Ah! Goeie.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Evt kan je met de Google Maps API iets fixen qua locatie.
I know.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]Niet zo letterlijk joh, ik bedoelde gewoon één van die drie. Ging me om het FOK!-gedeelte ipv Fok!.
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Een route die de stok heeft afgelegd, met aantal KM erbij ofzoNet als die eerste 3 rondes die in de wiki staan.
Je zou ook zoiets kunnen doen ipv. de tekst een kleurtje te geven:
[ afbeelding ]
Zandvoort -> Noordwijkerhoutquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.
In de Bootstrap die ik gebruik zitten al andere opties in verwerkt.
En dan ook nog rekening houden met of diegene met de fiets of met de auto is geweest.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort -> Noordwijkerhout
17,2km
90% van de verplaatsingen is een auto, 5% per dagkaart trein en 5% overigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan ook nog rekening houden met of diegene met de fiets of met de auto is geweest.
Ik bedoel ook niet exact, maar de minimale afstand kan toch? De kortste route. dat heeft hij dan sowieso afgelegdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.
In de Bootstrap die ik gebruik zitten al andere opties in verwerkt.
Dan kan daar Etten-Leur - Mechelen - Luchthaven ook bijquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het grof bijgehouden. En inderdaad, in het echt zijn het meer kilometers dan de afstand van plaats 1 naar plaats 2. Maar momenteel staat de teller voor Ronde 7 t/m Etten-Leur op 8158km.
Da's inclusief de 110km extra van het uitstapje naar Luxemburg van zwarte_hand.
Dan gebruik je toch de optie 'verkorte url'? Die pak ik altijdquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef m1st1g het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om een pinpoint te maken met die nieuwe indeling van google maps.
Werkt dit als pinpoint ?
anders is dit de link in de oude indeling
247723quote:Op maandag 17 februari 2014 08:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch de optie 'verkorte url'? Die pak ik altijd
Heeft iemand trouwens het usernummer van Peterhei?
tnx!quote:
ik mis mijn laatste verplaatsing?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Alle verplaatsingen staan erin (t/m Dago's verplaatsing naar Den Helder Luchthaven). Opmerking daarover zijn altijd welkom.
http://fokstok.maringo.nl/
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.
Het was vast geen plaatsquote:
quote:
Staat er gewoon in de OP toch? Dan is t toch ook goed?quote:
Op de website van Maringoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Staat er gewoon in toch?
099: De Kwakel (Noord-Holland) door WARE_HEIDEN
100: Scherpenzeel (Gelderland) door Bart/SiIk
101: Asperen (Gelderland) door Puala
Er is iets misgegaan met het herkennen van de provincie. Je verplaatsing staat namelijk bij Scherpenzeel te Weststellingwerf.quote:
Het verloop van de plaatsen:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Puala het volgende:
http://fokstok.maringo.nl/gemeente/76
Maringo, hoe kom je aan de heuning als deel van Neder-Betuwe? De heuning is een straat en verder niets?
Dat volg ik niet. Op dat bord staat gewoon de naam van het industrie terrein. Waarom staan dan bijv. de tankstations langs de snelweg, die ook zo'n bord hebben, er niet op?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het verloop van de plaatsen:
Harry's Plaatsengids / Wikipedia > Google Doc / Plaatsenregister > fokstok.maringo.nl
Het gaat voornamelijk om waar er borden staan, niet dat er per se alleen maar plaatsen in staan.
De Heuning heeft een blauw plaatsnaambord:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat volg ik niet. Op dat bord staat gewoon de naam van het industrie terrein. Waarom staan dan bijv. de tankstations langs de snelweg, die ook zo'n bord hebben, er niet op?
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
De Heuning heeft een blauw plaatsnaambord:
http://borden.plaatsengids.nl/pgemNederBetuwe.html#qdeheun
Hetzelfde verhaal als Luchthaven, waar de stok nu ligt.
Ok.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.
Ik speel gaarne met Bart, maar dat is in dit geval niet zoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ok.
Of speel jij onder één hoedje met Bart?
Wat mis je dan? Bedoel je dat een tankstation ook een naam heeft?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.
quote:
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat mis je dan? Bedoel je dat een tankstation ook een naam heeft?
Dat is o.a. het geval bij de pompstations (beide richtingen) langs de A27 thv De Bilt/Bilthovenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.
Zodra ik weer km's op de snelweg maak zal ik er eentje op de foto zetten voor je
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.
Zodra ik weer km's op de snelweg maak zal ik er eentje op de foto zetten voor je
Met een blauw plaatsnaambord?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is o.a. het geval bij de pompstations (beide richtingen) langs de A27 thv De Bilt/Bilthoven
Het Cafe hier om de hoek ook...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Poort van Groningen heeft ook een bord.
Die hoek komt hij net vandaanquote:
oh weet ik veel ik meld me na een lange lange tijd weer eens hier.quote:
Is het je opgevallen, dat de straatweergave-foto's terplaatse alweer uit 2009 stammen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb zowel de A27 tankstations bij Bilthoven als die van de A15 bij Kesteren via Streetview bekeken en zie dergelijke borden niet terug
Yep, anders had ik dat niet getypt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
Met een blauw plaatsnaambord?
Niet zo janken! Ik heb al hulp gevraagd van een stadsgenootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Gaat weer lekker snel daar in de kop van NH, mijn dagkaart is niet lang meer geldig dus...
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo janken! Ik heb al hulp gevraagd van een stadsgenoot
In Zeeland ligt hij 2 weken op één plek, hier ligt hij 2 dagen en je komt alweer met zo'n sarcastische opmerking.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Weer lekker aardig voor elkaar hier
Was meer een opmerking van: 'nu ben ik weer aan de beurtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Zeeland ligt hij 2 weken op één plek, hier ligt hij 2 dagen en je komt alweer met zo'n sarcastische opmerking.Vraag je er wel een beetje om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |