Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
De Heuning heeft een blauw plaatsnaambord:
http://borden.plaatsengids.nl/pgemNederBetuwe.html#qdeheun
Hetzelfde verhaal als Luchthaven, waar de stok nu ligt.
Ok.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.
Ik speel gaarne met Bart, maar dat is in dit geval niet zoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ok.
Of speel jij onder één hoedje met Bart?
Wat mis je dan? Bedoel je dat een tankstation ook een naam heeft?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Geeft niet. Ik wacht wel tot ik een keer een foto kan maken om aan te geven wat ik bedoel en wat ik mis en bespreek het dan opnieuw.
quote:
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat mis je dan? Bedoel je dat een tankstation ook een naam heeft?
Dat is o.a. het geval bij de pompstations (beide richtingen) langs de A27 thv De Bilt/Bilthovenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.
Zodra ik weer km's op de snelweg maak zal ik er eentje op de foto zetten voor je
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn tankstations waar de naam van het tankstation op de exact zelfde wijze word weergegeven als Heuning in de gemeente Neder-Betuwe.
Zodra ik weer km's op de snelweg maak zal ik er eentje op de foto zetten voor je
Met een blauw plaatsnaambord?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is o.a. het geval bij de pompstations (beide richtingen) langs de A27 thv De Bilt/Bilthoven
Het Cafe hier om de hoek ook...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Poort van Groningen heeft ook een bord.
Die hoek komt hij net vandaanquote:
oh weet ik veel ik meld me na een lange lange tijd weer eens hier.quote:
Is het je opgevallen, dat de straatweergave-foto's terplaatse alweer uit 2009 stammen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb zowel de A27 tankstations bij Bilthoven als die van de A15 bij Kesteren via Streetview bekeken en zie dergelijke borden niet terug
Yep, anders had ik dat niet getypt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
Met een blauw plaatsnaambord?
Niet zo janken! Ik heb al hulp gevraagd van een stadsgenootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Gaat weer lekker snel daar in de kop van NH, mijn dagkaart is niet lang meer geldig dus...
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo janken! Ik heb al hulp gevraagd van een stadsgenoot
In Zeeland ligt hij 2 weken op één plek, hier ligt hij 2 dagen en je komt alweer met zo'n sarcastische opmerking.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Weer lekker aardig voor elkaar hier
Was meer een opmerking van: 'nu ben ik weer aan de beurtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Zeeland ligt hij 2 weken op één plek, hier ligt hij 2 dagen en je komt alweer met zo'n sarcastische opmerking.Vraag je er wel een beetje om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |