quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
15km verder dan Zandvoort... ik sla deze overNou als het niet gaat lukken met een stok retourtrip, doe je toch een dagje Groningen ofzo? Of een weekend Maastricht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Lees net dat ik nog een maand extra heb, scheelt wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als het niet gaat lukken met een stok retourtrip, doe je toch een dagje Groningen ofzo? Of een weekend Maastricht?
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.
Jawel, de Noordzee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gaat trouwens niets boven Groningen.... maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef Peterhei het volgende:
Heb stok gehaald. Morgen ergens anders plaatsen op weg naar M'n werk in IJmuiden :-)
De Waddenzee.quote:
En een aangrenzende gemeente moet ook nog en een aangrenzende daarvan ook nog.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef nofxtbr het volgende:
Zo er werden echt veel gemeentes afgestreept! Weer eentje
Klopt, ik krijg het met die nieuwe ook niet voor elkaar met een url.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar zit nog even met hoe, want opeens nieuwe Google Maps
Er staat ergens een optie eenvoudige interface herstellen. Daarmee krijg je de oude lay-out terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar zit nog even met hoe, want opeens nieuwe Google Maps
Sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Opgehaald. Vinger opengehaald. Sleutel zat klem in het 150m bord![]()
Met een pen weten te pakken.
Morgen krijgt de stok een nieuw plekje
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Opgehaald. Vinger opengehaald. Sleutel zat klem in het 150m bord![]()
Met een pen weten te pakken.
Morgen krijgt de stok een nieuw plekje
Dat was dus een beetje verwarrendquote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat lekker zo
Edam-Volendam heeft alleen de plaatsen Edam en Volendam, dus als iemand hem in Volendam legt is de hele gemeente al geweest
Hij ligt op de kooiweg in Edam, pinpoint lukt niet.
De lijst is gemeentenamen, geen plaatsnamen. Dus de gemeente is afgestreeptquote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was dus een beetje verwarrend
Want de plaats edam-volendam bestaat niet. Dus ik dacht doe dit maarmaar volendam moest dus ook nog.
Denk dat geen mens daar ooit naartoe zou willenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt
Pinpoint
[..]
De lijst is gemeentenamen, geen plaatsnamen. Dus de gemeente is afgestreept
Volendam zelf komt wel een keertje
Oh daar ging ik dan de fout in.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt
Pinpoint
[..]
De lijst is gemeentenamen, geen plaatsnamen. Dus de gemeente is afgestreept
Volendam zelf komt wel een keertje
Je bent Volendam vergeten of hoorde die er nou niet bijquote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Alle nog te gane gemeentes in Noord-Holland:
http://goo.gl/maps/Rr1h2
De gemeente heet Edam-Volendam. Die is nu geweest want hij ligt in Edam.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent Volendam vergeten of hoorde die er nou niet bij
We werken GEMEENTES af, en met Edam is de gemeente Edam-Volendam reeds gedaanquote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent Volendam vergeten of hoorde die er nou niet bij
Oh ik dacht plaatsnamenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
We werken GEMEENTES af, en met Edam is de gemeente Edam-Volendam reeds gedaan
Nog niet blijkbaar. Het is ook doordeweeks dus hebben de meesten waarschijnlijk geen tijd.quote:
Je bent langs geweest ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had achteraf een ov kaart moeten kiopen, ipv een treinkaart
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. Jammerquote:
Je wilt dat iemand voor jan-lul op stap gaat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. JammerHier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
En de sleutel ligt in de onderste van deze:
[ afbeelding ]
Mocht een der mods of spelleiders vinden dat de foto's te groot zijn, dan verwijder ik ze weer als de stok is opgehaald. Ik heb hiervoor een leuk ritje gemaakt, ben op nieuwe plekken geweest. In Edam werd ik nog wel aangesproken toen ik de sleutel uit het bord haalde, iemand dacht dat ik het bord wou stelen en meenemen. Ik zou niet durven... Ik hoop hem binnen mijn vakantie nog een paar keer te kunnen verplaatsen! In de weekends zit ik best vol namelijk..
Willen niet zozeer, maar ik had als debuut een Zwarte_Hand gepland. Die is dus mislukt, gezien niemand hem miste in Edam..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wilt dat iemand voor jan-lul op stap gaat?![]()
Foto's zijn nooit te groot!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. JammerHier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
En de sleutel ligt in de onderste van deze:
[ afbeelding ]
Mocht een der mods of spelleiders vinden dat de foto's te groot zijn, dan verwijder ik ze weer als de stok is opgehaald. Ik heb hiervoor een leuk ritje gemaakt, ben op nieuwe plekken geweest. In Edam werd ik nog wel aangesproken toen ik de sleutel uit het bord haalde, iemand dacht dat ik het bord wou stelen en meenemen. Ik zou niet durven... Ik hoop hem binnen mijn vakantie nog een paar keer te kunnen verplaatsen! In de weekends zit ik best vol namelijk..
Volgens mij hoeft er voor een zwarte_hand niet ook iemand achter het net te vissen. Dat je hem zonder aankondiging hebt gepakt en herplaatst is voldoendequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Willen niet zozeer, maar ik had als debuut een Zwarte_Hand gepland. Die is dus mislukt, gezien niemand hem miste in Edam..
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer een plaats waar ik nog niet van gehoord had.
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Zijn er al plannen voor aankomend weekend?
Ik ga carnaval vieren! en jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Niet voor het weekend maar misschien kom ik vannacht langs Stokje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Morgen weer een dagquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef m1st1g het volgende:
Helaas, ik had er 1 bij me die naar bed wilde.![]()
Stokje ligt dus vannacht in de koude buitenlucht i.p.v. bij mij thuis.
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Godver, op 20 km afstand en ik kan dit weekend niet fietsen
Blessurequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga carnaval vieren! en jij?
Stelletje wijsneuzen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.
En jij dan?
Zulke foto's mogen niet op FOK! hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald tussen dr benen.
een mod zou het wel mogen posten. Maar ik wacht eigenlijk op de foto's van de borden...quote:
kun je lang wachten...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een mod zou het wel mogen posten. Maar ik wacht eigenlijk op de foto's van de borden...
Gooi je hem halverwege ff om een plaatsnaambord heen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:52 schreef Bart het volgende:
[..]
kun je lang wachten...
Morgen ga ik naar Brabant.
halverwege weet ik niet, maar ergens onderweg was wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gooi je hem halverwege ff om een plaatsnaambord heen?
Ik update die iedere maand (rondom de eerste)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:01 schreef Bart het volgende:
Waar staat die kaart van Nederland met de gemeentes waar ie nog heen moet in het rood? Kan hem niet vinden.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik update die iedere maand (rondom de eerste)
Ik zal vandaag ergens een nieuwe plaatsen
Staat in iedere OP:quote:
Mooi NH schoongeveegdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens vergelijken met januari
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt er iets niet. Daar bij Enkhuizen is een rood vlak maar die staat niet in de lijstquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat in iedere OP:
Friesland:
Vlieland
Noord-Holland:
Diemen
Drechterland
Landsmeer
Laren
Texel
Zuid-Holland:
Alblasserdam
Gorinchem
Hendrik-Ido-Ambacht
Nederlek
Vlist
Zwijndrecht
Utrecht:
Bunschoten
IJsselstein
Montfoort
Renswoude
Soest
Wijk bij Duurstede
Noord-Brabant:
Aalburg
Alphen-Chaam
Asten
Baarle-Nassau
Bernheze
Bladel
Boekel
Boxmeer
Geertruidenberg
Gemert-Bakel
Hilvarenbeek
Maasdonk
Mill en Sint Hubert
Oirschot
Reusel-De Mierden
Rucphen
Schijndel
Sint Anthonis
Someren
Waalre
Limburg:
Beek
Heerlen
Maasgouw
Meerssen
Nuth
Onderbanken
Schinnen
Simpelveld
Stein
Voerendaal
Gemeente Drechterland.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet. Daar bij Enkhuizen is een rood vlak maar die staat niet in de lijst
Ah, ik dacht al. Ben ik nou gek? Die was toch net rood?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gemeente Drechterland.
Ik vond wel een ander foutje, de gemeente Uitgeest was nog rood, die was in mei 2013 al geweest
Maar dat was niet bij Enkhuizenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Ben ik nou gek? Die was toch net rood?
Texel, ik ben er denk al 40 keer geweest ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Texel nog... wil daar toch nog een keer heen, neem ik m een keer mee.
Dus als iemand hem daar neerlegt, dan haal jij hem er weer vanaf?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Texel, ik ben er denk al 40 keer geweest ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |