Markeringen voor gemeentes die klaar zijn, half klaar en nog moeten.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Alle verplaatsingen staan erin (t/m Dago's verplaatsing naar Den Helder Luchthaven). Opmerking daarover zijn altijd welkom.
http://fokstok.maringo.nl/
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.
Je zou er nog bij kunnen zetten waarvandaan hij verplaatst is tijden een bepaalde verplaatsing? En bijvoorbeeld de tekst van plaatsen (of industrieterreinenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Alle verplaatsingen staan erin (t/m Dago's verplaatsing naar Den Helder Luchthaven). Opmerking daarover zijn altijd welkom.
Uiterlijk en meer informatie op de verschillende pagina's komen deze week. Suggesties daarvoor zijn ook welkom.
Het is FOK!STOK/FOK!stok/FOK!Stok, niet Fok!Stok.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Markeringen voor gemeentes die klaar zijn, half klaar en nog moeten.
De markeringen voor gemeentes staat al op het lijstje wat ik net gemaakt hebt. Evenals een vorige en volgende knop (inclusief info) bij de verplaatsingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou er nog bij kunnen zetten waarvandaan hij verplaatst is tijden een bepaalde verplaatsing? En bijvoorbeeld de tekst van plaatsen (of industrieterreinenof streekborden (is ook voorgekomen)) die al geweest zijn groen? Bovenin een menu dat je weer terug kan naar Provincie en Gemeente?
Check.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is FOK!STOK/FOK!stok/FOK!Stok, niet Fok!Stok.
quote:
quote:
Ah! Goeie.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Evt kan je met de Google Maps API iets fixen qua locatie.
I know.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]Niet zo letterlijk joh, ik bedoelde gewoon één van die drie. Ging me om het FOK!-gedeelte ipv Fok!.
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Een route die de stok heeft afgelegd, met aantal KM erbij ofzoNet als die eerste 3 rondes die in de wiki staan.
Je zou ook zoiets kunnen doen ipv. de tekst een kleurtje te geven:
[ afbeelding ]
Zandvoort -> Noordwijkerhoutquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.
In de Bootstrap die ik gebruik zitten al andere opties in verwerkt.
En dan ook nog rekening houden met of diegene met de fiets of met de auto is geweest.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort -> Noordwijkerhout
17,2km
90% van de verplaatsingen is een auto, 5% per dagkaart trein en 5% overigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan ook nog rekening houden met of diegene met de fiets of met de auto is geweest.
Ik bedoel ook niet exact, maar de minimale afstand kan toch? De kortste route. dat heeft hij dan sowieso afgelegdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aantal kilometers erbij is niet te doen. Want zelden wordt de directe afstand van plek A naar plek B afgelegd.
In de Bootstrap die ik gebruik zitten al andere opties in verwerkt.
Dan kan daar Etten-Leur - Mechelen - Luchthaven ook bijquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het grof bijgehouden. En inderdaad, in het echt zijn het meer kilometers dan de afstand van plaats 1 naar plaats 2. Maar momenteel staat de teller voor Ronde 7 t/m Etten-Leur op 8158km.
Da's inclusief de 110km extra van het uitstapje naar Luxemburg van zwarte_hand.
Dan gebruik je toch de optie 'verkorte url'? Die pak ik altijdquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef m1st1g het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om een pinpoint te maken met die nieuwe indeling van google maps.
Werkt dit als pinpoint ?
anders is dit de link in de oude indeling
247723quote:Op maandag 17 februari 2014 08:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch de optie 'verkorte url'? Die pak ik altijd
Heeft iemand trouwens het usernummer van Peterhei?
tnx!quote:
ik mis mijn laatste verplaatsing?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Het was vast geen plaatsquote:
quote:
Staat er gewoon in de OP toch? Dan is t toch ook goed?quote:
Op de website van Maringoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Staat er gewoon in toch?
099: De Kwakel (Noord-Holland) door WARE_HEIDEN
100: Scherpenzeel (Gelderland) door Bart/SiIk
101: Asperen (Gelderland) door Puala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |