SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door Maringo op 20-05-2013 20:42:18 ]
Lijkt mij ook, die omgevingsfoto is in ieder geval niet bij het plaatsnaambord genomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:48 schreef NoBody122 het volgende:
zwarte_hand, ik weet dat het 'jouw' dingetje is en je zult die naam, al dan niet bewust, vast ook hoog willen houden.
Toch graag volgende keer even laten weten dat je onderweg bent of gaat zijn, want ik kan die tijd beter gebruiken. Bij voorbaat dank.Of dat ie verplaatst is, want de foto's zijn overdag bij daglicht genomen, en je geeft het pas rond middernacht aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, wiki's weer bijgewerktIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik kan einde van de middag pas..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Nog niemand onderweg? Valt me weer een beetje tegen
Ik niet, heb vandaag andere verplichtingen die mij niet in de richting van Moerdijk brengen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Nog niemand onderweg? Valt me weer een beetje tegen
Ik zal hem meteen een gooi naar een nieuwe gemeente geven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lag ie er nog, en heb je hem voor de gein ook meegenomen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal hem meteen een gooi naar een nieuwe gemeente geven.
En waarom tref ik altijd brandnetels?
Omdat je altijd vergeet handschoenen mee te nemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal hem meteen een gooi naar een nieuwe gemeente geven.
En waarom tref ik altijd brandnetels?
Nu hopen ie hier in de buurt komt te liggen en ik hem nog kan verplaatsen voor ie weer naar niemandsland gaat...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb morgen wel zin om een stukje te rijden. Overmorgen wel meer dan een stukje gok ik. Leg 'm maar wat deze kant op.
Ha! Daar zat ik ook aan te denken toen ik dat schreef.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef picodealion het volgende:
Schiermonnikoog eindelijk van de lijst gestreept?
Noorderhaaks is geen plaats, het eilandje in een nabijgelegen meer ook nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Maringo het volgende:
Ik ben weer onderweg naar het vasteland.
[ afbeelding ]
Foto's komen als ik thuis ben.
Ik rij dan graag een stukje, maar zover buiten Zuid-Holland ga ik niet voor mn plezier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noorderhaaks is geen plaats, het eilandje in een nabijgelegen meer ook niet
Tegen de tijd dat je die heb gevonden zal mistig of pico hem al wel opgehaald hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Denk niet dat ik iemand ga vinden die mij 2 uur wilt vervoeren
klein stukje zwemmen maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker bezig M!
Best dichtbij maar ik heb geen tijd!
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
niet zo ongeduldig.... ik had wat anders te doen.
pinpoint
Je zou beter moeten weten. Ik leg hem alleen maar in provincies die er toe doen. (Op één keer na..quote:
lijkt mij dat je niet goed kijktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, die omgevingsfoto is in ieder geval niet bij het plaatsnaambord genomen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:48 schreef NoBody122 het volgende:
zwarte_hand, ik weet dat het 'jouw' dingetje is en je zult die naam, al dan niet bewust, vast ook hoog willen houden.
Toch graag volgende keer even laten weten dat je onderweg bent of gaat zijn, want ik kan die tijd beter gebruiken. Bij voorbaat dank.helaas.... ik kan het uit blijven leggen maar heb daar weinig zin in want jullie lezen schijnbaar niet of nauwelijks of alleen wat jullie zelf willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
helaas.... ik kan het uit blijven leggen maar heb daar weinig zin in want jullie lezen schijnbaar niet of nauwelijks of alleen wat jullie zelf willen
Volgens mij is het steeds een ander misgrijpt door je.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
helaas.... ik kan het uit blijven leggen maar heb daar weinig zin in want jullie lezen schijnbaar niet of nauwelijks of alleen wat jullie zelf willen
Ik vind het juist wel leuk, beetje spanning op z'n tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Omdat ik misschien niet eerder tijd heb? net als nu? vandaag in de hoek Drenthe en Friesland geweest (Assen, Smilde, Oostenstreek en ???weet ik even niet meer)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of dat ie verplaatst is, want de foto's zijn overdag bij daglicht genomen, en je geeft het pas rond middernacht aan
Anyway, wiki's weer bijgewerkt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:48 schreef Maringo het volgende:
Hier lag ie dus:
[ afbeelding ]
Mijn pinpoint was correct.
Als je daar staat is het ook beter te zien dan op Maps.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:24 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd daar lag ie en als je dus bij het bord staat en je kijkt iets meer naar rechts als nu met de foto maken dan zie je rechts van die bomen de A16 en daar rijden de auto's die je bij mij op de foto's zag.
dus de foto is wel bij het bord genomen en iets ingezoomd op de snelweg, ik denk dat is een goed hint
Het verbaasd mij nog steeds dat niemand ooit een andere stokker bij een plaatsnaambord tegen gekomen isquote:Op zondag 19 mei 2013 07:38 schreef nijnja het volgende:
Toen ik hier net begon was het zelfs een 'sport' zsm de plank te halen. Ik denk dat iedereen wel eens te laat is geweest.
Zo heb ik nog een keer de paraplu van <<ik weet niet meer wie>> in Zwolle gevonden. Tuurlijk, het is niet fijn. Maar het hoort er wel bij.
Kano moest de stok inleveren in Amsterdam toen ie hem wilde neerleggen. Aan Silk volgens mij.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef boertie het volgende:
[..]
Het verbaasd mij nog steeds dat niemand ooit een andere stokker bij een plaatsnaambord tegen gekomen is
Op een mooie dag neem ik een keer mijn campingstoeltje en een boek mee en ga ik naast het bord zitten wachten tot iemand 'm ophaaltquote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef boertie het volgende:
[..]
Het verbaasd mij nog steeds dat niemand ooit een andere stokker bij een plaatsnaambord tegen gekomen is
We kunnen ook een meet organiseren als je ons graag wilt zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op een mooie dag neem ik een keer mijn campingstoeltje en een boek mee en ga ik naast het bord zitten wachten tot iemand 'm ophaalt.
Het is nu mooi weer.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op een mooie dag neem ik een keer mijn campingstoeltje en een boek mee en ga ik naast het bord zitten wachten tot iemand 'm ophaalt.
Onverwachte verplaatsingen zijn de mooiste.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Omdat ik misschien niet eerder tijd heb? net als nu? vandaag in de hoek Drenthe en Friesland geweest (Assen, Smilde, Oostenstreek en ???weet ik even niet meer)
En ik zal het nog een keer PROBEREN uit te leggen maar als ik weet waar de stok ligt en ik kom in de buurt en ik denk eraan op dat moment wil ik er nog wel eens langs rijden.
Omdat ik dagen van ongeveer 10 a 11 uur maak en 's-avonds niet altijd meteen bij thuis komst achter de computer ga zitten voor de fokstok wordt het soms wel eens wat later .....
vandaag was ik om 20.15 thuis, even wat telefoontjes, een film kijken die al bezig was en????? het is opeens 1 uur
Ik rij ook regelmatig voor niets.
Ook rij ik er nog wel eens extra langs als hier gemeld wordt dat ie weg is.
Ook laatst toen de stok op de Grebbeberg kwijt was ben ik er nog een keer voor de zekerheid langs gereden en hij lag er idd niet meer en heb dat ook hier op het forum gemeld dacht ik.
Ook ben ik er wel eens langs gereden en omdat ik geen zin er in had om hem te verleggen heb ik dat gemeld dacht ik (weet het niet zeker)
Dus hou nu toch eens allemaal op met dat gezeur en speel het spelletje of blijf thuis dan rij je ook niet voor niets.
DUS NOGMAALS VOOR DE DOMBO'S: IK GA 'S-MORGENS VAN HUIS EN WEET NIET OF IK DIE DAG LANGS DE STOK KOM< EN NEE IK HEB ONDERWEG GEEN MOGELIJKHEDEN OM HIER IETS TE MELDEN EN JA IK KAN ALLEEN 'S-AVONDS LAAT DE FOTO'S PLAATSEN (als het overdag moet kan ik ook wel wachten tot ik vrij ben en dat is meestal zondag's)
Op Google Maps was de snelweg niet zichtbaar, en die tweede 'kernreactor' op de achtergrond heb ik nooit gevonden.quote:
Streetview is doorgaans dan ook 3 tot 5 jaar oud.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Google Maps was de snelweg niet zichtbaar, en die tweede 'kernreactor' op de achtergrond heb ik nooit gevonden.
Misschien moet ik er iets minder op vertrouwen
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan hem niet zo ver verplaatsen
Dat maakt niet uit. Ik weet niet wat ver voor je is, maar er zijn een paar gemeentes verderop die nog moeten. Rn anders leg je hem in Brielle ofzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had van te voren al op Maps gekeken waar ik hem wilde neerleggen. En toen ik die tegenkwam moest ik hem uiteraard daar neerleggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht echt flink naast gezeten![]()
Maringo wat een rotstreek...
Korendijk ligt aardig op de route, toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naah, dat was afgesproken werk natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kano moest de stok inleveren in Amsterdam toen ie hem wilde neerleggen. Aan Silk volgens mij.
Voor de volgende 3 keer dat ik de stok kan en mag verplaatsen heb ik al op de locatie gekeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had van te voren al op Maps gekeken waar ik hem wilde neerleggen. En toen ik die tegenkwam moest ik hem uiteraard daar neerleggen.
Mijn locatie voor de stok lag al erg lang vastquote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de volgende 3 keer dat ik de stok kan en mag verplaatsen heb ik al op de locatie gekeken.
Bij mij in de buurt is alles al gedaan. Dus het is afhankelijk waar ie ligt, naar welke gemeente ik ga.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de volgende 3 keer dat ik de stok kan en mag verplaatsen heb ik al op de locatie gekeken.
Ja wat denk jij dan, dat ie em echt aan station Bijlmer vast ging maken?quote:
Uit de OPquote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is alles al gedaan. Dus het is afhankelijk waar ie ligt, naar welke gemeente ik ga.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, dat ie em echt aan station Bijlmer vast ging maken?
Maar Noordwijkerhout, Alblasserdam en Korendijk zijn toch drie verschillende richtingen vanuit hier. Dus als ik richting Korendijk moet, ga ik niet naar Noordwijkerhout.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Uit de OP
SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!
Zuid-Holland:
Alblasserdam
Cromstrijen
Gorinchem
Hardinxveld-Giessendam
Hendrik-Ido-Ambacht
Korendijk
Nederlek
Noordwijkerhout
Ouderkerk
Papendrecht
Vlist
Zwijndrecht
zit toch genoeg in de buurt tussen volgens mij.
Noordwijkerhout heb ik al gereserveerd voor mijn eventuele tweede verplaatsingquote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Uit de OP
Zuid-Holland:
Alblasserdam
Cromstrijen
Gorinchem
Hardinxveld-Giessendam
Hendrik-Ido-Ambacht
Korendijk
Nederlek
Noordwijkerhout
Ouderkerk
Papendrecht
Vlist
Zwijndrecht
Oh echt? Dacht dat ie toch wel aan een plaatsnaambord moestquote:Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij heeft immers ook aan de Scheveningse pier gelegen.
Als de plaatsnaam er maar op staat. Hij heeft in Uden een maand aan een klimrek gehangen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht dat ie toch wel aan een plaatsnaambord moest
Hoe willen ze die stok verwijderen dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:58 schreef Maringo het volgende:
Nadeel van een treinstation is de schoonmaakdienst...
ligt allemaal niet in mijn buurt hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Uit de OP
Zuid-Holland:
Alblasserdam
Cromstrijen
Gorinchem
Hardinxveld-Giessendam
Hendrik-Ido-Ambacht
Korendijk
Nederlek
Noordwijkerhout
Ouderkerk
Papendrecht
Vlist
Zwijndrecht
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt allemaal niet in mijn buurt hoor
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Korendijk ligt aardig op de route, toch?
Met een nagelschaartje het slot door knippen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe willen ze die stok verwijderen dan?
De stok heeft ook in Uitgeest even aan een stationsbord gelegen, helaas is de foto die ik daarvan maakte niet helemaal goed op mijn computer terecht gekomen.
Even uitgaand van je Feijenoord plaatjes is minimaal de helft te doen met de fiets.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt allemaal niet in mijn buurt hoor
ik woon een uur fietsen van rotterdam afquote:Op zondag 19 mei 2013 16:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Even uitgaand van je Feijenoord plaatjes is minimaal de helft te doen met de fiets.
https://maps.google.nl/ma(...)uid-Holland&t=m&z=10quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van korendijk gehoord
En wat is jou definitie van te doen? Voor mij is dat van hier naar Alphen, voor anderen is het van hier naar Katwijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Even uitgaand van je Feijenoord plaatjes is minimaal de helft te doen met de fiets.
moet ik nog aanpassenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)uid-Holland&t=m&z=10
En niet liegen, je profiel zegt rotterdam
+/- 40 km voor een rondrit op de fietsquote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)uid-Holland&t=m&z=10
En niet liegen, je profiel zegt rotterdam
[..]
En wat is jou definitie van te doen? Voor mij is dat van hier naar Alphen, voor anderen is het van hier naar Katwijk.
Niet per sé, het helpt ons verder. Maar je mag doen wat je wiltquote:Op zondag 19 mei 2013 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet ik nog aanpassenik zie dat korendijk half uurtje met auto is, dus zeker het dubbele met de fiets.
Maar het moet in 1 van die gemeentes? Dat is balen
Zoals ik zei, je mag hem ook in Brielle leggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet ik nog aanpassenik zie dat korendijk half uurtje met auto is, dus zeker het dubbele met de fiets.
Maar het moet in 1 van die gemeentes? Dat is balen
Op dit moment helaas geen auto tot mn beschikking...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |