ik begrijp je wel, maar Luchthaven is niet alleen.![]()
![]()
TrueI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Alle verplaatsingen staan erin (t/m Dago's verplaatsing naar Den Helder Luchthaven). Opmerking daarover zijn altijd welkom.
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.![]()
![]()
Markeringen voor gemeentes die klaar zijn, half klaar en nog moeten.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Alle verplaatsingen staan erin (t/m Dago's verplaatsing naar Den Helder Luchthaven). Opmerking daarover zijn altijd welkom.
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je zou er nog bij kunnen zetten waarvandaan hij verplaatst is tijden een bepaalde verplaatsing? En bijvoorbeeld de tekst van plaatsen (of industrieterreinenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.of streekborden (is ook voorgekomen)) die al geweest zijn groen? Bovenin een menu dat je weer terug kan naar Provincie en Gemeente?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is FOK!STOK/FOK!stok/FOK!Stok, niet Fok!Stok.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Markeringen voor gemeentes die klaar zijn, half klaar en nog moeten.De markeringen voor gemeentes staat al op het lijstje wat ik net gemaakt hebt. Evenals een vorige en volgende knop (inclusief info) bij de verplaatsingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou er nog bij kunnen zetten waarvandaan hij verplaatst is tijden een bepaalde verplaatsing? En bijvoorbeeld de tekst van plaatsen (of industrieterreinenof streekborden (is ook voorgekomen)) die al geweest zijn groen? Bovenin een menu dat je weer terug kan naar Provincie en Gemeente?
Lijst:
- Breadcrumb
- Volgende/Vorige bij verplaatsingen
- Zoekfunctie
- Kleurstelling voor plaatsen geweest of niet
- Kleurstelling voor gemeentes wel of niet af
- Bij user->verplaatsingen ook de plaats(en) achter de datum
- Bij gemeente->plaatsen hoeveel keer de stok er al geweest is
- Stats pagina met soortgelijke stats als op de Google Doc (misschien op homepage erbij)![]()
Check.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is FOK!STOK/FOK!stok/FOK!Stok, niet Fok!Stok.![]()
quote:Niet zo letterlijk joh, ik bedoelde gewoon één van die drie. Ging me om het FOK!-gedeelte ipv Fok!.
![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah! Goeie.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Evt kan je met de Google Maps API iets fixen qua locatie.![]()
I know.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]Niet zo letterlijk joh, ik bedoelde gewoon één van die drie. Ging me om het FOK!-gedeelte ipv Fok!.
![]()
![]()
Een route die de stok heeft afgelegd, met aantal KM erbij ofzoNet als die eerste 3 rondes die in de wiki staan.
Je zou ook zoiets kunnen doen ipv. de tekst een kleurtje te geven:
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Een route die de stok heeft afgelegd, met aantal KM erbij ofzoNet als die eerste 3 rondes die in de wiki staan.
Je zou ook zoiets kunnen doen ipv. de tekst een kleurtje te geven:
[ afbeelding ]
In de Bootstrap die ik gebruik zitten al andere opties in verwerkt.![]()
![]()
Zandvoort -> Noordwijkerhoutquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.
In de Bootstrap die ik gebruik zitten al andere opties in verwerkt.
17,2km
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En dan ook nog rekening houden met of diegene met de fiets of met de auto is geweest.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort -> Noordwijkerhout
17,2km![]()
![]()
90% van de verplaatsingen is een auto, 5% per dagkaart trein en 5% overigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan ook nog rekening houden met of diegene met de fiets of met de auto is geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb het grof bijgehouden. En inderdaad, in het echt zijn het meer kilometers dan de afstand van plaats 1 naar plaats 2. Maar momenteel staat de teller voor Ronde 7 t/m Etten-Leur op 8158km.
Da's inclusief de 110km extra van het uitstapje naar Luxemburg van zwarte_hand.
How can I make this topic about me?![]()
Ik bedoel ook niet exact, maar de minimale afstand kan toch? De kortste route. dat heeft hij dan sowieso afgelegdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.
In de Bootstrap die ik gebruik zitten al andere opties in verwerkt.Dan kan daar Etten-Leur - Mechelen - Luchthaven ook bijquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het grof bijgehouden. En inderdaad, in het echt zijn het meer kilometers dan de afstand van plaats 1 naar plaats 2. Maar momenteel staat de teller voor Ronde 7 t/m Etten-Leur op 8158km.
Da's inclusief de 110km extra van het uitstapje naar Luxemburg van zwarte_hand.
edit: Hij heeft vandaag vanaf dat ik hem heb 355km precies afgelegd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dagoduck op 16-02-2014 23:39:34 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan gebruik je toch de optie 'verkorte url'? Die pak ik altijdquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef m1st1g het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om een pinpoint te maken met die nieuwe indeling van google maps.
Werkt dit als pinpoint ?
anders is dit de link in de oude indeling
Heeft iemand trouwens het usernummer van Peterhei?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
247723quote:Op maandag 17 februari 2014 08:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch de optie 'verkorte url'? Die pak ik altijd
Heeft iemand trouwens het usernummer van Peterhei?![]()
tnx!quote:
Wiki's hebben bij deze een update gehadIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ik mis mijn laatste verplaatsing?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Het was vast geen plaatsquote:
quote:
ScherpenzeelI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Staat er gewoon in de OP toch? Dan is t toch ook goed?quote:![]()
099: De Kwakel (Noord-Holland) door WARE_HEIDEN
100: Scherpenzeel (Gelderland) door Bart/SiIk
101: Asperen (Gelderland) door Puala![]()
Op de website van Maringoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Staat er gewoon in toch?
099: De Kwakel (Noord-Holland) door WARE_HEIDEN
100: Scherpenzeel (Gelderland) door Bart/SiIk
101: Asperen (Gelderland) door Puala
http://fokstok.maringo.nl/gemeente/76
Maringo, hoe kom je aan de heuning als deel van Neder-Betuwe? De heuning is een straat en verder niets?![]()
![]()
Er is iets misgegaan met het herkennen van de provincie. Je verplaatsing staat namelijk bij Scherpenzeel te Weststellingwerf.quote:
Ik zag gisteren dat ik er nog een paar mis, maar er wel op een of andere manier doorheen zijn gekomen. Ik zal de binnenkort dus de lijst opnieuw importeren.![]()
Het verloop van de plaatsen:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Puala het volgende:
http://fokstok.maringo.nl/gemeente/76
Maringo, hoe kom je aan de heuning als deel van Neder-Betuwe? De heuning is een straat en verder niets?
Harry's Plaatsengids / Wikipedia > Google Doc / Plaatsenregister > fokstok.maringo.nl
Het gaat voornamelijk om waar er borden staan, niet dat er per se alleen maar plaatsen in staan.![]()
Dat volg ik niet. Op dat bord staat gewoon de naam van het industrie terrein. Waarom staan dan bijv. de tankstations langs de snelweg, die ook zo'n bord hebben, er niet op?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het verloop van de plaatsen:
Harry's Plaatsengids / Wikipedia > Google Doc / Plaatsenregister > fokstok.maringo.nl
Het gaat voornamelijk om waar er borden staan, niet dat er per se alleen maar plaatsen in staan.![]()
De Heuning heeft een blauw plaatsnaambord:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat volg ik niet. Op dat bord staat gewoon de naam van het industrie terrein. Waarom staan dan bijv. de tankstations langs de snelweg, die ook zo'n bord hebben, er niet op?
http://borden.plaatsengids.nl/pgemNederBetuwe.html#qdeheun
Hetzelfde verhaal als Luchthaven, waar de stok nu ligt.![]()
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
De Heuning heeft een blauw plaatsnaambord:
http://borden.plaatsengids.nl/pgemNederBetuwe.html#qdeheun
Hetzelfde verhaal als Luchthaven, waar de stok nu ligt.![]()
Ok.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.
Of speel jij onder één hoedje met Bart?![]()
![]()
Ik speel gaarne met Bart, maar dat is in dit geval niet zoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ok.
Of speel jij onder één hoedje met Bart?![]()
![]()
Wat mis je dan? Bedoel je dat een tankstation ook een naam heeft?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat mis je dan? Bedoel je dat een tankstation ook een naam heeft?
Zodra ik weer km's op de snelweg maak zal ik er eentje op de foto zetten voor je![]()
![]()
Dat is o.a. het geval bij de pompstations (beide richtingen) langs de A27 thv De Bilt/Bilthovenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.
Zodra ik weer km's op de snelweg maak zal ik er eentje op de foto zetten voor je
Tevens -purist.![]()
Ik heb zowel de A27 tankstations bij Bilthoven als die van de A15 bij Kesteren via Streetview bekeken en zie dergelijke borden niet terugIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.
Zodra ik weer km's op de snelweg maak zal ik er eentje op de foto zetten voor jeMet een blauw plaatsnaambord?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is o.a. het geval bij de pompstations (beide richtingen) langs de A27 thv De Bilt/Bilthoven![]()
Ik kan me alleen blauwe naamborden van tankstations herinneren die aan de muur van zo'n gebouwtje zitten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Poort van Groningen heeft ook een bord.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Luchthaven![]()
pas weer over 3 weekjes..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Het Cafe hier om de hoek ook...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Poort van Groningen heeft ook een bord.![]()
Die hoek komt hij net vandaanquote:
oh weet ik veel ik meld me na een lange lange tijd weer eens hier.quote:
in delft kandie niet vaak genoeg liggen
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Is het je opgevallen, dat de straatweergave-foto's terplaatse alweer uit 2009 stammen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb zowel de A27 tankstations bij Bilthoven als die van de A15 bij Kesteren via Streetview bekeken en zie dergelijke borden niet terugYep, anders had ik dat niet getypt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
Met een blauw plaatsnaambord?Tevens -purist.![]()
Gaat weer lekker snel daar in de kop van NH, mijn dagkaart is niet lang meer geldig dus...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet zo janken! Ik heb al hulp gevraagd van een stadsgenootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Gaat weer lekker snel daar in de kop van NH, mijn dagkaart is niet lang meer geldig dus...
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo janken! Ik heb al hulp gevraagd van een stadsgenoot![]()
![]()
Weer lekker aardig voor elkaar hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
In Zeeland ligt hij 2 weken op één plek, hier ligt hij 2 dagen en je komt alweer met zo'n sarcastische opmerking.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Weer lekker aardig voor elkaar hierVraag je er wel een beetje om.
Was meer een opmerking van: 'nu ben ik weer aan de beurtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Zeeland ligt hij 2 weken op één plek, hier ligt hij 2 dagen en je komt alweer met zo'n sarcastische opmerking.Vraag je er wel een beetje om.
'
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
082: Warmond (Zuid-Holland) door Nattekat
083: Leidschendam (Zuid-Holland) door Maringo
084: Polsbroek (Utrecht) door Barretje80
085: Zwartemeer (Drenthe) door t-i-m
094: Hoogmade (Zuid-Holland) door Nattekat
095: Monster (Zuid-Holland) door Maringo
096: De Wacht (Zuid-Holland) door ursel
097: Kelpen-Oler (Limburg) door t-i-m
105: Noordwijkerhout (Zuid-Holland) door Nattekat
106: Wateringen (Zuid-Holland) door Maringo
107: Schenkeldijk (Zuid-Holland) door ursel
Begint even iets te standaard te worden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is niet zo heel gek: als jij de stok haalt komt 'ie daarna in de buurt van Leiden te liggen, en da's hetzelfde gebied als waar Maringo zit.How can I make this topic about me?![]()
En vervolgens naar ursel's territorium.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is niet zo heel gek: als jij de stok haalt komt 'ie daarna in de buurt van Leiden te liggen, en da's hetzelfde gebied als waar Maringo zit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Rensjebree het volgende:
De stok is in mijn bezit momenteel!![]()
![]()
Great!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Rensjebree het volgende:
De stok is in mijn bezit momenteel!Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Rensjebree het volgende:
De stok is in mijn bezit momenteel!![]()
![]()
Je vergeet er één:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:47 schreef Nattekat het volgende:
082: Warmond (Zuid-Holland) door Nattekat
083: Leidschendam (Zuid-Holland) door Maringo
084: Polsbroek (Utrecht) door Barretje80
085: Zwartemeer (Drenthe) door t-i-m
094: Hoogmade (Zuid-Holland) door Nattekat
095: Monster (Zuid-Holland) door Maringo
096: De Wacht (Zuid-Holland) door ursel
097: Kelpen-Oler (Limburg) door t-i-m
105: Noordwijkerhout (Zuid-Holland) door Nattekat
106: Wateringen (Zuid-Holland) door Maringo
107: Schenkeldijk (Zuid-Holland) door ursel
Begint even iets te standaard te worden
063: Leiderdorp (Zuid-Holland) door Nattekat
064: Poeldijk (Zuid-Holland) door Maringo
[ Bericht 1% gewijzigd door Maringo op 19-02-2014 09:08:08 ]![]()
Gisteravond nog even bezig geweest met http://fokstok.maringo.nl/provincie/1
Progressiebalkjes toegevoegd en achter de gemeentes het aantal plaatsen die al geweest zijn en die nog moeten. Achter de plaatsen staat nu hoe vaak ie er al geweest is + kleurtje voor degene die al minstens 1 keer geweest zijn..![]()
ursel's en mijn territorium zijn redelijk gelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En vervolgens naar ursel's territorium.![]()
![]()
Dat ziet er aardig gek uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Maringo het volgende:
Progressiebalkjes toegevoegd en achter de gemeentes het aantal plaatsen die al geweest zijn en die nog moeten. Achter de plaatsen staat nu hoe vaak ie er al geweest is + kleurtje voor degene die al minstens 1 keer geweest zijn..
zal vanmiddag na het werk de stok op zijn nieuwe plek leggen
JA!![]()
Dan pasquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gek uit!
zal vanmiddag na het werk de stok op zijn nieuwe plek leggen![]()
![]()
Kan je al een kleine hint geven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gek uit!
zal vanmiddag na het werk de stok op zijn nieuwe plek leggen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik weet het lekker al, na na na na..quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je al een kleine hint geven?Tenzij hij zicht nog bedenkt natuurlijk. Ik weet niet precies meer waar je huis woont maar het is dichter bij jou dan Den Helder ^^
Op mijn iPod bij de lange gemeentenamen staat dat 1/1 of 1/2 etc. een regel lager dus precies op de streep..quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Maringo het volgende:
Progressiebalkjes toegevoegd en achter de gemeentes het aantal plaatsen die al geweest zijn en die nog moeten. Achter de plaatsen staat nu hoe vaak ie er al geweest is + kleurtje voor degene die al minstens 1 keer geweest zijn..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij komt in een gemeente waar hij nog niet eerder geweest is..quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je al een kleine hint geven?Ja, ik moet eerst gewoon werken enzo!quote:JA!![]()
Vrolijke PI!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Hij komt in een gemeente waar hij nog niet eerder geweest is..
[..]
Ja, ik moet eerst gewoon werken enzo!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het staat wel op mijn lijst om het responsive te maken, maar het is geen prio voor me. Dat het nu al deels responsive is, is vanwege de standaard bootstrap dingen die er al inzitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op mijn iPod bij de lange gemeentenamen staat dat 1/1 of 1/2 etc. een regel lager dus precies op de streep..![]()
Maakt mij verder niet uit hoor, ik bekeek het toevallig op mijn iPod. Ik dacht ik zeg het maar even misschien is het op PC ook zo, maar niet dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het staat wel op mijn lijst om het responsive te maken, maar het is geen prio voor me. Dat het nu al deels responsive is, is vanwege de standaard bootstrap dingen die er al inzitten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je bent de fusie van Rijnwoude, Alphen en Boskoop vergetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Maringo het volgende:
Progressiebalkjes toegevoegd en achter de gemeentes het aantal plaatsen die al geweest zijn en die nog moeten. Achter de plaatsen staat nu hoe vaak ie er al geweest is + kleurtje voor degene die al minstens 1 keer geweest zijn..
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan staat die in de spreadsheet ook nog niet denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de fusie van Rijnwoude, Alphen en Boskoop vergeten
Edit: aangepast.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vergeet niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de fusie van Rijnwoude, Alphen en Boskoop vergeten
Ik heb hoogstens nog oude data.![]()
![]()
De nieuwe plek van de stok!
En de sleutel ligt in dit bord!
Ja van de zijkant, omdat de straatnaam er op staat.. Moet wel spannend blijven natuurlijk!
JA!![]()
Jammer dat ik nog een beurt moet wachten.. Anders had ik hem morgen ergens naar Amsterdam verplaatst!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjoh hij is ook al geplaatst.
Effe foto's uppen.JA!![]()
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjoh hij is ook al geplaatst.
Effe foto's uppen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Pas maar op anders ga ik hem weer halenquote:
Van mij mag je.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op anders ga ik hem weer halen![]()
![]()
Wiki's aangepast, Opmeer en Langedijk geschrapt
Lekker snel zo
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Heb je hem al?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op anders ga ik hem weer halen![]()
![]()
Ik niet.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Misschien dat vaders hem oppikt straks.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weer naar Den Helder zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat vaders hem oppikt straks.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als je hem vandaag ergens wil hebben wel, anders kan hij hem morgen misschien wel in gemeente Schermer, Graft - De Rijp of Beemster leggen. Of Texelquote:<<< Als hij hem al ophaalt hoor, is toch weer 20 minuten extra rijden.
Hij ligt er niet meer
nice.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef Peterhei het volgende:
Heb stok gehaald. Morgen ergens anders plaatsen op weg naar M'n werk in IJmuiden :-)![]()
![]()
15km verder dan Zandvoort... ik sla deze overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
15km verder dan Zandvoort... ik sla deze overNou als het niet gaat lukken met een stok retourtrip, doe je toch een dagje Groningen ofzo? Of een weekend Maastricht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.How can I make this topic about me?![]()
Lees net dat ik nog een maand extra heb, scheelt wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als het niet gaat lukken met een stok retourtrip, doe je toch een dagje Groningen ofzo? Of een weekend Maastricht?
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.
En ik heb nog steeds niks gezien in Friesland en Groningen, dat zou ik het mooiste vinden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jawel, de Noordzee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef Peterhei het volgende:
Heb stok gehaald. Morgen ergens anders plaatsen op weg naar M'n werk in IJmuiden :-)![]()
![]()
De Waddenzee.quote:Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
En een aangrenzende gemeente moet ook nog en een aangrenzende daarvan ook nog.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef nofxtbr het volgende:
Zo er werden echt veel gemeentes afgestreept! Weer eentje
Heel mooi, N-H wordt aardig geslonken!
Wiki's aangepast
Pinpoint is simpel, maar zit nog even met hoe, want opeens nieuwe Google MapsIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Klopt, ik krijg het met die nieuwe ook niet voor elkaar met een url.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar zit nog even met hoe, want opeens nieuwe Google MapsHow can I make this topic about me?![]()
Er staat ergens een optie eenvoudige interface herstellen. Daarmee krijg je de oude lay-out terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar zit nog even met hoe, want opeens nieuwe Google Maps![]()
even stukje rijden
en stok in de auto, vanmiddag nieuwe locatie.
[ Bericht 19% gewijzigd door lynda op 22-02-2014 14:19:32 ]![]()
Vind ik leuk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben benieuwd
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Na morgen 2 weken vrij. Eens kijken dat ik hem een of meerdere keren verplaats.... and I hope it's not bothering you.![]()
De vaart zit er lekker in!
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Opgehaald. Vinger opengehaald. Sleutel zat klem in het 150m bord![]()
Met een pen weten te pakken.
Morgen krijgt de stok een nieuw plekje![]()
![]()
Wiki's bijgewerkt en Beemster geschrapt
Gaat lekker rap zo!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen krijgt de stok een nieuw plekje![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen krijgt de stok een nieuw plekje
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Ondertussen krijgt Peterhei de credits nog, voor het onderweg zijn.
Pik je dat zomaar LovelyLady?
Tevens -purist.![]()
Gaat lekker zo
Edam-Volendam heeft alleen de plaatsen Edam en Volendam, dus als iemand hem in Volendam legt is de hele gemeente al geweest
Hij ligt op de kooiweg in Edam, pinpoint lukt niet.
[ Bericht 42% gewijzigd door Dagoduck op 23-02-2014 16:19:56 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was dus een beetje verwarrendquote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat lekker zo
Edam-Volendam heeft alleen de plaatsen Edam en Volendam, dus als iemand hem in Volendam legt is de hele gemeente al geweest
Hij ligt op de kooiweg in Edam, pinpoint lukt niet.
Want de plaats edam-volendam bestaat niet. Dus ik dacht doe dit maarmaar volendam moest dus ook nog.
![]()
Wiki's bijgewerkt
PinpointDe lijst is gemeentenamen, geen plaatsnamen. Dus de gemeente is afgestreeptquote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was dus een beetje verwarrend
Want de plaats edam-volendam bestaat niet. Dus ik dacht doe dit maarmaar volendam moest dus ook nog.
Volendam zelf komt wel een keertje
Denk dat geen mens daar ooit naartoe zou willenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt
Pinpoint
[..]
De lijst is gemeentenamen, geen plaatsnamen. Dus de gemeente is afgestreept
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh daar ging ik dan de fout in.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt
Pinpoint
[..]
De lijst is gemeentenamen, geen plaatsnamen. Dus de gemeente is afgestreept
Ik op streetview al kijken
Toch weer een plekje van de lijst af. Dat vind ik toch het leukste van het verplaatsen.
Pinpoint is overigens oke
Was ook niet zo moeilijk.![]()
Je bent Volendam vergeten of hoorde die er nou niet bijquote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Alle nog te gane gemeentes in Noord-Holland:
http://goo.gl/maps/Rr1h2
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2014 16:46:14 ]![]()
De gemeente heet Edam-Volendam. Die is nu geweest want hij ligt in Edam.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent Volendam vergeten of hoorde die er nou niet bij|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We werken GEMEENTES af, en met Edam is de gemeente Edam-Volendam reeds gedaanquote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent Volendam vergeten of hoorde die er nou niet bij
Oh ik dacht plaatsnamenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
We werken GEMEENTES af, en met Edam is de gemeente Edam-Volendam reeds gedaan
N00b![]()
![]()
Nog niet blijkbaar. Het is ook doordeweeks dus hebben de meesten waarschijnlijk geen tijd.quote:How can I make this topic about me?![]()
Je bent langs geweest ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had achteraf een ov kaart moeten kiopen, ipv een treinkaart... and I hope it's not bothering you.![]()
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. Jammerquote:Hier ligt hij nu:
En de sleutel ligt in de onderste van deze:
Mocht een der mods of spelleiders vinden dat de foto's te groot zijn, dan verwijder ik ze weer als de stok is opgehaald. Ik heb hiervoor een leuk ritje gemaakt, ben op nieuwe plekken geweest. In Edam werd ik nog wel aangesproken toen ik de sleutel uit het bord haalde, iemand dacht dat ik het bord wou stelen en meenemen. Ik zou niet durven... Ik hoop hem binnen mijn vakantie nog een paar keer te kunnen verplaatsen! In de weekends zit ik best vol namelijk..... and I hope it's not bothering you.![]()
Je wilt dat iemand voor jan-lul op stap gaat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. JammerHier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht een der mods of spelleiders vinden dat de foto's te groot zijn, dan verwijder ik ze weer als de stok is opgehaald. Ik heb hiervoor een leuk ritje gemaakt, ben op nieuwe plekken geweest. In Edam werd ik nog wel aangesproken toen ik de sleutel uit het bord haalde, iemand dacht dat ik het bord wou stelen en meenemen. Ik zou niet durven... Ik hoop hem binnen mijn vakantie nog een paar keer te kunnen verplaatsen! In de weekends zit ik best vol namelijk..![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Willen niet zozeer, maar ik had als debuut een Zwarte_Hand gepland. Die is dus mislukt, gezien niemand hem miste in Edam..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wilt dat iemand voor jan-lul op stap gaat?
... and I hope it's not bothering you.![]()
Foto's zijn nooit te groot!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. JammerHier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht een der mods of spelleiders vinden dat de foto's te groot zijn, dan verwijder ik ze weer als de stok is opgehaald. Ik heb hiervoor een leuk ritje gemaakt, ben op nieuwe plekken geweest. In Edam werd ik nog wel aangesproken toen ik de sleutel uit het bord haalde, iemand dacht dat ik het bord wou stelen en meenemen. Ik zou niet durven... Ik hoop hem binnen mijn vakantie nog een paar keer te kunnen verplaatsen! In de weekends zit ik best vol namelijk..
Volgens mij hoeft er voor een zwarte_hand niet ook iemand achter het net te vissen. Dat je hem zonder aankondiging hebt gepakt en herplaatst is voldoendequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Willen niet zozeer, maar ik had als debuut een Zwarte_Hand gepland. Die is dus mislukt, gezien niemand hem miste in Edam..
Tevens -purist.![]()
Pinpoint
Wiki's aangepastIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer een plaats waar ik nog niet van gehoord had.Please consider the environment before printing this post.
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Zijn er al plannen voor aankomend weekend?Tevens -purist.![]()
Ik ga carnaval vieren! en jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Zijn er al plannen voor aankomend weekend?![]()
Niet voor het weekend maar misschien kom ik vannacht langs Stokje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Zijn er al plannen voor aankomend weekend?![]()
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Zijn er al plannen voor aankomend weekend?
En jij dan?Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Godver, op 20 km afstand en ik kan dit weekend niet fietsen
Helaas, ik had er 1 bij me die naar bed wilde.![]()
Stokje ligt dus vannacht in de koude buitenlucht i.p.v. bij mij thuis.![]()
![]()
Morgen weer een dagquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef m1st1g het volgende:
Helaas, ik had er 1 bij me die naar bed wilde.![]()
Stokje ligt dus vannacht in de koude buitenlucht i.p.v. bij mij thuis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Godver, op 20 km afstand en ik kan dit weekend niet fietsen![]()
Blessurequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.
Even kijken of ik vanmiddag nog even tijd heb.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga carnaval vieren! en jij?Stelletje wijsneuzen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.
En jij dan?![]()
Maar voor mij ook carnaval.![]()
![]()
Fokstok tussen de benen van Silk.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 28-02-2014 20:58:42 ]I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Zulke foto's mogen niet op FOK! hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald tussen dr benen.
een mod zou het wel mogen posten. Maar ik wacht eigenlijk op de foto's van de borden...quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door gebrokenglas op 28-02-2014 22:45:30 ]How can I make this topic about me?![]()
kun je lang wachten...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een mod zou het wel mogen posten. Maar ik wacht eigenlijk op de foto's van de borden...
Morgen ga ik naar Brabant.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Gooi je hem halverwege ff om een plaatsnaambord heen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:52 schreef Bart het volgende:
[..]
kun je lang wachten...
Morgen ga ik naar Brabant.![]()
![]()
halverwege weet ik niet, maar ergens onderweg was wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gooi je hem halverwege ff om een plaatsnaambord heen?
Waar staat die kaart van Nederland met de gemeentes waar ie nog heen moet in het rood? Kan hem niet vinden.
Ik update die iedere maand (rondom de eerste)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:01 schreef Bart het volgende:
Waar staat die kaart van Nederland met de gemeentes waar ie nog heen moet in het rood? Kan hem niet vinden.
Ik zal vandaag ergens een nieuwe plaatsenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik update die iedere maand (rondom de eerste)
Ik zal vandaag ergens een nieuwe plaatsen
![]()
Moet je eens vergelijken met januari
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-03-2014 11:20:49 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Heb je ook een lijstje toevallig
Wel goed dus dat 'ie naar brabant gaat. De noordelingen mogen rustig achterover leunen.How can I make this topic about me?![]()
Staat in iedere OP:quote:
Friesland:
Vlieland
Noord-Holland:
Diemen
Drechterland
Landsmeer
Laren
Texel
Zuid-Holland:
Alblasserdam
Gorinchem
Hendrik-Ido-Ambacht
Nederlek
Vlist
Zwijndrecht
Utrecht:
Bunschoten
IJsselstein
Montfoort
Renswoude
Soest
Wijk bij Duurstede
Noord-Brabant:
Aalburg
Alphen-Chaam
Asten
Baarle-Nassau
Bernheze
Bladel
Boekel
Boxmeer
Geertruidenberg
Gemert-Bakel
Hilvarenbeek
Maasdonk
Mill en Sint Hubert
Oirschot
Reusel-De Mierden
Rucphen
Schijndel
Sint Anthonis
Someren
Waalre
Limburg:
Beek
Heerlen
Maasgouw
Meerssen
Nuth
Onderbanken
Schinnen
Simpelveld
Stein
VoerendaalIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Mooi NH schoongeveegdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens vergelijken met januari
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja. Texel nog... wil daar toch nog een keer heen, neem ik m een keer mee.How can I make this topic about me?![]()
Ik ga hem deze maand eens mooi in Zwijndrecht ofzo leggen, mits ie in Noord Brabant blijft tot ik op pad ga
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Volgens mij klopt er iets niet. Daar bij Enkhuizen is een rood vlak maar die staat niet in de lijstquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat in iedere OP:
Friesland:
Vlieland
Noord-Holland:
Diemen
Drechterland
Landsmeer
Laren
Texel
Zuid-Holland:
Alblasserdam
Gorinchem
Hendrik-Ido-Ambacht
Nederlek
Vlist
Zwijndrecht
Utrecht:
Bunschoten
IJsselstein
Montfoort
Renswoude
Soest
Wijk bij Duurstede
Noord-Brabant:
Aalburg
Alphen-Chaam
Asten
Baarle-Nassau
Bernheze
Bladel
Boekel
Boxmeer
Geertruidenberg
Gemert-Bakel
Hilvarenbeek
Maasdonk
Mill en Sint Hubert
Oirschot
Reusel-De Mierden
Rucphen
Schijndel
Sint Anthonis
Someren
Waalre
Limburg:
Beek
Heerlen
Maasgouw
Meerssen
Nuth
Onderbanken
Schinnen
Simpelveld
Stein
Voerendaal
Gemeente Drechterland.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet. Daar bij Enkhuizen is een rood vlak maar die staat niet in de lijst
Ik vond wel een ander foutje, de gemeente Uitgeest was nog rood, die was in mei 2013 al geweestIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ah, ik dacht al. Ben ik nou gek? Die was toch net rood?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gemeente Drechterland.
Ik vond wel een ander foutje, de gemeente Uitgeest was nog rood, die was in mei 2013 al geweest
Maar dat was niet bij Enkhuizenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Ben ik nou gek? Die was toch net rood?
Texel, ik ben er denk al 40 keer geweest ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Texel nog... wil daar toch nog een keer heen, neem ik m een keer mee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dus als iemand hem daar neerlegt, dan haal jij hem er weer vanaf?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Texel, ik ben er denk al 40 keer geweest ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Andere kant van Brabant
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: