SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Maringo op 04-06-2013 09:07:04 ]
Was ik, de officiele FOK!STOK recruiterquote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Dingest het volgende:
Iemand heeft mij toen uit de Drenthe SC weggetrokken omdat het ding al een eeuw in Dalen lag, toen heb ik hem verplaatstDat is eind maart geweest denk ik? Hij is toen bij Rhenen gestolen, en nu dus weer.
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Adames het volgende:
toch wel apart, bij dat geocaching zijn de locaties ook bekend en daar heb ik nooit problemen.
Is nog bekender ook en zit niet vast met een slot.
FOK!Geocoaching?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.
wat maakt dat uit?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.
Dit is een spel van 9 jaar oud, we houden wel de traditie in standquote:
Omdat degene die hm nu gejat hebben het gedaan hebben omdat in hun ogen dit het meest bekende fysieke item van Fok is.quote:
Sinds jij mee kijkt dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel jammer dit... tot nu toe heeft de stok niet langer dan een week stilgelegen, en dat lijkt nu toch echt te gebeuren
dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een spel van 9 jaar oud, we houden wel de traditie in stand
Echt waar?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij Rhenen was het een zwarte_hand van iemand anders.
Hij is nooit teruggekomen, vast verongelukt onderwegquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Echt waar?Sinds wanneer is die terug dan? Want daarom zijn we met ronde 7 met de nu gestolen stok begonnen
Sorry, ik haal ze inderdaad door elkaar. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Echt waar?Sinds wanneer is die terug dan? Want daarom zijn we met ronde 7 met de nu gestolen stok begonnen
Die in Rhenen is gewoon als trofee door iemand naar huis genomen en nu wordt die gekidnapt. Niet erg moeilijk, toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Dingest het volgende:
Ik ben nu wel een beetje in de war, maar laat dat jullie nergens van weerhouden
Dat scheelt weer voor mijn mentale gesteldheidquote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sorry, ik haal ze inderdaad door elkaar. Je hebt gelijk.
Kidnapping zonder teruggave is ook diefstalquote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die in Rhenen is gewoon als trofee door iemand naar huis genomen en nu wordt die gekidnapt. Niet erg moeilijk, toch?
Niks mis met de waarheidquote:
Leuker voor de Hooligans, maar dan aan stadions ipv plaatsnaamborden.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef Jimbo het volgende:
Of een fok-voetbal..om het in de trend te houden
Er zijn al 2 reserves.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Loll het volgende:
Wat voor slot moet er aan zitten anders fiks ik wel een nieuwe of reeds dat al iemand me bezig?
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsingquote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel jammer dit... tot nu toe heeft de stok niet langer dan een week stilgelegen, en dat lijkt nu toch echt te gebeuren
Dat klopt inderdaad, echter toen in ronde 6 de stalen kapot ging en gerepareerd diende te wordeb zijn we verder gegaan met een tijdelijke stok, welke ook nog ergens werd vervangen. Dus de nu gekaapte stok is eig. nummer 9quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Dingest het volgende:
Dit is/was de 7de denk ik? Volgens mij is elke ronde het begin van een nieuwe stok, als ik het goed begrijp.
Dat zat ik me ook te bedenken toen ik de TT bekeek met het openen van dit topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsing
En met aantal sloten zitten we nog hoger. Want de reservestok van ronde 6 heeft nog een vervangend slot gekregen omdat de sleutel foetsie was.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, echter toen in ronde 6 de stalen kapot ging en gerepareerd diende te wordeb zijn we verder gegaan met een tijdelijke stok, welke ook nog ergens werd vervangen. Dus de nu gekaapte stok is eig. nummer 9
Hij is toch ooit al verbrand door Uierzz?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsing
Welnee, die moest weer op tijd in het internaat zijn, en zit nu weer in een afgesloten hok. Met luier en speen.quote:
quote:Beste Fok stokkers,
Ons doel is behaald en we wilden jullie niet verder lastig vallen met onze problemen.
Daarom is de stok weer geplaatst onder een plaatsnaambord. Bijgevoegd vinden jullie de foto.
Onze oprechte excuses voor de problemen die we veroorzaakt hebben.
Game on!
Gr VBL-Hooligans
Omgeving
Bord voorkant
Bord achterkant
Foto sleutelbord
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Ah ik weet wie daar in de regio woont, weet ik ook meteen wie het is.![]()
Bedankt K'tein
Nah, denk niet dat je er achter komt eerlijk gezegd. Er wonen zoveel VBL-ers in die regio en de persoon is niet zo gek geweest om 't in zijn woonplaats weg te leggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Bedankt K'tein
Regio REGIOquote:Op maandag 3 juni 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah, denk niet dat je er achter komt eerlijk gezegd. Er wonen zoveel VBL-ers in die regio en de persoon is niet zo gek geweest om 't in zijn woonplaats weg te leggen.
K'tein? Wat een kut afkorting.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Bedankt K'tein
Dat is tussen Kappie en mijquote:
Zo ben ik, ik help Y'ne graag.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie Tippi-wan.
En voor mij is het kappiequote:
Het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of 'voor rede vatbaar zijn' helemaal verenig baar is met 'iets van niet-betrokkenen afpakken en hun plezier verpesten om je wil af te kunnen dwingen', maar goed
Heb jij gezien hoe klein dat hele voorne putten is?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
He, maar Yvonne...je snapt toch wel dat de persoon die het daar gelegd heeft ook in een andere REGIO kan wonen. Regio Oudenhoorn bijvoorbeeld?
Stel je niet zo aan zielepiet. Het is een stukje hout en je bent het nog geen week kwijt geweest. De kans dat jij die stok op die willekeurige plek was gaan halen was sowieso al miniem geweest dus hoeveel feitelijke hinder heb je er nu van ondervonden?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of 'voor rede vatbaar zijn' helemaal verenig baar is met 'iets van niet-betrokkenen afpakken en hun plezier verpesten om je wil af te kunnen dwingen', maar goed
Dit ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Welk doel is er nu eigenlijk bereikt?Ik heb het blijkbaar gemist.
Ik snap je punt vanaf 't begin al niet, maar goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij gezien hoe klein dat hele voorne putten is?
Ik fluister het morgen wel in je lieftallige oortjequote:Op maandag 3 juni 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je punt vanaf 't begin al niet, maar goed.
Dat zal HMF wel duidelijk maken op zijn volgende kloon.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Welk doel is er nu eigenlijk bereikt?Ik heb het blijkbaar gemist.
Wie zegt dat de juiste stok er ligt?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een allochtoon die pikken alles en geven het niet meer terug.
Stank voor dank is het enige wat je terugkrijgt van dat Stylo volk.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een allochtoon die pikken alles en geven het niet meer terug.
Liever niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik fluister het morgen wel in je lieftallige oortje
Met hun petjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stank voor dank is het enige wat je terugkrijgt van dat Stylo volk.
HMF heeft in principe niks van doen met die hele stok affaire.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zal HMF wel duidelijk maken op zijn volgende kloon.
Hoe komt hij aan die foto's dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF heeft in principe niks van doen met die hele stok affaire.
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vindenquote:
Dat is niet het punt. Dat een ander er geen last van heeft gehad, wil niet zeggen dat het een 'redelijke' actie was.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zielepiet. Het is een stukje hout en je bent het nog geen week kwijt geweest. De kans dat jij die stok op die willekeurige plek was gaan halen was sowieso al miniem geweest dus hoeveel feitelijke hinder heb je er nu van ondervonden?
Tell me if i'm wrongquote:
Iemand die verrekt van de honger mag best een brood stelen ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vinden![]()
Als er 5 mensen plezier van hebben gehad is dat meer dan 1 iemand die de stok had opgehaald.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vinden
[..]
Dat is niet het punt. Dat een ander er geen last van heeft gehad, wil niet zeggen dat het een 'redelijke' actie was.
Als je niet oppast ga ik schelden hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vinden
[..]
Dat is niet het punt. Dat een ander er geen last van heeft gehad, wil niet zeggen dat het een 'redelijke' actie was.
Hij kijkt via de webcam bij iedereen naar binnen. De viespeuk.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe weet sinterklaas of kinderen lief of stout zijn?
of HMF heeft het gedaan (wat ik niet denk) of hij weet wel wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe weet sinterklaas of kinderen lief of stout zijn?
Het feit dat je niet doorhebt dat al die ophef om een stukje hout ridicuul is zegt mij al genoeg over je objectiviteit t.a.v. het oordeel omtrent het redelijkheidsgehalte van de actie in kwestie.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch ook bij hoe hij aan die foto's kwam? Gevraagd door diegene die de stok teruglegde.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tell me if i'm wrong
Maar ik lees dat HMF liever geen kloon account wil aanmaken, maar het dus via jou doet. HMF had die foto's dus.
Ik weet het en HMF weet het ook, maar dat gaan we niet vertellen want het doet er niet toe.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of HMF heeft het gedaan (wat ik niet denk) of hij weet wel wie het gedaan heeft.
kapi, het is altijd de schuld van de joden..hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het en HMF weet het ook, maar dat gaan we niet vertellen want het doet er niet toe.
Waarom kom de persoon zelf er niet voor uit?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het en HMF weet het ook, maar dat gaan we niet vertellen want het doet er niet toe.
Het was ook een jood die het heeft gedaan. Meer zeg ik niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kapi, het is altijd de schuld van de joden..hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen.
Ik zeg er niks meer over. Misschien was ik het zelf wel, misschien was diegene wel gewoon van plan om hier met het spel mee te doen en heeft hij er een grapje m.b.t VBL van gemaakt. Het zal voor jullie altijd gissen blijven.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom kom de persoon zelf er niet voor uit?
Het was een mooie actie en ga je je dan verschuilen, kan je toch niks gebeuren.
Was het dus niet als je met jood Ajacied bedoeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was ook een jood die het heeft gedaan. Meer zeg ik niet.
Neuh, ik weet ongeveer wel wie het is.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg er niks meer over. Misschien was ik het zelf wel, misschien was diegene wel gewoon van plan om hier met het spel mee te doen en heeft hij er een grapje m.b.t VBL van gemaakt. Het zal voor jullie altijd gissen blijven.
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesprokenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat je niet doorhebt dat al die ophef om een stukje hout ridicuul is zegt mij al genoeg over je objectiviteit t.a.v. het oordeel omtrent het redelijkheidsgehalte van de actie in kwestie.
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje.
Wel leuk dat ieder ander subforum het in discussies aflegt tegen mensen uit de VBL SC.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesproken![]()
Maar ik ben blij dat jullie wel het niveau van de gemiddelde voetbal-fans laag houden met 'als er gedaan wordt wat wij willen, zijn wij best redelijk'Die hoogstaande reputatie is gelukkig ongeschonden gebleven
nu de vraag, heeft het gewerkt?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesproken![]()
Maar ik ben blij dat jullie wel het niveau van de gemiddelde voetbal-fans laag houden met 'als er gedaan wordt wat wij willen, zijn wij best redelijk'Die hoogstaande reputatie is gelukkig ongeschonden gebleven
Jij weet van die hele actie niks af, dus wat loop je weer bijdehand te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het dus niet als je met jood Ajacied bedoeld.
Een stok het land door sjouwen is zinvol ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |