De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik, de officiele FOK!STOK recruiterquote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Dingest het volgende:
Iemand heeft mij toen uit de Drenthe SC weggetrokken omdat het ding al een eeuw in Dalen lag, toen heb ik hem verplaatstDat is eind maart geweest denk ik? Hij is toen bij Rhenen gestolen, en nu dus weer.
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Adames het volgende:
toch wel apart, bij dat geocaching zijn de locaties ook bekend en daar heb ik nooit problemen.
Is nog bekender ook en zit niet vast met een slot.
FOK!Geocoaching?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.
wat maakt dat uit?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.
Dit is een spel van 9 jaar oud, we houden wel de traditie in standquote:
Omdat degene die hm nu gejat hebben het gedaan hebben omdat in hun ogen dit het meest bekende fysieke item van Fok is.quote:
Sinds jij mee kijkt dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel jammer dit... tot nu toe heeft de stok niet langer dan een week stilgelegen, en dat lijkt nu toch echt te gebeuren
dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een spel van 9 jaar oud, we houden wel de traditie in stand
Sinds deze stokquote:
Echt waar?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij Rhenen was het een zwarte_hand van iemand anders.
Hij is nooit teruggekomen, vast verongelukt onderwegquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Echt waar?Sinds wanneer is die terug dan? Want daarom zijn we met ronde 7 met de nu gestolen stok begonnen
Sorry, ik haal ze inderdaad door elkaar. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Echt waar?Sinds wanneer is die terug dan? Want daarom zijn we met ronde 7 met de nu gestolen stok begonnen
Die in Rhenen is gewoon als trofee door iemand naar huis genomen en nu wordt die gekidnapt. Niet erg moeilijk, toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Dingest het volgende:
Ik ben nu wel een beetje in de war, maar laat dat jullie nergens van weerhouden
Dat scheelt weer voor mijn mentale gesteldheidquote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sorry, ik haal ze inderdaad door elkaar. Je hebt gelijk.
Kidnapping zonder teruggave is ook diefstalquote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die in Rhenen is gewoon als trofee door iemand naar huis genomen en nu wordt die gekidnapt. Niet erg moeilijk, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop