Nog mobielvriendelijk ookquote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Maringo het volgende:
Zo, functionaliteit zit erin:
http://fokstok.maringo.nl/
En de verplaatsingen t/m ronde 3
Er werden vroeger ook oefeningen gehouden met luchtdoel geschut op vlaggen die achter een vliegtuigje gesleept werden.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één van de grootste offshore luchthavens van Europa. Plus dit:
[ afbeelding ]
Nee, dit is Luchthavenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
Alweer Den Helder?
Misschien volgende week zondag....
Tja, Noordhollands Kanaal...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
Het kloteeind wat ik er de vorige keer voor gefietst hebt voelt nog als gister
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef NoBody122 het volgende:
Ik weet niet wie de TT aan heeft gepast, maar die heeft iets te snel conclusies getrokken
Ik vraag me dan toch af of een modje dit uit vrije wil heeft gedaan, of dat de TR fout was.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef NoBody122 het volgende:
Ik weet niet wie de TT aan heeft gepast, maar die heeft iets te snel conclusies getrokken
Luchthaven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Bart het volgende:
Kano heeft het uit zichzelf gedaan. Maar wat moet het zijn?
FOK!STOK door Nederland #154 Luchthaven (Dagoduck & Peterhei)quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Bart het volgende:
Kano heeft het uit zichzelf gedaan. Maar wat moet het zijn?
Harry van borden.plaatsengids.nl heeft het onder ExtraKomIndustrie getagd. Het heeft gewoon een plaatsnaambord.quote:
Dat maakt het nog geen plaatsquote:
Wat is het dan? Niets? Dus als ik een keer boven op een skipiste sta en iemand gaat mij bellen om te vragen waar ik ben moet ik zeggen; "Geen idee, volgens Bart is het geen plaats"quote:
Het is een blauw bord met daarop het woord luchthaven, gewoon in Den Helder.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is het dan? Niets? Dus als ik een keer boven op een skipiste sta en iemand gaat mij bellen om te vragen waar ik ben moet ik zeggen; "Geen idee, volgens Bart is het geen plaats""Ik ben nergens"
Ach, heeft ook al es in een meer gelegen, aan de pier in Scheveningen gehangen en aan klimrek vlak bij Eindhoven gelegen. Dan is dit niet zo heel erg.quote:
De industrieterreinen Kooypunt en Oostoever hebben ook borden. Zijn er gewoon door de gemeente neergezet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is dit dan een plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Agriport?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze wijk (bedrijventerrein) in Duiven? Kan makkelijk een FOK!STOK! aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
is ook niet ergquote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ach, heeft ook al es in een meer gelegen, aan de pier in Scheveningen gehangen en aan klimrek vlak bij Eindhoven gelegen. Dan is dit niet zo heel erg.
Maar het een plaats noemen, tja, ik vind het dubieus
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Dan zou Almere ook geen plaatsnaamborden hebben. Daar staat op Almere-Buiten, Almere-Haven, Almere-Stad etc, maar er is geen bord met alleen Almere te vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
is ook niet erg
Maar het een plaats noemen, tja, ik vind het dubieus
Ik begrijp je wel, maar Luchthaven is niet alleen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: