En vervolgens naar ursel's territorium.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is niet zo heel gek: als jij de stok haalt komt 'ie daarna in de buurt van Leiden te liggen, en da's hetzelfde gebied als waar Maringo zit.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Rensjebree het volgende:
De stok is in mijn bezit momenteel!
Great!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Rensjebree het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Rensjebree het volgende:
Je vergeet er één:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:47 schreef Nattekat het volgende:
082: Warmond (Zuid-Holland) door Nattekat
083: Leidschendam (Zuid-Holland) door Maringo
084: Polsbroek (Utrecht) door Barretje80
085: Zwartemeer (Drenthe) door t-i-m
094: Hoogmade (Zuid-Holland) door Nattekat
095: Monster (Zuid-Holland) door Maringo
096: De Wacht (Zuid-Holland) door ursel
097: Kelpen-Oler (Limburg) door t-i-m
105: Noordwijkerhout (Zuid-Holland) door Nattekat
106: Wateringen (Zuid-Holland) door Maringo
107: Schenkeldijk (Zuid-Holland) door ursel
Begint even iets te standaard te worden
ursel's en mijn territorium zijn redelijk gelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En vervolgens naar ursel's territorium.
Dat ziet er aardig gek uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Maringo het volgende:
Gisteravond nog even bezig geweest met http://fokstok.maringo.nl/provincie/1
Progressiebalkjes toegevoegd en achter de gemeentes het aantal plaatsen die al geweest zijn en die nog moeten. Achter de plaatsen staat nu hoe vaak ie er al geweest is + kleurtje voor degene die al minstens 1 keer geweest zijn..
Dan pasquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gek uit!
zal vanmiddag na het werk de stok op zijn nieuwe plek leggen
Kan je al een kleine hint geven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gek uit!
zal vanmiddag na het werk de stok op zijn nieuwe plek leggen
Ik weet het lekker al, na na na na..quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je al een kleine hint geven?
Op mijn iPod bij de lange gemeentenamen staat dat 1/1 of 1/2 etc. een regel lager dus precies op de streep..quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Maringo het volgende:
Progressiebalkjes toegevoegd en achter de gemeentes het aantal plaatsen die al geweest zijn en die nog moeten. Achter de plaatsen staat nu hoe vaak ie er al geweest is + kleurtje voor degene die al minstens 1 keer geweest zijn..
Hij komt in een gemeente waar hij nog niet eerder geweest is..quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je al een kleine hint geven?
Ja, ik moet eerst gewoon werken enzo!quote:
Vrolijke PI!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Hij komt in een gemeente waar hij nog niet eerder geweest is..
[..]
Ja, ik moet eerst gewoon werken enzo!
Het staat wel op mijn lijst om het responsive te maken, maar het is geen prio voor me. Dat het nu al deels responsive is, is vanwege de standaard bootstrap dingen die er al inzitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op mijn iPod bij de lange gemeentenamen staat dat 1/1 of 1/2 etc. een regel lager dus precies op de streep..
Maakt mij verder niet uit hoor, ik bekeek het toevallig op mijn iPod. Ik dacht ik zeg het maar even misschien is het op PC ook zo, maar niet dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het staat wel op mijn lijst om het responsive te maken, maar het is geen prio voor me. Dat het nu al deels responsive is, is vanwege de standaard bootstrap dingen die er al inzitten.
Je bent de fusie van Rijnwoude, Alphen en Boskoop vergetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Maringo het volgende:
Dan staat die in de spreadsheet ook nog niet denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de fusie van Rijnwoude, Alphen en Boskoop vergeten
Ik vergeet niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de fusie van Rijnwoude, Alphen en Boskoop vergeten
Jammer dat ik nog een beurt moet wachten.. Anders had ik hem morgen ergens naar Amsterdam verplaatst!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjoh hij is ook al geplaatst.
Effe foto's uppen.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjoh hij is ook al geplaatst.
Effe foto's uppen.
quote:
Pas maar op anders ga ik hem weer halenquote:
Van mij mag je.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op anders ga ik hem weer halen
Heb je hem al?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op anders ga ik hem weer halen
Ik niet.quote:
Misschien dat vaders hem oppikt straks.quote:
Weer naar Den Helder zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat vaders hem oppikt straks.
Als je hem vandaag ergens wil hebben wel, anders kan hij hem morgen misschien wel in gemeente Schermer, Graft - De Rijp of Beemster leggen. Of Texelquote:
nice.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef Peterhei het volgende:
Heb stok gehaald. Morgen ergens anders plaatsen op weg naar M'n werk in IJmuiden :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |