Niks mis met de waarheidquote:
Leuker voor de Hooligans, maar dan aan stadions ipv plaatsnaamborden.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef Jimbo het volgende:
Of een fok-voetbal..om het in de trend te houden
Er zijn al 2 reserves.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Loll het volgende:
Wat voor slot moet er aan zitten anders fiks ik wel een nieuwe of reeds dat al iemand me bezig?
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsingquote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel jammer dit... tot nu toe heeft de stok niet langer dan een week stilgelegen, en dat lijkt nu toch echt te gebeuren
Dat klopt inderdaad, echter toen in ronde 6 de stalen kapot ging en gerepareerd diende te wordeb zijn we verder gegaan met een tijdelijke stok, welke ook nog ergens werd vervangen. Dus de nu gekaapte stok is eig. nummer 9quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Dingest het volgende:
Dit is/was de 7de denk ik? Volgens mij is elke ronde het begin van een nieuwe stok, als ik het goed begrijp.
Dat zat ik me ook te bedenken toen ik de TT bekeek met het openen van dit topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsing
En met aantal sloten zitten we nog hoger. Want de reservestok van ronde 6 heeft nog een vervangend slot gekregen omdat de sleutel foetsie was.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, echter toen in ronde 6 de stalen kapot ging en gerepareerd diende te wordeb zijn we verder gegaan met een tijdelijke stok, welke ook nog ergens werd vervangen. Dus de nu gekaapte stok is eig. nummer 9
Hij is toch ooit al verbrand door Uierzz?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsing
Welnee, die moest weer op tijd in het internaat zijn, en zit nu weer in een afgesloten hok. Met luier en speen.quote:
quote:Beste Fok stokkers,
Ons doel is behaald en we wilden jullie niet verder lastig vallen met onze problemen.
Daarom is de stok weer geplaatst onder een plaatsnaambord. Bijgevoegd vinden jullie de foto.
Onze oprechte excuses voor de problemen die we veroorzaakt hebben.
Game on!
Gr VBL-Hooligans
Omgeving
Bord voorkant
Bord achterkant
Foto sleutelbord
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Ah ik weet wie daar in de regio woont, weet ik ook meteen wie het is.![]()
Bedankt K'tein
Nah, denk niet dat je er achter komt eerlijk gezegd. Er wonen zoveel VBL-ers in die regio en de persoon is niet zo gek geweest om 't in zijn woonplaats weg te leggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Bedankt K'tein
Regio REGIOquote:Op maandag 3 juni 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah, denk niet dat je er achter komt eerlijk gezegd. Er wonen zoveel VBL-ers in die regio en de persoon is niet zo gek geweest om 't in zijn woonplaats weg te leggen.
K'tein? Wat een kut afkorting.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Bedankt K'tein
Dat is tussen Kappie en mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |