Zo ben ik, ik help Y'ne graag.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie Tippi-wan.
En voor mij is het kappiequote:
Het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of 'voor rede vatbaar zijn' helemaal verenig baar is met 'iets van niet-betrokkenen afpakken en hun plezier verpesten om je wil af te kunnen dwingen', maar goed
Heb jij gezien hoe klein dat hele voorne putten is?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
He, maar Yvonne...je snapt toch wel dat de persoon die het daar gelegd heeft ook in een andere REGIO kan wonen. Regio Oudenhoorn bijvoorbeeld?
Stel je niet zo aan zielepiet. Het is een stukje hout en je bent het nog geen week kwijt geweest. De kans dat jij die stok op die willekeurige plek was gaan halen was sowieso al miniem geweest dus hoeveel feitelijke hinder heb je er nu van ondervonden?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of 'voor rede vatbaar zijn' helemaal verenig baar is met 'iets van niet-betrokkenen afpakken en hun plezier verpesten om je wil af te kunnen dwingen', maar goed
Dit ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Welk doel is er nu eigenlijk bereikt?Ik heb het blijkbaar gemist.
Ik snap je punt vanaf 't begin al niet, maar goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij gezien hoe klein dat hele voorne putten is?
Ik fluister het morgen wel in je lieftallige oortjequote:Op maandag 3 juni 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je punt vanaf 't begin al niet, maar goed.
Dat zal HMF wel duidelijk maken op zijn volgende kloon.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Welk doel is er nu eigenlijk bereikt?Ik heb het blijkbaar gemist.
Wie zegt dat de juiste stok er ligt?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een allochtoon die pikken alles en geven het niet meer terug.
Stank voor dank is het enige wat je terugkrijgt van dat Stylo volk.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een allochtoon die pikken alles en geven het niet meer terug.
Liever niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik fluister het morgen wel in je lieftallige oortje
Met hun petjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stank voor dank is het enige wat je terugkrijgt van dat Stylo volk.
HMF heeft in principe niks van doen met die hele stok affaire.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zal HMF wel duidelijk maken op zijn volgende kloon.
Hoe komt hij aan die foto's dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF heeft in principe niks van doen met die hele stok affaire.
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vindenquote:
Dat is niet het punt. Dat een ander er geen last van heeft gehad, wil niet zeggen dat het een 'redelijke' actie was.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zielepiet. Het is een stukje hout en je bent het nog geen week kwijt geweest. De kans dat jij die stok op die willekeurige plek was gaan halen was sowieso al miniem geweest dus hoeveel feitelijke hinder heb je er nu van ondervonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |