Nog niet blijkbaar. Het is ook doordeweeks dus hebben de meesten waarschijnlijk geen tijd.quote:
Je bent langs geweest ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had achteraf een ov kaart moeten kiopen, ipv een treinkaart
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. Jammerquote:
Je wilt dat iemand voor jan-lul op stap gaat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. JammerHier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
En de sleutel ligt in de onderste van deze:
[ afbeelding ]
Mocht een der mods of spelleiders vinden dat de foto's te groot zijn, dan verwijder ik ze weer als de stok is opgehaald. Ik heb hiervoor een leuk ritje gemaakt, ben op nieuwe plekken geweest. In Edam werd ik nog wel aangesproken toen ik de sleutel uit het bord haalde, iemand dacht dat ik het bord wou stelen en meenemen. Ik zou niet durven... Ik hoop hem binnen mijn vakantie nog een paar keer te kunnen verplaatsen! In de weekends zit ik best vol namelijk..
Willen niet zozeer, maar ik had als debuut een Zwarte_Hand gepland. Die is dus mislukt, gezien niemand hem miste in Edam..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wilt dat iemand voor jan-lul op stap gaat?![]()
Foto's zijn nooit te groot!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dan heb ik net geen zwarte hand gepleegd. JammerHier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
En de sleutel ligt in de onderste van deze:
[ afbeelding ]
Mocht een der mods of spelleiders vinden dat de foto's te groot zijn, dan verwijder ik ze weer als de stok is opgehaald. Ik heb hiervoor een leuk ritje gemaakt, ben op nieuwe plekken geweest. In Edam werd ik nog wel aangesproken toen ik de sleutel uit het bord haalde, iemand dacht dat ik het bord wou stelen en meenemen. Ik zou niet durven... Ik hoop hem binnen mijn vakantie nog een paar keer te kunnen verplaatsen! In de weekends zit ik best vol namelijk..
Volgens mij hoeft er voor een zwarte_hand niet ook iemand achter het net te vissen. Dat je hem zonder aankondiging hebt gepakt en herplaatst is voldoendequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Willen niet zozeer, maar ik had als debuut een Zwarte_Hand gepland. Die is dus mislukt, gezien niemand hem miste in Edam..
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer een plaats waar ik nog niet van gehoord had.
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Zijn er al plannen voor aankomend weekend?
Ik ga carnaval vieren! en jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Niet voor het weekend maar misschien kom ik vannacht langs Stokje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Morgen weer een dagquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef m1st1g het volgende:
Helaas, ik had er 1 bij me die naar bed wilde.![]()
Stokje ligt dus vannacht in de koude buitenlucht i.p.v. bij mij thuis.
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Godver, op 20 km afstand en ik kan dit weekend niet fietsen
Blessurequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga carnaval vieren! en jij?
Stelletje wijsneuzen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.
En jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |