Volgens mij hoeft er voor een zwarte_hand niet ook iemand achter het net te vissen. Dat je hem zonder aankondiging hebt gepakt en herplaatst is voldoendequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Willen niet zozeer, maar ik had als debuut een Zwarte_Hand gepland. Die is dus mislukt, gezien niemand hem miste in Edam..
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer een plaats waar ik nog niet van gehoord had.
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Zijn er al plannen voor aankomend weekend?
Ik ga carnaval vieren! en jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Niet voor het weekend maar misschien kom ik vannacht langs Stokje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Maringo het volgende:
Morgen weer een dagquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef m1st1g het volgende:
Helaas, ik had er 1 bij me die naar bed wilde.![]()
Stokje ligt dus vannacht in de koude buitenlucht i.p.v. bij mij thuis.
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Godver, op 20 km afstand en ik kan dit weekend niet fietsen
Blessurequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een uurtje eerder opstaan dan moet het gewoon kunnen zaterdag morgen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk even de stad in met wat homies. Jij?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga carnaval vieren! en jij?
Stelletje wijsneuzen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lekker lang en vaak in bed liggen met vriendinlief. En heel saai; een werkbespreking.
En jij dan?
Zulke foto's mogen niet op FOK! hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald tussen dr benen.
een mod zou het wel mogen posten. Maar ik wacht eigenlijk op de foto's van de borden...quote:
kun je lang wachten...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een mod zou het wel mogen posten. Maar ik wacht eigenlijk op de foto's van de borden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |