quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
15km verder dan Zandvoort... ik sla deze overNou als het niet gaat lukken met een stok retourtrip, doe je toch een dagje Groningen ofzo? Of een weekend Maastricht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Lees net dat ik nog een maand extra heb, scheelt wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als het niet gaat lukken met een stok retourtrip, doe je toch een dagje Groningen ofzo? Of een weekend Maastricht?
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.
Jawel, de Noordzee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef Peterhei het volgende:
Heb stok gehaald. Morgen ergens anders plaatsen op weg naar M'n werk in IJmuiden :-)
De Waddenzee.quote:
En een aangrenzende gemeente moet ook nog en een aangrenzende daarvan ook nog.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef nofxtbr het volgende:
Zo er werden echt veel gemeentes afgestreept! Weer eentje
Klopt, ik krijg het met die nieuwe ook niet voor elkaar met een url.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar zit nog even met hoe, want opeens nieuwe Google Maps
Er staat ergens een optie eenvoudige interface herstellen. Daarmee krijg je de oude lay-out terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar zit nog even met hoe, want opeens nieuwe Google Maps
Sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Opgehaald. Vinger opengehaald. Sleutel zat klem in het 150m bord![]()
Met een pen weten te pakken.
Morgen krijgt de stok een nieuw plekje
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Opgehaald. Vinger opengehaald. Sleutel zat klem in het 150m bord![]()
Met een pen weten te pakken.
Morgen krijgt de stok een nieuw plekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |