De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege dat éénrichtingsverkeerbord.quote:
Lijkt mij ook, die omgevingsfoto is in ieder geval niet bij het plaatsnaambord genomen.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat ie verplaatst is, want de foto's zijn overdag bij daglicht genomen, en je geeft het pas rond middernacht aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:48 schreef NoBody122 het volgende:
zwarte_hand, ik weet dat het 'jouw' dingetje is en je zult die naam, al dan niet bewust, vast ook hoog willen houden.
Toch graag volgende keer even laten weten dat je onderweg bent of gaat zijn, want ik kan die tijd beter gebruiken. Bij voorbaat dank.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan einde van de middag pas..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Nog niemand onderweg? Valt me weer een beetje tegen
Ik niet, heb vandaag andere verplichtingen die mij niet in de richting van Moerdijk brengen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Nog niemand onderweg? Valt me weer een beetje tegen
Lag ie er nog, en heb je hem voor de gein ook meegenomen?quote:
Ik zal hem meteen een gooi naar een nieuwe gemeente geven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lag ie er nog, en heb je hem voor de gein ook meegenomen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal hem meteen een gooi naar een nieuwe gemeente geven.
En waarom tref ik altijd brandnetels?
Omdat je altijd vergeet handschoenen mee te nemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal hem meteen een gooi naar een nieuwe gemeente geven.
En waarom tref ik altijd brandnetels?
Nu hopen ie hier in de buurt komt te liggen en ik hem nog kan verplaatsen voor ie weer naar niemandsland gaat...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb morgen wel zin om een stukje te rijden. Overmorgen wel meer dan een stukje gok ik. Leg 'm maar wat deze kant op.
Ha! Daar zat ik ook aan te denken toen ik dat schreef.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef picodealion het volgende:
Schiermonnikoog eindelijk van de lijst gestreept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop